LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PSV-AJAX ondanks storing toch door ZIGGO gefactureerd

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ariec4
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mar 2012 12:34

PSV-AJAX ondanks storing toch door ZIGGO gefactureerd

Ongelezen bericht door ariec4 »

Tijdens de wedstrijd PSV-AJAX op 14 april jl. was er een storing bij Ziggo. Via TV op bestelling had ik de wedstrijd besteld, maar helaas kwam er geen beeld.

Telefonisch kon de klantenservice niets anders melden dat er storing was en dat de wedstrijd niet zou worden gefactureerd. Uiteindelijk kwam er de laatste 20 minuten toch nog beeld. Deze storing was ook via de landelijke media in het nieuws. Ook daar zei een woordvoerder van Ziggo dat er niet zou worden gefactureerd.

Eind april is er niet gefactureerd. Tot mijn verbijstering staat de wedstrijd nu wel op de factuur van mei! Ik maak bezwaar tegen deze handelswijze. Waarschijnlijk is door Ziggo bij iedereen een maand later gewoon alsnog gefactureerd. Als Ziggo ondanks de storing toch iedereen willens en wetens gefactureerd heeft, vind ik dat niet netjes.
Laatst gewijzigd door ariec4 op 30 mei 2013 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: PSV-AJAX ondanks storing toch door ZIGGO gefactureerd

Ongelezen bericht door bprosman »

En wat zegt Ziggo ?

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: PSV-AJAX ondanks storing toch door ZIGGO gefactureerd

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hallo ariec4,

Dat is inderdaad erg vervelend. En ik wil het graag voor je uitzoeken.

Dat hij in mei is geplaatst klopt. Dit heeft te maken dat de factuur voor april al gemaakt was op dat moment.

Zou je daarom via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan pak ik je gegevens er even bij.

Groet, Alex

Gesloten