LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
yvon wdb
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:20

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door yvon wdb »

Bedankt voor jullie reactie het geeft me weer moed! :wink: maar voorlopig nog geen postbode gezien dus ik denk dat ik eronderuit kom. :D groetjes allemaal en als ik hem wel krijg zal ik het snel schrijven. haha

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ook wij kregen bericht dat we die digitalbox van upc zouden krijgen, ik had deze post in eerste instantie al gelijk weggegooid maar hoorde van anderen dat dit over de mediabox ging,
en als je hem niet wilde dan kon je bellen. Ik heb toen gelijk gebeld dat we hem niet wilde ontvangen. Daarna zijn we nog enkele keren via telefoon en post benaderd. Toen kwam toch de postbode aan de deur met het pakket van upc, ik heb hem dus weer meteen mee terug gegeven. UPC heeft volgens mij een dikke plaat voor de kop. Al deze onnodige kosten zullen ze straks wel weer doorberekenen in de abbonnementskosten. :oops:

Hein58
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 feb 2006 17:14

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Hein58 »

De laatste vervelende ontdekking in Gelderland: als je het apparaat wel installeert, kun je de regionale TV Gelderland niet meer ontvangen.
Superwaardeloos van UPC.

Fred Stevens
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2004 16:46

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Fred Stevens »

Lieve mensen,
als je van de UPC box afwil, gewoon aan het postkantoor afgeven,je krijgt een bewijs van inlevering en je bent er van af.
Groetjes Fred

Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Bright »

Het pakketje mag je altijd houden, maar dat wil niet zeggen dat je zomaar het abonnement mag houden, gratis en wel. Ik neem aan dat er ergens in de papieren wel keurig staat dat je door het in gebruik nemen van de doos ermee akkoord gaat dat je het 1/2 jaar gratis hebt en daarna betalen.
Ik zou het pakketje niet terugsturen, maar eens lekker kijken hoe die er van binnen uit ziet. Mocht UPC hem dan terug willen, dan hebben ze pech.
Ik zou geen gebruik maken van het (tijdelijk gratis) abonnement, want volgens mij schuilt daar nu juist het probleem. Ben benieuwd wat de rechter daarover te zeggen heeft.

Iemand al een rechtzaak aangespannen?

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Lieve mensen,
als je van de UPC box afwil, gewoon aan het postkantoor afgeven,je krijgt een bewijs van inlevering en je bent er van af.
Groetjes Fred
Daar heb je wel gelijk in, Fred, maar je moet er voor naar het postkantoor, lost je een uurtje, geld in de parkeermeter, kost je een eurootje of twee.
Vervolgens claimt UPC dat het nooit aangekomen is, incasseert gewoon abonnementsgeld, moet je weer eindeloos (een duur nummer) bellen en aangetekende brieven sturen met bewijs dat je het pakje echt verstuurd hebt, kost je een smak euro's en een hoop ergernis.


Laat ze die zooi gewoon houden en alleen sturen aan diegenen die er om vragen!! :twisted:

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door ech wel »

Zo, dit heb ik net naar UPC verzonden:

1.Uw brief gekregen dat ik een pakket besteld zou hebben.
2.Gebeld met servicelijn over dit "misverstand".
3.Ongewenst pakket toch ontvangen.
3.Brief van UPC gekregen dat ik pakket terug moest sturen.
4.Pakket via TPG teruggestuurd.
5.Nu krijg ik G#%V&*#D^&* toch een factuur.
6.Zijn jullie (UPC) helemaal van de ratten bezeken.
7.Haal mijn adresgegevens uit jullie bestand en wel nu.
8. Ik wilde niets en wil ooit nog iets met UPC van doen te hebben.
9.Inmiddels ben ik een concept aan het uitwerken met als werktitel “Mijn Strijd” betreffende de definitieve oplossing van het UPC vraagstuk. Vooralsnog staan bij het ten uitvoer brengen van mijn plannen wetten in de weg en voorzie ik praktische bezwaren zoals logistieke problemen door de nu al rammelende planning en materiaaltekorten bij de spoorwegen en de beschikbaarheid van geschikte doucheruimtes (wellicht brengen de geheime US detentiecentra uitkomst) en verblijf ik met de meeste hoogachting,

PdR
Laatst gewijzigd door ech wel op 28 sep 2006 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door ech wel »

Lieve mensen,
als je van de UPC box afwil, gewoon aan het postkantoor afgeven,je krijgt een bewijs van inlevering en je bent er van af.
Groetjes Fred
Ik ben geen lief mens en heb inmiddels spijt dat ik het pakket teruggestuurd heb en wel hierom:
Daar heb je wel gelijk in, Fred, maar je moet er voor naar het postkantoor, kost je een uurtje, geld in de parkeermeter, kost je een eurootje of twee.
Vervolgens claimt UPC dat het nooit aangekomen is, incasseert gewoon abonnementsgeld, moet je weer eindeloos (een duur nummer) bellen en aangetekende brieven sturen met bewijs dat je het pakje echt verstuurd hebt, kost je een smak euro's en een hoop ergernis.

Gromek
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:59

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Gromek »

Om het pakket terug te brengen (wel of niet eerst aangesloten geweest) heb je de volledige 6 maanden (die voor de gratis periode staat) de tijd voor.
In die zes maanden kom je toch vast wel eens bij het Postkantoor.

Ik ben geen fan van UPC (juist het tegenovergestelde), maar mensen moeten niet tè dramatisch gaan doen.
Daar heb je jezelf alleen maar mee.

Inderdaad ech wel heeft een vervelende toestand met UPC, maar anders blijf je erin.

Dus ik begrijp de situatie (en heb zelf ook vervelende dingen met UPC meegemaakt, maar dat is nu verleden tijd.
:wink:

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

In die zes maanden kom je toch vast wel eens bij het Postkantoor.
.

Vast wel, maar het blijft een moeite die ik voor UPC niet wil doen omdat ik het de omgekeerde wereld vind.
Bovendien blijken veel mensen ondanks terugsturen niet van de ellende af te zijn.

Laat ze hun troep gewoon houden.

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Gewoon postkantoor, bewaar je aflever bewijs en laat ze lekker de tering krijgen.

Ding werkt voor geen meter,2 keer op een avond moet het parametiseren, gek wordt je ervan.

UPC haal eerst die kinderziektes er maar uit, voordat je met dat japanse spul over de vloer komt.

Plus het staat niet bij mijn B&O spul.

kwarkje
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2006 12:59

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door kwarkje »

Vanmorgen stond de postb op de stoep,,, jawel een pakje van upc.
Ik heb de troep van hun niet nodig en vertelde dat netjes tegen de pobode. Die zei dat hij de doos niet terug mocht nemen. Ik vertelde hem dat hij dan maar moest zien waar hij hem ging deponeren maar in elk geval niet voor mijn deur. Ik heb niks getekend en niks ontvangen maar moet ik dat upc nu doorgeven of niet??

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ik heb niks getekend en niks ontvangen maar moet ik dat upc nu doorgeven of niet??
Nee. Het is onzin wat de postbode zei.
Je hebt niets ontvangen/getekend, UPC bellen kost alleen maar geld en ergernis.

mazzeline
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2005 10:16

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door mazzeline »

Ja, ook hier gisteren een box door de deur geschoven gekregen, ongevraagd natuurlijk. Ik heb de box wel aangenomen omdat ik op zo'n moment niet weet of er misschien iets besteld is door mijn partner.
Dus niet.
Ik heb vanmorgen UPC gebeld: 0.10 ct pm!! Alleen zoiets al, dat ik nu verplicht ben om hen te bellen en te vragen waarom zij dit gestuurd hebben.
Wordt je van de 1 naar de ander gestuurd, ik moest dus zelf een afspraak maken met hen om het pakket weer op te laten halen, nou ja zeg. Dit is toch belachelijk! Hier wordt ik dus woedend om. En nou zeiden zij ook nog dat ik 2 x een brief zou hebben ontvangen voor die tijd met de melding dat zij dit pakket op zullen sturen en als ik dat niet wilde, dat ik dan een gratis nummer kon bellen. Zij gaan er van uit dat ik ieder dom reclamefoldertje van hun lees, stelletje sukkels!! Ik vind dat zoiets verboden moet worden.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ik vind dat zoiets verboden moet worden
Dat vind heel Nederland, behalve UPC :wink:

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ze kunnen wel zeggen dat je het met dat gratis nummer kon afbellen maar dat had ik ook gedaan en toch sturen ze die doos op, dus is het toch hun eigen schult dat ze kostren moeten maken omdat deze dozen weer terug worden gestuurd. Eige schult dikke bult dus voor upc.

Pegasus
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2005 20:59

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Pegasus »

Wel, gister had de postbode bij mij op de stoep gestaan maar toen was ik er niet en vandaag zou hij terug komen.
Hij is inderdaad geweest.
En toen hij zei dat het van UPC was en dat ik zei dat ik het pakje niet wou, was het enige wat hji kon doen, lachen en zuchten.
Hij zei dat het weer retour naar UPC zou gaan.
Ook zei hij dat hij er moe van werd van al die UPC pakketen. Hij gaf zelfs aan dat hij de pakjes van UPC in zijn auto laat todat hij zeker weet dat mensen het echt aannemen. Want hij zei dat bijna iedereen dat ding weigert.
Ik heb ook al heel veel van die UPC paketjes op het postkantoor zien liggen die allemaal retour moesten. En je moet de medewerkers van het postkantoor eens zien kijken en zuchten als er weer iemand zijn paket terug komt brengen :wink:
Het zou eigenlijk verboden moeten worden.

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door rene112 »

hahahahaha kan het begrijpen wij hier bij tnt paket dienst worden er helemaal gek van op een dag zie ik er zon 15000 door mijn handen heen gaan werk op de afdeling paketen in dordrecht

Pegasus
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2005 20:59

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Pegasus »

Hallo daar,

Ik geloof dat ik meelij met jou/jullie heb :wink:
Al die (stomme) UPC paketjes.
Het houd jullie wel bezig, maar of jullie dat op deze manier willen ? :wink: :D

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

op een dag zie ik er zon 15000 door mijn handen heen gaan werk op de afdeling paketen in dordrecht
is dat richting klant of richting (retour) UPC?? :wink:

Gesloten