LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] S004-fout bij Fiber.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
EdVanEck
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2019 14:26

S004-fout bij Fiber.nl

Ongelezen bericht door EdVanEck »

Ik heb al een hele week S004 error op mijn tv scherm staan. Ik heb helemaal geen beeld. Als ik het modem reset dan heb ik 3 a 4 minuten tv waarna de foutmelding weer terugkomt. De eerste keer dat ik met de helpdesk belde was op een vrijdag en werd mij vertelt dat ik beter kon wachten tot maandag omdat ik dan zou worden overgezet naar online.nl. Dat gebeurde dus niet, Woensdag gebeld met Fiber.nl en daar kreeg ik iemand aan de telefoon die mij vertelde dat er nu wel veel mensen waren met een S004 fout (hij had er al 8 op deze dag gehad) maar hij zou verder gaan inventariseren en dan kijken wat ze moeten gaan doen. De laatste keer dat ik belde was op vrijdag 28-6 en nu werd mij vertelt dat ze het ook niet wisten en dat ze wat aan het proberen zijn. De dame vertelde mij trots dat als het was opgelost met de test ze dat gelijk bij mij zouden uitvoeren, ik moest maar even wachten. Ik heb hier geen vertrouwen in en baal inmiddels flink. Het ziet er niet naar uit dat ik komend weekend weer geen tv heb (dat wordt het 2de weekend) en dat er voorlopig geen oplossing is.

Ik zou wel eens willen weten hoe ik hier mee om moet gaan?

Groetjes,
Ed

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: S004-fout bij Fiber.nl

Ongelezen bericht door berndv »

EdVanEck schreef:
28 jun 2019 14:37
Het ziet er niet naar uit dat ik komend weekend weer geen tv heb (dat wordt het 2de weekend) en dat er voorlopig geen oplossing is.

Ik zou wel eens willen weten hoe ik hier mee om moet gaan?
Tja, een heel weekend geen tv, ik zou zeggen, geniet van het mooie weer :D

Maar alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk niet goed dat een storing zo lang duurt. Als ik zoek op de google met de combinatie S004 en fiber kom ik meerdere klachten tegen. SOmmige duurden enkele weken zelfs. U kunt een officiele klacht indienen, ze een laatste termijn geven om het op te lossen en indien het niet wordt opgelost het contract (laten) ontbinden.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: S004-fout bij Fiber.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunt u van uw laptop streamen naar uw tv?

Of op kosten van hen een chromecast aanschaffen?

witteflits
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 dec 2017 14:55

Re: S004-fout bij Fiber.nl

Ongelezen bericht door witteflits »

Ik heb een keer meegemaakt dat ik iedere x na ong 10 min ook een foutcode kreeg en het beeld stond vast. Ik moest even naar andere zender zappen en weer terug maar kwam iedere 10 min terug. Helpdesk gebeld geen oplossing. Ik ben terug gaan denken wat er gebeurd is voor de storing. Ik had een kachel via wifi in het netwerk opgenomen. Smarthome apparaat dus. Ik heb m div malen los gekoppeld van t net en weer aangekoppeld. Iedere keer als hij in mn netwerk opgenomen was was het probleem terug. Ik heb m nu niet meer in mn netwerk gekoppeld en geen problemen meer met de tv. Moraal het zou een ip conflict kunnen zijn. Ik hoop dat u er wat aan heeft dus denk even na of er wat verandert is in het netwerk en zo ja loskoppelen en uitproberen. Succes

Gesloten