LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
canton75
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 mar 2010 22:14

nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door canton75 »

ik heb vandaag weer een nieuwe decoder gekregen van canaldigitaal en me probleem is er nog steeds dit is inmiddels me 5e nieuwe decoder sinds ik een abonoment heb daar ik ben hete cht spuug zat die CD daarom hoop ik zo dat radar er eens een keer een onderwerp aan wilt besteden PLEASE help mij en ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die last hebben van dit probleem

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door bprosman »

Welk probleem ?

canton75
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 mar 2010 22:14

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door canton75 »

bprosman schreef:Welk probleem ?

problemen met me EPG die ik bij de volgende zenders niet heb

history HD

animal planet/tlc

netgeowild

en ik kan dus bij deze zenders nu dus niks voorprogrameren


canton75
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 mar 2010 22:14

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door canton75 »

ik heb het al een hele poos geen epg meer

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door agro »

Met Dreambox werkt epg zonder problemen.

hackworthli
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mar 2012 10:12

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door hackworthli »

en ik kan dus bij deze zenders nu dus niks voorprogrameren .Afbeelding

Francor
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2012 13:59

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door Francor »

Sinds twee weken ben ik de "gelukkige" bezitter van deze ontvanger. Hij werkt goed, dat wil zeggen ik kan alle beloofde zenders ontvangen. Wat het apparaat niet doet is opnemen. Ik heb van alles geprobeerd, allerlei adviezen opgevolgd maar ik krijg hem niet aan de praat. Als ik opdracht geef om op te nemen, gaat hij dat inderdaad doen. Wanneer je een ander programma op dezelfde tijd op wil nemen krijg je de boodschap dat er al een ander programma wordt opgenomen. Dan denk je: hij is echt aan het opnemen. Dat is ook op de timeline balk te zien. En soms vind je de opname terug in de opnamelijst. Als je dat dan wilt afspelen gebeurt er niets. Opnemen kun je op verschillende manieren. Dat heb ik allemaal uitgeprobeerd. Hij neemt wel op maar registreert uiteindelijk niet. De opnamelijst blijft leeg. Je kunt ook direct opnemen met de opnameknop op de afstandsbediening, maar niet stoppen(???).
Canaldigitaal heeft dit ding aangeboden voor minder dan de halve prijs bij een basis-abonnement. Kennelijk moesten ze er vanaf.

Gaat Radar daar eens achteraan misschien? Ik heb inmiddels het een en ander gelezen over de problemen met deze ontvanger, en dat zijn er vele. Waarom zadelt Canaldigitaal mij op met een apparaat dat niet doet wat wordt beloofd? En Philips valt ook wel het een en ander te verwijten, denk ik zo.

Grote Dennis
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2012 20:52

Re: nieuwe decoder DSR 8121 heeft niet geholpen

Ongelezen bericht door Grote Dennis »

Bijzonder dat ze dat ding nog steeds uitgeven... Ik ben ruim 2 jaar geleden in deze val getrapt. Heb me dood lopen ergeren aan de 8121, maar nog meer aan de totale onwil van Canal Digitaal om iets fatsoenlijks te leveren. Ik heb na 3 van die dingen geweigerd te blijven wisselen. Via één van hun onderaannemers die installeren en ruilen namens Canal Digitaal heb ik ook gehoord dat ze die 8121 bij bosjes vervangen. Hun magazijn puilt inmiddels uit van die troep :!:

Gelukkig is het inmiddels ruim 2 jaar geleden, dus mijn 2 jarig abonnement is inmiddels afgelopen. Waar ik me dan wel weer over verbaas, is dat na mijn opzegging ik af en toe eens gebeld werd dat ze het jammer vond dat ik wegging en of ze me geen aanbieding konden doen waardoor ik van gedachte zou veranderen (ik gelijk een eerlijk stukje van mijn mening over Canal Digitaal gegeven, werden ze steeds erg stil van). De laatste met een dergelijke boodschap leek niet iemand van sales, maar meer een klanttevredenheidsonderzoek...

Die wist dus doodleuk te vertellen dat ze heus wel een ander type met dezelfde specs kunnen leveren en dat ze schrok dat iemand met zoveel problemen die niet aangeboden had gekregen... Maar aan jullie te horen heeft Canal Digitaal dus niets bijgeleerd... Klagende klanten dus vooral blijven negeren :!:

Ben nu zielsgelukkig met mn glasvezel van XS4All :mrgreen:

Gesloten