LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPIJT overstap naar TMobile

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
vannidejo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2012 17:24

SPIJT overstap naar TMobile

Ongelezen bericht door vannidejo »

Tja gisteren TMobile geïnstalleerd , wat heb ik een spijt. Zou gisteren ook terug willen naar mijn oude provider. Alles wat ze je namelijk niet vertellen bij TMobile:

je kunt geen buitenlandse programma's meer opnemen,
er is geen Teletekst meer beschikbaar
tv ontvanger met harddisk worden niet meer geleverd

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: SPIJT overstap naar TMobile

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wanneer heeft u het installatiepakket ontvangen? Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u kosteloos ontbinden. Doe dit per e-mail. Telefonisch kan ook, maar dan moet u wel per e-mail een bevestiging krijgen.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: SPIJT overstap naar TMobile

Ongelezen bericht door rvjapio »

Misschien een tip om voordat u een volgende provider kiest een lijstje met uw eisen op te stellen en die per mogelijke kandidaat af te vinken?

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: SPIJT overstap naar TMobile

Ongelezen bericht door Cro »

Hou er wel rekening mee dat dit zaken zijn die bij alle providers langzaam maar zeker uitgefaseerd worden.
Harddisk ontvangers worden vervangen door cloudopnames, teletekst die je ook verdwijnen bij glasvezel aanbieders en welke programma's je al dan niet mag opnemen wordt ook steeds vaker bepaald door de zender.

Verder kan ik al deze zaken vrij snel terug vinden bij T-mobile, dat ze dit niet vertellen ben ik dus niet met je eens.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: SPIJT overstap naar TMobile

Ongelezen bericht door berndv »

vannidejo schreef:
04 dec 2020 10:29
je kunt geen buitenlandse programma's meer opnemen,
er is geen Teletekst meer beschikbaar
tv ontvanger met harddisk worden niet meer geleverd
Maar zijn dit zaken die ze wel beloofd hebben? Of waren dit zaken waar u van uit ging dat dit aanwezig was? Schijnbaar zijn dit voor u belangrijke items, heeft u deze voorwaarden besproken alvorens u een contract aan ging? Ik kan mij voorstellen dat deze zaken niet direct standaard benoemd worden in een verkoopgesprek, aangezien het wel heel specifieke eisen zijn. De genoemde zaken zouden mij namelijk een ... zijn als die niet aanwezig waren. Sterker nog, het feit dat opnames tegenwoordig in de cloud gaan vind ik alleen maar makkelijk, ik kan met mijn 2 ontvangers dezelfde opnames benaderen. Dus beneden een opname instellen en op een later tijdstip in bed kijken is zo wel mogelijk, met opname op lokale harddisk niet.

Gesloten