LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort al bijna half jaar tv problemen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
theorganiser
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 sep 2011 19:58

Telfort al bijna half jaar tv problemen

Ongelezen bericht door theorganiser »

Goedemiddag,
sinds 2014 ben ik glasvezel klant bij telfort, echter heb ik in mei 2016 mijn abonnement laten veranderen naar de nieuwe abonnementsvorm zodat ik ook voetbalwedstrijden kon bekijken. alles overgezet geen dag zonder internet helemaal prima.
Maar in augustus kwam ik erachter dat ik geen aflevering gemist kon kijken of de tv op pauze kon zetten.
1 en ander geprobeerd maar het bleef problemen geven dus op 28-08-2016 een melding gemaakt bij telfort op facebook waarna ik mijn gegevens even moest doorsturen per prive bericht.
ik kreeg een aantal tips wat ik heb gedaan maar op 30-08-2016 nogmaals melding gemaakt dat het niet werkt en ik zou worden teruggebeld door een medewerker.
deze heeft mij gebeld en nog wat tips gegeven echter werkte dit niet, hierover een mail gestuurd op 31-08-2016 en op 12-09-2016 nog een keer omdat ik niks hoorde. op 16-09-2016 nogmaals een bericht gestuurd via facebook en toen werd ik weer gebeld dat ze er een melding gingen maken en het gaan uitzoeken. op 26-09 een mail gekregen dat er een verzamelticket is aan gemaakt en dat ik op de hoogte werd gehouden.
hierna nog een aantal keer contact maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen oplossing.
nu was ik benieuwd of ik in mijn recht sta om abonnementsgeld terug te vorderen ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort al bijna half jaar tv problemen

Ongelezen bericht door berndv »

theorganiser schreef: nu was ik benieuwd of ik in mijn recht sta om abonnementsgeld terug te vorderen ?
dat de oplossing van het probleem te lang duurt staat als een paal boven water. Ik mis in bovenstaande vraag nog wel iets. Namelijk "een deel" van het abonnementsgeld, dan zou ik namelijk ja zeggen. Het volledige abonnementsgeld van een abonnement waar naar ik vermoed internet, bellen en tv bij in zit, waarbij van het tv gedeelte een deel niet werkt (ik lees alleen de opnamemogelijkheid en uitzending gemist, dus tv kijken kan dus schijnbaar wel), dan lijkt het me niet logisch om het volledige abonnementsgeld terug te vorderen.

Maar ik zou eerst een aantal andere stappen bewandelen. Namelijk ze schriftelijk in gebreke stellen om te beginnen, ze een laatste termijn geven om het probleem op te lossen, 14 dagen is vrij gangbaar, en na het verstrijken van die termijn eventueel aangeven de overeenkomst te ontbinden (hoewel dat wel een vrij rigoreuze stap is voor een abonnement dat eigenlijk voor 90% wel werkt), en een bedrag per maand aangeven dat u als terecht zou vinden voor het niet leveren van deze dienst. Rekening houdend met het feit dat NPO uitzendinggemist ook nog eens een gratis dienst is van de NPO.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort al bijna half jaar tv problemen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo theorganiser,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Interactieve TV en dat een oplossing vanuit ons op zich blijft wachten.
Graag willen wij kijken wat we voor jou kunnen betekenen. Bezoek ons forum waar je je naam en adresgegevens kunt achterlaten in een privébericht. Als je daarbij ook naar dit topic verwijst dan zal ik of één van mijn collega's jou verder van dienst zijn. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Gesloten