LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Hans van der Leeden
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2014 11:41

Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door Hans van der Leeden »

al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door Har06 »

Hans van der Leeden schreef:al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden
oh is dat zo ??.

Je kunt naar een x tal providers overstappen, na uitdienen van je contract

ciske
Berichten: 10821
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door ciske »

@Har, TS heeft wel gelijk, de problemen met de horizon zijn nog steeds niet voorbij.

Teunbosseman
Berichten: 4215
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
Hans van der Leeden schreef:al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden
oh is dat zo ??.

Je kunt naar een x tal providers overstappen, na uitdienen van je contract

Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.

Maar zie dat je hier ook reeds een topic is.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=152447

stofzuigertje

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als meneer opzegt en de box inleverde en mevrouw op haar meisjes naam als nieuwe klant aanmeld krijg je een nieuwe Horizon box, meestal werkt dat het snelste en vaak leuke welkom als klant aanbieding....

Dus meneer, wegwezen en laat je vrouw onder haar naam en bank nummer klant worden....
Als je regelmatig zo wisselde om de paar jaren heb je gratis nieuwe apparaten omdat ze voor bestaande nog werkende boxen bij klanten erg moeilijk doen...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door Har06 »

stofzuigertje schreef:Als meneer opzegt en de box inleverde en mevrouw op haar meisjes naam als nieuwe klant aanmeld krijg je een nieuwe Horizon box, meestal werkt dat het snelste en vaak leuke welkom als klant aanbieding....

Dus meneer, wegwezen en laat je vrouw onder haar naam en bank nummer klant worden....
Als je regelmatig zo wisselde om de paar jaren heb je gratis nieuwe apparaten
omdat ze voor bestaande nog werkende boxen bij klanten erg moeilijk doen...
Zo bovenstaande slaat nergens op en werkt ook niet, IP huisadres etc etc etc

stofzuigertje

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee, IP adres is niet belangrijk...

Maar als je opzegt en er komt een nieuwe bewoner, wat deze voor IP adres krijgt is niet van belang....
Je Gmail of Hot mail neem je gewoon mee....

En nieuwe klanten, IP adres is niet aan huis adres gekoppeld dus de oude verdwijnt en je krijgt nieuwe Horizon box en dus ook een nieuwe klant korting... en dus nieuwe IP adres....

Het is gebruik maken van de mazen in de wet, dat krijg je als je nieuwe klanten beter helpt dan bestaande en die laat knoeien met slecht werkende apparaten en bij nieuwe word meer service gegeven tegen leuke welkomst tarieven....

Naast de Kabel TV kun je ook je TV gids of krant zo blijven lezen....
Dat is het nadeel als je bestaande klanten verwaarloos en ik ben dus geen trouwe klant...

GJvdZ
Berichten: 7405
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door GJvdZ »

[quote="Teunbosseman"]
Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.
/quote]

Dan kan je altijd nog een schotel, digitenne of TV via ADSL nemen. Misschien niet zo goed, maar er dat geldt met meer producten en diensten waar je meerdere aanbieders van hebt. Geen enkele gemeente verplicht immers dat er naast een Albert Heijn een vergelijkbare supermarkt moet zijn.

Teunbosseman
Berichten: 4215
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

GJvdZ schreef:
Teunbosseman schreef: Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.
/quote]

Dan kan je altijd nog een schotel, digitenne of TV via ADSL nemen. Misschien niet zo goed, maar er dat geldt met meer producten en diensten waar je meerdere aanbieders van hebt. Geen enkele gemeente verplicht immers dat er naast een Albert Heijn een vergelijkbare supermarkt moet zijn.

Daarom staat ook - enige ( kabelaar ) aanbieder - tussen haakjes.

Schotel zou dan nog kunnen inderdaad.

Gesloten