LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Patientline onduidelijk en zeer klantonvriendelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jochem.vlemmix
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2017 20:02
Contacteer:

Patientline onduidelijk en zeer klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door jochem.vlemmix »

Wij zijn 24 t/m 27 januari op de kraamafdeling van het Amphia verbleven vanwege de geboorte van onze dochter. Op de televisie stond een code en nummer om te SMS-en. We hebben dit uitgeprobeerd om te kijken of de televisie aan zou gaan, maar er gebeurde niks. Later kregen we bericht van Patienline dat we ons zouden hebben aangemeld hiervoor en dat ze hiervoor kosten in rekening zouden brengen. Dit was voor ons totaal onduidelijk, nergens stond iets vermeld over kosten, en we hebben ons nergens voor aangemeld, noch zijn akkoord gegaan voor welke kosten ook. Ik heb hierover een klacht ingediend bij Patientline, maar die stellen zich op het standpunt dat we ons hiervoor aangemeld hebben en gaan niet in op mijn klacht. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Patientline schiet tekort door niet duidelijk te informeren over tarieven en achteraf kosten in rekening brengt voor diensten waar nooit om gevraagd is. Daarnaast nemen ze mijn klacht niet serieus. Ik snap niet dat het Amphia ziekenhuis met zo'n partij in zee gaat.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Patientline onduidelijk en zeer klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door bprosman »

Meestal krijg je een SMS terug met de kosten waar je mee accoord moet gaan.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Patientline onduidelijk en zeer klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door berndv »

Radio en Televisie
Patiënten van het Amphia Ziekenhuis kunnen gebruik maken van de voorzieningen voor radio en televisie. Bij elk bed is een radioaansluiting. Via de hoofdtelefoon/oorschelp kunt u naar diverse radiozenders luisteren.
U kunt tijdens uw verblijf een televisie huren via de firma Patiëntline. Bij uw opname ontvangt u daarover meer informatie. U kunt zich zelf makkelijk aan- en afmelden voor de tv via het telefoontoestel op de kamer of via uw mobiele telefoon. De kosten voor televisie zijn € 3,00 per dag en een eenmalig bedrag van € 1,78. Als u gebruik maakt van het comfortpakket betaalt u niet extra voor het gebruik van de televisie.
dit vind ik op hun website

Gesloten