LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RTXL app

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
LFvdPoel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2016 13:21
Locatie: Hoofddorp

RTXL app

Ongelezen bericht door LFvdPoel »

De RTXL app op mijn samsung Smart tv uit 2011 werkt niet meer en is zomaar op mijn tv verdwenen.
Volgens samsung ligt dat aan RTXL die de app vernieuwd heeft.
RTXL heeft de app inderdaad vernieuwd en deze werkt niet meer op oudere tv's , ze zeggen dat ze daar niets aan kunnen doen.
Als RTL van goed wil is zouden ze toch verschillende app's kunnen maken eentje voor de nieuwe tv's en eentje voor de oudere

Ik heb zowel Samsung als RTL benaderd, maar ze laten mij gewoon in de kou staan.
Wie kan wij een oplossing helpen?

Moneyman
Berichten: 30071
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: RTXL app

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, de oplossing is een nieuwe tv... Meer kan je er niet aan doen, lijkt mij.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: RTXL app

Ongelezen bericht door kweenie »

Als RTL van goed wil is zouden ze toch verschillende app's kunnen maken eentje voor de nieuwe tv's en eentje voor de oudere
Plus nog eentje voor nog oudere TV's. En dat voor de diverse merken, dan heb je het zo over tientallen verschillende apps die ze zouden moeten gaan maken en onderhouden.

Dat zou kapitalen kosten, terwijl die apps voor oude TV's waarschijnlijk maar door een heel beperkte groep mensen worden gebruikt. Nog los van de vraag of elke TV wel met de nieuwste functies overweg kan.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: RTXL app

Ongelezen bericht door chrisd1 »

RTXL streamen met een chromecast á E 39 vanaf je laptop/telefoon.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: RTXL app

Ongelezen bericht door olaf79 »

chrisd1 schreef:RTXL streamen met een chromecast á E 39 vanaf je laptop/telefoon.
Of een android tv stick, meer mogelijkheden dan Chrome Cast...is je TV voor 6-7 tientjes helemaal smart.

Gesloten