Probleem met KPN interactieve tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
r-baumann
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2021 12:53

Probleem met KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door r-baumann »

Hallo,

Al jaren heb ik een interactief tv abonnement van KPN, toen ik het net had afgesloten heette het pakket BRONS. Hier zat o.a. in het opnemen van programma's bij.

Voor 3 weken geleden heb ik een verhuizing doorgegeven binnen mijn woonplaats en er werd bij KPN gezegd dat ik mijn pakket BRONS niet mee kon nemen, maar dat ik dan een ander abonnement zou krijgen. Ik zei dat is prima als ik mijn onderdelen die in mijn huidige pakket zitten ook in het nieuwe pakket zitten ben ik helemaal blij. Dat is geen enkel probleem volgens de medewerker van de KPN, wel werd mij nog verteld dat ik ipv € 52,00 die ik per maand betaalde omhoog zou gaan ivm glasvezel. Ik zei ok, maar wat ga ik meer betalen? Het antwoord was € 65,00. Ik zei dat is best veel, maar in de regel was ik best tevreden over KPN en ik ging akkoord.

De installatie verliep verder ok tot het moment dat we tv wilden gaan kijken en wat bleek, geen enkel programma/film die we wilden gaan kijken konden we niet kijken omdat alles weg was? Programma's konden we ook niet opnemen? Ik maar weer bellen met de KPN en hier werd mij doodleuk verteld dat ik maar moest gaan betalen voor het opnemen, terwijl mij toe is gezegd dat ik dat in mijn pakket zou behouden. Ik heb een aantal dagen contact gehad met diverse mensen en telkens werd mij beloofd dat ze terug zouden bellen met een oplossing. Vandaag ook weer contact gehad en ze konden mij een korting van 3 maand geven op het opnemen pakket, maar niet gratis weer terug in het pakket stoppen, terwijl ze het hadden toegezegd. Ik vroeg kan ik met iemand praten die daar wel toe bevoegd is maar ook nu weer een negatief antwoord, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Ik ben al langer dan 20 jaar bij KPN en ik kan niet begrijpen dat klanten op deze manier worden behandeld. Heeft iemand hier ervaring mee of misschien wel een tip waar ik wel naar toe kan bellen ipv naar de klantenservice die niks kan en mag?

Gr. Roger

Feinel
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: Probleem met KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door Feinel »

En wat staat er op de bevestiging dat je na het telefonisch contact over de verhuizing hebt ontvangen?

Je zou je verhaal nog op het kpn forum kwijt kunnen, die medewerkers hebben wat meer tijd en kennis voor zulke cases.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Probleem met KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door pedro714 »

Snel klacht plaatsen op klacht.nl of beter nog klachtenkompas.nl. Reageren normaal heel snel.

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Probleem met KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Wij hebben na verhuizing ook bericht gekregen dat ons abonnement niet meer "in de computer kon worden verwerkt" op het nieuwe adres. NPO Start/ NPO Plus genomen, en waren hierdoor goedkoper uit. Dit in combinatie met mobiele telefoon abonnementen. Geen gedoe meer met opnemen en daardoor het gevoel dat je dat ook "moet" gaan bekijken. Die hele sliert zenders zijn we nu kwijt, dat blijkt ook prettig ! Alleen Canvas missen we maar als er een goeie film op Canvas is dan kunnen we een tv-avondje bij vrienden plannen met een flesje wijn onder de arm: ook een aanrader.

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Probleem met KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Opnemen van NPO-programma's is overbodig geworden, je kunt de NPO-programma's van een aantal jaren terugkijken.

Gesloten