LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN tv 2e tuner niet geleverd

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
marko77

KPN tv 2e tuner niet geleverd

Ongelezen bericht door marko77 »

Ik heb 2 weken geleden mijn KPN digitale TV pakket ontvangen nadat ik die een aantal dagen daarvoor had aangevraagd.

Dit heb ik telefonisch gedaan en ik heb daarbij ook aangegeven dat ik de 2e single tuner (die als actie nu gratis meegeleverd wordt) ook wilde hebben.

Nu zat de 2e tuner er bij het geleverde pakket niet bij.

Nu stond ik hier niet direct bij stil aangezien er ook een contract bijzat dat ik in moest vullen en met een kopie van een identiteitsbewijs terug moest sturen. Ik ging er van uit dat de 2e tuner waarschijnlijk na goedkeuring van het contract nagestuurd zou worden.

Nu wilde ik net dat contract invullen en opsturen en daar moet je ook de smartcard nummers invullen. Omdat ik de 2e tuner nog niet heb ging ik daarover bellen.

Nu werd mij verteld dat ik de 2e tuner niet meer kan krijgen omdat ik niet binnen 8 dagen daarover gebeld heb na de levering. Echter dit is nergens in een brief of op de site terug te vinden.

In hoeverre sta ik in mijn recht in dit geval? Op die site staat duidelijk " Per nieuw abonnement een Single Tuner, of eenmalig € 39,95 korting op een Twin Tuner"

Ze kunnen toch niet eerst via een actie een extra product garanderen en dit vervolgens niet (na)leveren?

Goose
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jun 2005 13:00

Re: KPN tv 2e tuner niet geleverd

Ongelezen bericht door Goose »

Ik heb de actie er eens op nagelezen, maar ik begrijp niet hoe u eruit haalt dat u TWEE single-tuners zou ontvangen?

Ik lees inderdaad de opmerking "*Per nieuw abonnement een Single Tuner, of eenmalig € 39,95 korting op een Twin Tuner", maar daar maak ik uit op dat u geen aanschafkosten heeft voor de tuner of dat u korting krijgt op een Twintuner. Niet dat u een tweede single tuner cadeau krijgt.

marko77

Re: KPN tv 2e tuner niet geleverd

Ongelezen bericht door marko77 »

aangezien ik voor de geleverde tuner wél betaald heb krijg ik er nog 1 bij.
Het is namelijk niet mogelijk om een abonnement te nemen zonder dat je betaalt voor een tuner. Je betaalt er voor 1 en krijgt de tweede gratis, of je krijgt korting.

Goose
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jun 2005 13:00

Re: KPN tv 2e tuner niet geleverd

Ongelezen bericht door Goose »

Dat is iets anders dan de vraag waarmee u dit topic begon.

Mijn advies is om de vraagstelling richting KPN te veranderen. Waarschijnlijk snappen zij daar ook niet waar u op doelt.

Leg KPN uit dat u heeft moeten betalen voor uw tuner terwijl er een actie loopt waarbij de tuner gratis zou zijn. KPN denkt nu, net als ik in eerste instantie begreep, dat u al een gratis tuner heeft ontvangen maar een tweede tuner eist.

Wellicht dat u dan een andere reactie krijgt van KPN.

Gesloten