LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet nakomen beloofde dingen bij Vodafone

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Davyoss

Niet nakomen beloofde dingen bij Vodafone

Ongelezen bericht door Davyoss » 17 okt 2016 18:27

Goede dag, kan ik mijn contract tussentijds opzeggen bij vodafone als hun beloofde dingen niet na komen ? Momenteel heb ik het wel voor elkaar dat alles afgesloten is maar ze zeggen de overige maanden in rekening te brengen mag dit wel ? Het volgende is de situatie hoe ik het bij Vodafone heb neergelegd:

Beste Vodafone,

Wat is jullie service van vodafone thuis een aanfluiting 1e klas,

In juni 2016 ben ik klant bij jullie geworden door benadering van jullie hier aan de deur. Ik heb een gesprek gehad en hebben besloten over te stappen naar Vodafone thuis, mijn grootste fout ooit.

De reden om over te stappen naar Vodafone thuis was de leuke prijs die we gingen betalen en we zouden hier voordeel in hebben met vodafone mobiel, ook zou ik geen aansluitkosten betalen en zou ik extra zender pakketten ontvangen, ik heb hier speciaal een Vodafone Red abonnement voor aangesloten.

Eind juni kreeg ik mijn eerste rekening en wat bleek er waren aansluitkosten afgeschreven. Na contact met jullie klantenservice bleek er dingen niet goed te staan bij Vodafone mobiel en was mijn red abonnement niet goed gekoppeld er werd dus beloofd dat ik de maand erop de aansluitkosten terug gestort zou krijgen. Ook heb ik gebeld voor de extra zender pakketten dit zou ook de volgende maand geregeld zijn.

De maand erop was er weer niks geregeld en heb ik weer contact opgenomen met jullie en weer stond het niet goed. Weer zou het de maand erop geregeld zijn. En u raad het al tot op vandaag bijna 6 maanden later is er nog niks geregeld.

Vandaag bel ik wederom met jullie klantenservice maar dit keer met het verzoek mijn contract te ontbinden omdat jullie beloofde afspraken die in het contract staan niet nakomen. Doe eens een gok ik kon niet opzeggen tenzij ik het overige bedrag zou betalen van de aankomende 6 maanden, dit vind ik ronduit belachelijk en heb gezegd dat ik deze kosten niet betaal maar op wil zeggen, ik kom mijn contract na door elke maand te betalen, jullie komen het contract niet na met leveren van beloofde goederen. Als ik niet betaal levert u mij toch geen diensten ? Nee dan sluiten jullie direct af, maar als ik wil ontbinden is dat niet mogelijk.

Nu hebben ze mijn contract opgezegd maar zou ik de rekening wel thuisgestuurd krijgen, en gek genoeg hebben ze binnen 10 minuten alles stop gezet ook mijn internet en tv waar ik voor betaald heb deze maand. Ronduit belachelijk.

Ik hoop dat u mij hierin te woord kan staan

Met vriendelijke groet,

Davy van Lent

Gesloten