LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nonstopplayer.nl en Sisow

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jagro
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 apr 2017 20:55

Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Jagro »

Recent heb ik via de website nonstopplayer.nl een mediaplayer, tv streamen besteld en €89 betaald via Sisow, die het betalingsverkeer regelt voor deze site.
Na een mail gekregen te hebben dat mijn bestelling was ontvangen, kreeg ik ook de melding dat mijn bestelling uitverkocht was.
4 april zouden ze er weer zijn.
Tot op heden helemaal niets ontvangen.
Mails gestuurd, telefonisch contact gezocht etc, etc.
Ook Sisow aangeschreven. Echter kreeg ik daar de mededeling dat Sisow niet verantwoordelijk is voor het niet nakomen van gemaakte afspraken omtrent de levering.
Voel me dus erg bedonderd!
Op verschillende klachtensites heel veel "lotgenoten" tegengekomen.

Wat hieraan te doen?
Aangifte politie is inmiddels gedaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 apr 2017 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u op de verschillende klachtensites, inclusief radar, lotgenoten bent tegen gekomen, had u ook de reakties kunnen lezen hoe u dit kunt oplossen. Of moeten de vrijwilligers hier elke keer dezelfde reakties gaan typen voor u?

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sowieso heeft Sisow hier natuurlijk niets mee te maken. Dat is slechts de betaalprovider.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Eigenlijk is het best ironisch te zien hoe men een apparaat aanschaft waarmee het ten koste van anderen naar content wilt kijken en zo dus eigenlijk de intentie heeft contentaanbieders te bedonderen, om vervolgens te klagen en aangifte te doen wanneer men zelf bedondert wordt.

Ridder777

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Misschien een tip voor volgende keer.
Ga naar een Stenen winkel, dat heb je dit problemen niet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door berndv »

Ridder777 schreef:Misschien een tip voor volgende keer.
Ga naar een Stenen winkel, dat heb je dit problemen niet.
dit soort spelers worden niet veel verkocht in de reguliere stenen winkels, aangezien ze apparaten verkopen die bedoeld zijn om illegale content weer te geven. Dit zijn van die mediaspelers waarmee je 1000-en films kunt kijken zonder abonnement. Vaak verkocht vanuit de huiskamer door onbekende webshops. Meestal in china ingekochte android mediaspelers waar dan vervolgens eigen software opgezet wordt om illegaal content te streamen.

Dus zoals al aangegeven, wel mooi dat de klant bedondert wordt, terwijl de klant de intentie heeft om de muziek/film/tv industrie te bedonderen door illegaal conent te streamen.

Johan1108
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 15:25

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Johan1108 »

Onlangs een non stop player besteld bij Multi media expert. (Tv kijken via internet). Door de grote aanvraag werd de levering verlaat naar 4 april. Tot op heden niks geleverd gekregen en geen reacties op mijn mails. Persoonlijk denk ik slachtoffer te zijn geworden van een oplichter. Zijn er meerdere mensen die hetzelfde ervaren of mensen die de player wel geleverd hebben gekregen?

hjvdpoel
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 16:40

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door hjvdpoel »

hoi,

ik heb hetzelfde. Ik heb hen nog 2 mails gestuurd, geen reactie. Vandaag een mail voor terugstorting gevraagd. Wil nu nog via ING vragen of zij iets kunnen doen. Ik zie nergens een adres of telefoonnummer.
Andere mogelijkheden?

Huub

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door berndv »

Johan1108 schreef:Onlangs een non stop player besteld bij Multi media expert. (Tv kijken via internet). Door de grote aanvraag werd de levering verlaat naar 4 april. Tot op heden niks geleverd gekregen en geen reacties op mijn mails. Persoonlijk denk ik slachtoffer te zijn geworden van een oplichter. Zijn er meerdere mensen die hetzelfde ervaren of mensen die de player wel geleverd hebben gekregen?
ah, daar hebben we er weer 1. Tja, schijnbaar is de vraag naar deze illegale apparaten groot.

Allereerst, oplichting mag niet, is bij wet verboden en dus strafbaar.

Maar wat dacht u te gaan doen met deze speler? Onbeperkt content afspelen die auteursrechtelijk beschermd is? Daar is deze speler tenminste voor bedoelt. Feitelijk probeerde u de muziek/tv/film industrie op te lichten, en nu bent u zelf opgelicht. Heel vervelend natuurlijk. U bent niet de eerste, en ik vrees dat u ook niet de laatste zult zijn.

Als u op hun website had gekeken, was het waarschijnlijk al wat duidelijker geworden:
http://www.nonstopplayer.nl/levertijd/
Het product is niet uit voorraad leverbaar i.v.m. groot succes. De oorzaak hiervan is dat het product opgekocht is door andere klanten. Het product staat bij deze status al in bestelling bij onze leveranciers.
Oftewel, ze zijn in afwachting tot aliexpress weer een voorraadje aflevert, dan kunnen ze hun software er weer op zetten en versturen. U kunt ook kosteloos annuleren (logisch, dat is je wettelijke recht). Maar ook dat staat gewoon op diezelfde pagina te lezen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Radar »

Twee onderwerpen samengevoegd en verplaatst naar ander subforum.

Dokter snuggel
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 19:32

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Dokter snuggel »

Wel besteld, niet ontvangen en geen reacties op de vele mails die ik verstuurd heb.

Ralf johan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 20:41

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Ralf johan »

Ik heb er een van 79€ besteld.
na 2 weken niets.
ook via de site om reactie gevraagd
tot op heden niks.
via klachten kompas verhaal proberen tehalen.
Bedrijf heeft nog nooit gereageerd op klachten kompas.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 apr 2017 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Pieter212
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 22:37

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Pieter212 »

Inderdaad , ook ik het besteld en Niets ontvangen. Of het nu een mediaplayer is of een fles wijn doet niet ter zake.
Het is naar mijn mening gewoon oplichting en moet bestraft worden naar mijn mening. Jammer dat ik er ingetrapt ben, maar blijf van mening dat het gewoon diefstal is.

Jagro
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 apr 2017 20:55

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Jagro »

Meerdere, misschien wel terechte, opmerkingen over het "verboden, illegale" product.
En dat we niet moeten zeuren.
Het gaat er om dat je iets besteld, betaald en vervolgens niets krijgt en ook geen reactie terugkrijgt.
Dat is waar het om gaat.
En ja, ik voel me daarom bedonderd.

haske.al
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 23:47
Contacteer:

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door haske.al »

Heb ook een multietvbox besteld maar niets ontvangen

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Niets geleverd krijgen of iets nog niet geleverd gekregen is natuurlijk wel even iets anders. De website heeft blijkens aangegeven het product niet op voorraad te hebben dus ineens is het geheel logisch dat je niets hebt gekregen. Zoals het nu lijkt, zijn ze wel van plan om weer te gaan leveren. Daar hebben ze wettelijk gezien 30 dagen de tijd voor en zo lang is het nog altijd niet als je pas twee weken geleden iets hebt gekocht.

En zelfs na die 30 dagen mag je nog niet spreken over oplichting. Het wel publiekelijk benoemen kan dan worden gezien als smaad en dat is strafbaar.
Pieter212 schreef:Inderdaad , ook ik het besteld en Niets ontvangen. Of het nu een mediaplayer is of een fles wijn doet niet ter zake.
Het is naar mijn mening gewoon oplichting en moet bestraft worden naar mijn mening. Jammer dat ik er ingetrapt ben, maar blijf van mening dat het gewoon diefstal is.
Natuurlijk moet oplichting bestraft worden op het moment dat er ook daadwerkelijk spraken is van oplichting. Nu blijkt er nog geen spraken van oplichting te zijn wat betekent dat er per wet niet zoveel kan, behalve wachten en hopen dat het product alsnog geleverd wordt.

Maar als je van mening bent dat oplichting bestraft moet worden, ben je dan ook van mening dat jij bestraft moet worden op het moment dat je ook maar een seconde content bekijkt uit een illegale bron? Ik mag toch hopen dat je zelf niet zo hypocriet bent.
Jagro schreef:Het gaat er om dat je iets besteld, betaald en vervolgens niets krijgt en ook geen reactie terugkrijgt.
Dat is waar het om gaat.
Waar het om gaat is dat je ergens iets koopt waar ieder weldenkend persoon zich wel kan bedenken dat het allemaal niet zo legaal is, daardoor dus een risico neemt en bij een negatieve uitkomst zich alsnog de bedrogen en arme consument voelt en we hier op Radar sympathie voor moeten voelen.

Wat is het sowieso dat jullie verwachten? Dat Radar zich gaat inzetten zodat jullie alsnog dat apparaat verkrijgen waarmee jullie illegaal en over de rug van anderen films en series kunnen kijken? Zou mooi een doodsteek voor Radar zijn als zij hieraan mee gaan werken.

Als Radar hier al aandacht aan zou besteden, kunnen ze zich beter richten op het waarschuwen van consumenten niet mee te werken aan het voorzien van deze handel. En dat het voor de rest een dure les mag zijn. Je had er ook een jaartje Netflix van kunnen kijken, met een goede ondersteuning waar men wel op reageert als het even niet zo lekker loopt.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Radar »

Wij hebben over dit onderwerp een artikel op onze site staan: https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... pplayernl/

Ciske32
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2017 11:12

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Ciske32 »

Veel mensen die voor mij ook een klacht ingediend hebben en niks ontvangen hebben.
Wacht zelf ook nog op mijn bestelling.
Vind het zelf ook raar dat nonstopplayer zelf op hun site niet melden dat het wel of niet goed komt.
Mijn bestelling van 26 maart met order nummer 7280 laat op zich wachten.
Hoop dat nonstopplayer nog met reactie komt anders zie ik het somber in.
Heb zelf nog niet geprobeerd om het geld terug te vragen omdat ik denk dat het product nog wel geleverd zou worden.
Zijn er mensen die dat wel hebben gedaan hoor ik dat graag hier of dat er mensen zijn die het product al hebben ontvangen.
Ik zelf ben van plan om nog een paar weekjes te wachten en als ik dan niets heb gehoort ga ik mijn geld ook terug vragen als dat dan nog kan?
Dus nonstopplayer, laat eens iets van je horen en zeg even hoe het ervoor staat.
Gr
Ciske

FrancoMateo
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2017 11:55

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door FrancoMateo »

Ook ik heb 22 maart bestelling gedaan,kreeg geen bevestiging en dus direct order geannuleerd,want ik voelde nattigheid.
Kreeg keurig mailtje terug dan de annulering in behandeling was genomen.
Daarna werd het stil geen enkele reactie meer op mail en klachtenkompas ik voel me opgelicht.
Ook houding van Sisow laat te wensen over klacht ook bij hun neergelegd daar zij zaken bleven doen nadat de eerste klachten begonnen,
maar verschuilen zich achter hun voorwaarden.
Het geld zal ik wel kwijt zijn maar wil dader publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Jerryco2001
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 apr 2017 12:41

Re: Nonstopplayer.nl en Sisow

Ongelezen bericht door Jerryco2001 »

Hier het zelfde besteld betaald en nog niks gekregen
En alle mails worden niet beantwoord
Leuk hoor

Gesloten