LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DTV-ontvanger nog niet ontvangen van CAIWAY plus

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
laratje

DTV-ontvanger nog niet ontvangen van CAIWAY plus

Ongelezen bericht door laratje »

Wij hebben in Mei 2005 op de aanbieding "Allemaal Digitaal" van een DTV-ontvanger voor slechts €10,00 gereageerd, door middel van het invullen van de coupon en op te sturen naar CAIWAY.

14 Juni 2005 is het bedrag van €10,00 afgeschreven van onze rekening.

Tot nu hebben we nog geen DTV-ontvanger ontvangen.
Wij hebben een paar keer telefonisch contact opgenomen met de helpdesk van CAIWAY zonder resultaat.

17 September 2005 hebben wij een kopie van het bewijs van afschrijving van de €10,00 geleverd bij CAIWAY in Naaldwijk.
Tot nu zonder bericht van resultaat.

Bovenstaande is al triest genoeg. Er wordt geen administratie bijgehouden van de betaling en afgifte van de DTV-ontvangers.

De DTV-ontvanger wordt een verplicht stukje hardware in huis als je als abonnee van Canalplus vanaf 1 Januari 2006 Canalplus wilt ontvangen.

Ik vraag mij nu af na het lezen en horen van de slechte kwaliteit van de DTV-ontvanger of CAIWAY klaar is voor de transformatie naar DTV.

Ik hoop dat RADAR de klachten kan bundelen over CAIWAY en CAIWAY kan aanspreken over de aantoonbare amateuristische organisatie van CAIWAY.

Gesloten