LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nog steeds te wachten op geld terug

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
yvettevk
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2005 15:51

nog steeds te wachten op geld terug

Ongelezen bericht door yvettevk »

Beeld is prima! Maar de aktie waar ik gebruik van heb gemaakt suckssss! Nu al 3 keer met klantenservice aan de lijn gehangen omdat ik 1 single tuner gratis zou krijgen. Bij onze verhuizing keurig aan de deur betaald (vond het toen al veel geld) Later kwam ik erachter dat ik de volle mep had betaald. Nu probeer ik die 39 euro alsnog terug te krijgen, Er is me al drie keer verteld dat ik terug gebeld zou worden maar nog steeds niks gehoord. Het grappige is dat ze verwijzen naar 'hun' callcenter die mij iets beloofd heeft wat ze niet waar konden maken. Volgens KPN: Ja Ja die mensen van het callcentrum willen graag scoren een dan doen ze dat.... Nee daar kunnen wij weinig aan doen!
Moe word ik van die bedrijven, lig ook al in de clinch met UPC (zie overig)
Groeten YVette

Gast

Re: nog steeds te wachten op geld terug

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een gerelateerd probleem met KPN; ze proberen kennelijk onder hun eigen acties uit te komen. T/m 31 september hadden ze een actie die o.a. inhield dat je de tuner en de aansluitkosten niet hoefde te betalen.

Ik heb me de 31-ste aangemeld - en kreeg enige dagen later een rekening waarin toch aansluitkosten werden berekend, alsmede werd mij de tuner onder rembours (39,95) toegezonden. Deze tuner ligt nog op het postkantoor zolang onduidelijk is of ik dat geld weer terug krijg als ik het betaal.

Op 9 september j.l. heb ik na contact met de KPN "klantenservice" een klacht ingediend via een online KPN klachtenformulier. KPN verdomt het echter om erop te antwoorden, zelfs nadat ik de klacht heb laten doorsturen door de consumentenbelangen-website www.boycot.nu. Vanmorgen hebben zij mijn klacht opnieuw naar KPN doorgestuurd.

KPN was intussen wel zeer snel met af automatisch afboeken van het "verschuldigde" bedrag, dit heb ik meteen weer terug laten boeken.


Hieronder de tekst van mijn klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Op 31-8 jongstleden heb ik i.v.m. een actie waarover ik thuis een folder had ontvangen, digitale tv van KPN aangevraagd via internet. Nadat ik de aanvraag had verzonden, kreeg ik onmiddellijk een bevestiging van mijn aanvraag toegemaild, gedateerd 31 augustus 2005.

De betreffende actie hield in dat ik, indien ik vóór 1 september 2005 digitale tv zou aanvragen, geen aansluitkosten zou hoeven te betalen en de kosten van de tuner terug zou ontvangen. Tevens zou ik een bon ontvangen voor een gratis BBQ.
Op de KPN internetsite stond bovendien dat een bol.com waardebon zou worden ontvangen indien de aanvraag via internet werd gedaan.

Op 1 september 2005 zond KPN mij een brief waarin ik werd gefeliciteerd met de aanschaf van KPN digitale TV; in deze brief staat tevens een overzicht van te factureren bedragen, w.o. aansluitkosten. Hierover zond ik meteen een e-mail via een E-mailformulier van KPN, met de vraag of dit rechtgezet kon worden. Op deze e-mail heb ik tot op heden geen antwoord ontvangen, daarom belde ik zojuist naar het betaalde KPN servicenummer 0900 0576.

Men gaf mij daar te verstaan dat mijn abonnement op 1 sept was geboekt en dat ik daarom niet onder de augustus-actie val, maar onder een volgende veel minder aantrekkelijke actie. Toen ik daarop zei dat ik hiermee niet accoord ging omdat ik een bevestigings e-mail van d.d. 31 augustus had, werd mij te verstaan gegeven dat ik mijn abonnement dan maar op moest heffen. Ik ben hierover buitengewoon ontstemd; ik heb mijn kabel tv reeds opgezegd en ben van mening dat ik vanwege de e-mail bevestiging weldegelijk onder de augustus actie val.

Ik verzoek u om één en ander alsnog recht te zetten zodat ik - zoals mij per e-mail bevestigd is - mijn aanvraag in augustus heb gedaan en dus onder de augustus actie val.


Hoogachtend,

Gast

Re: nog steeds te wachten op geld terug

Ongelezen bericht door Gast »

Ik schreef hierboven: "T/m 31 september hadden ze een actie die o.a. inhield dat je de tuner en de aansluitkosten niet hoefde te betalen."

Dat moet "t/m 31 augustus" zijn.

Gast

Re: nog steeds te wachten op geld terug

Ongelezen bericht door Gast »

Nadat www.boycot.nu mijn klacht voor een tweede keer naar KPN stuurde, werd ik vandaag rond het middaguur door KPN gebeld - en KPN heeft mij laten weten dat ik nu wel onder de augustusactie val. De aansluitkosten zullen dus niet meer worden berekend en de kosten ad EUR 39,95 voor de tuner zullen ook worden teruggestort. Tevens zal EUR 4,- op het abonnementsgeld van deze maand in mindering worden gebracht.

Hulde aan boycot.nu voor hun bemiddeling!

Gesloten