LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mina11
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2016 20:51

Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door mina11 »

Laatst had ziggo zijn website aangepast en toen kon ik zelf geen wijzigingen meer doorvoeren.
Ik had ze toen proberen te bellen via hun klantenservice, toen werd ik steeds doorverbonden en werd de verbinding verbroken.
Ik had via hun contactformulier een klacht verstuurt en werd ik teruggebeld en zou alles verholpen worden.
Ja en nu ben ik een maand verder, en krijg ineens een factuur van 166 euro, terwijl ik conect & play complete heb van 59,95 en film1 waarvan ik de helft betaal, ik kan ook niet mijn factuur inzien, waarom hij zo hoog uitvalt.
Ik heb nooit geen storingen bij mijn tv of internet, maar hun klantenservice drijft een mens tot wanhoop.
Helaas zit ik tot januari aan ze vast, vanwege film1 voor 4 maanden 50% korting, maar in januari stap ik toch over na bijna 10 jaar, zonde toch. :(

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb nooit geen storingen bij mijn tv of internet, maar hun klantenservice drijft een mens tot wanhoop.
Maar wat heb je vaker nodig, een storingsvrij Internet/TV of een storingsvrije klantenservice ?
Post anders eens op hun fb pagina.
maar in januari stap ik toch over na bijna 10 jaar, zonde toch
Tja, qua "Product" weet je wat je hebt, of je dat bij "het gras aan de overkant" ook hebt moet je maar afwachten.

tuinhobbyist59
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 mei 2014 22:45

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door tuinhobbyist59 »

Ik moet zeggen ik heb nooit geen problemen met Ziggo en ik zit er al zo lang ze bestaan, voorheen was het Casema.
Als ik wel eens iets heb wordt ik netjes te woord gestaan en het euvel wordt verholpen en anders komt de moteur en betaal niks meer dan mijn maandbedrag

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

mina11 schreef:Laatst had ziggo zijn website aangepast en toen kon ik zelf geen wijzigingen meer doorvoeren.
Ik had ze toen proberen te bellen via hun klantenservice, toen werd ik steeds doorverbonden en werd de verbinding verbroken.
Ik had via hun contactformulier een klacht verstuurt en werd ik teruggebeld en zou alles verholpen worden.
Ja en nu ben ik een maand verder, en krijg ineens een factuur van 166 euro, terwijl ik conect & play complete heb van 59,95 en film1 waarvan ik de helft betaal, ik kan ook niet mijn factuur inzien, waarom hij zo hoog uitvalt.
Ik heb nooit geen storingen bij mijn tv of internet, maar hun klantenservice drijft een mens tot wanhoop.
Helaas zit ik tot januari aan ze vast, vanwege film1 voor 4 maanden 50% korting, maar in januari stap ik toch over na bijna 10 jaar, zonde toch. :(
Kan het zijn dat die factuur voor het restant van film1 is? 4 maanden 50% korting is volgens mij het cadeau bij aangaan van een jaarcontract voor film1? En dat sluit je "naast" een Ziggo abonnement af, dus als je Ziggo op kan zeggen, betekent dat niet automatisch dat je ook Film1 op kan zeggen.

jokeromy
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2008 14:02

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door jokeromy »

Al eerder is besproken, dat het systeem en de technische zaken goed tot zeer goed functioneren, maar als er ook maar iets veranderd, gaat er een wereld van onbegrip en misverstanden open, waar je als klant eigenlijk helemaal niet om gevraagd hebt.

Helaas...ik heb inmiddels ook ondervonden hoe alles werkt ik heb alleen mijn abonnement over laten zetten naar digitaal een bedrag van 44,45 naar 44,95 met een kastje in bruikleen zonder telefoon omdat ik geen vaste telefoon heb,Op mijn eerst volgende rekening is een bedrag van 88,00 euro afgeschreven op de rekening stond 1x activatie kosten en twee bedragen voor de telefoon bij elkaar 39,00 euro teveel dus gebeld na de tweede keer bellen met mijn mobiel van telfort zou het verrekend worden op mijn volgende nota want de rekening was al in de verwerking. Maar helaas op mijn nieuwe rekening niets verrekend maar weer 11 euro te veel van wegen de telefoon die ik niet heb en ook nooit heb gehad.Dus weer bellen tot driemaal toe toen het kwartje na 6 weken ging vallen dat als je geen telefoon hebt je hem ook niet hoeft te betalen.Hierna kreeg ik een mail dat ik mijn abonnement voor de telefoon had op gezegd en was hij ook van mijn WIFI {groen lampje tel-1 } verdwenen. Mijn geld zal weer verrekend worden met de nog te betalen nota heb dus nog steeds niets terug Ook een naam vragen van een medewerker heeft geen nut als je een tweede keer belt en naar deze medewerker vraagt is die niet bekend.en zeggen ze die werkt hier niet.al met al heb ik nu bericht van ziggo dat mijn telefoon per 12 november door mij is opgezegd wat nog steeds raar is als je nooit een abonnement heb gehad

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door Dirkie »

jokeromy schreef:Al eerder is besproken, dat het systeem en de technische zaken goed tot zeer goed functioneren, maar als er ook maar iets veranderd, gaat er een wereld van onbegrip en misverstanden open, waar je als klant eigenlijk helemaal niet om gevraagd hebt.

Helaas...ik heb inmiddels ook ondervonden hoe alles werkt ik heb alleen mijn abonnement over laten zetten naar digitaal een bedrag van 44,45 naar 44,95 met een kastje in bruikleen zonder telefoon omdat ik geen vaste telefoon heb,Op mijn eerst volgende rekening is een bedrag van 88,00 euro afgeschreven op de rekening stond 1x activatie kosten en twee bedragen voor de telefoon bij elkaar 39,00 euro teveel dus gebeld na de tweede keer bellen met mijn mobiel van telfort zou het verrekend worden op mijn volgende nota want de rekening was al in de verwerking. Maar helaas op mijn nieuwe rekening niets verrekend maar weer 11 euro te veel van wegen de telefoon die ik niet heb en ook nooit heb gehad.Dus weer bellen tot driemaal toe toen het kwartje na 6 weken ging vallen dat als je geen telefoon hebt je hem ook niet hoeft te betalen.Hierna kreeg ik een mail dat ik mijn abonnement voor de telefoon had op gezegd en was hij ook van mijn WIFI {groen lampje tel-1 } verdwenen. Mijn geld zal weer verrekend worden met de nog te betalen nota heb dus nog steeds niets terug Ook een naam vragen van een medewerker heeft geen nut als je een tweede keer belt en naar deze medewerker vraagt is die niet bekend.en zeggen ze die werkt hier niet.al met al heb ik nu bericht van ziggo dat mijn telefoon per 12 november door mij is opgezegd wat nog steeds raar is als je nooit een abonnement heb gehad
Ook ik heb een probleem met de facturen van Ziggo samen met een recente omzetting van een abonnement. En ik ben het met Uw eerste zin eigenlijk wel eens. Maar voor zover als ik begrepen heb van Ziggo spelen er een paar zaken. Met is overgegaan naar een ander facturerings systeem, een ander Self Service Portal (Mijn Ziggo) en in mijn geval een ander abonnement. En die drie zaken samen zorgen soms voor totaal onbegrijpelijke en foute rekeningen, die men bij Ziggo zelf ook niet kan verklaren. Gelukkig heb ik wel vast bellen en kan ik dus gratis bellen met de helpdesk. Die heeft in mijn geval het probleem opgelost door bij de volgende rekening een bedrag naar boven afgerong te crediteren. Meer konden zij op dat moment ook niet doen, ze worden er zelf ook een beetje hopeloos van. En overigens heeft het weinig zin om naar de naam van medewerkers te vragen. Vraag wel of zijn alle akties willen registreren bij uw gegevens. Dit doen ze eigenlijk altijd maar even vragen kan geen kwaad. Als U dan nog eens belt kan het eenvoudig terug gevonden worden. En vergeet ook niet dat de medewerker die U aan de telefoon krijgt niet Uw abonnement omgezet heeft, niet Uw factuur heeft gemaakt enz enz. Als U gewoon vriendelijk blijft help dat meestal wel.
En voor de goede orde. Ik werk niet bij Ziggo maar ben wel een over het algemeen zeer tevreden Ziggo klant.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik ben al 16 jaar klant, dus vanaf toen het nog @home heette, en veel kleiner was als nu. Sindsdien ben ik 2 verhuist, meerdere keren veranderd van abonnement, heb ik een vast telefoonnummer laten overzetten van KPN naar Ziggo, decoders ingeleverd en vervangen door CI+ modules, van achterliggende rekening en zelfs bank veranderd, en in al die tijd is er niet 1x iets misgegaan. Ben ik dan de enige klant van ze waar het wél goed gaat?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Slechte administratie en klantenservice bij ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

@Sjohie, hier nog een.
Dus al 2 klanten :-)

Gesloten