LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service BCC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
p.huizer41
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2015 14:03

Slechte service BCC

Ongelezen bericht door p.huizer41 »

BCC heeft als slogan High Service maar kan het absoluut niet waarmaken, levering binnen 1 dag helaas na 14 dagen nog niets ontvangen. wij hebben de order geannuleerd maar moeten geduldig afwachten wanneer het BCC belieft het geld bedrag terug te storten.
Op e-mails wordt niet gereageerd de telefoon wordt niet aangenomen, en je krijgt te horen het is druk probeer het later nog maar eens. Als je naar de winkel van BCC gaat krijg je te horen helaas mijnheer ook wij kunnen daar niets aan doen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Slechte service BCC

Ongelezen bericht door Har06 »

p.huizer41 schreef:BCC heeft als slogan High Service maar kan het absoluut niet waarmaken, levering binnen 1 dag helaas na 14 dagen nog niets ontvangen. wij hebben de order geannuleerd maar moeten geduldig afwachten wanneer het BCC belieft het geld bedrag terug te storten.
Op e-mails wordt niet gereageerd de telefoon wordt niet aangenomen, en je krijgt te horen het is druk probeer het later nog maar eens. Als je naar de winkel van BCC gaat krijg je te horen helaas mijnheer ook wij kunnen daar niets aan doen.

1. Vooruit betaald ??
2. Spijt van aankoop?\
3. Terugstorten vraagt tijd

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Slechte service BCC

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik heb juist het afgelopen jaar een aantal keer bij BCC wat gekocht en ben uiterst tevreden.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Slechte service BCC

Ongelezen bericht door Har06 »

Pareltje31 schreef:ik heb juist het afgelopen jaar een aantal keer bij BCC wat gekocht en ben uiterst tevreden.
zo is het maar net :) Ts lijkt me een beetje veel ongeduldig

Gesloten