LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC bedondert vaste Klanten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 15 apr 2011 23:52

Ik raak niet in de war van ene Renegade, hooguit als ik zou bedenken dat hij/zij als monteur voor mijn deur zou verschijnen.

Ik verval in herhaling als ik schrijf dat wij m.i een optimaal signaal hebben gezien de prima kwaliteit van de tv,s radio,s pc,s en telefoons, waarom zou ik daar verstand van moeten hebben??.

Mediaboxen worden gemakkelijk gratis omgeruild door UPC, een telefoontje met aangifte van een defect naar 0900 1580 is voldoende, proefondervindelijk zojuist bevestigd door UPC
goh wat zou jij balen als ik wel voor je deur zou staan zeg. :lol: :lol:

dat je in herhaling valt is een algemeen bekend feit, dat jij je signaal perfect vind is helemaal jou goed recht.
ik geef daar ook mijn mening als beroeps op, dat lijkt mij ook mijn goed recht.
dat jij je daardoor aangevallen voelt en je daarbij geroepen voelt mij af te kraken als monteur zijnde vind ik ronduit respectloos.

en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42.
want dat gebeurd dus niet zomaar.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door CaptainSlow » 16 apr 2011 09:36

en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42
En daar is hij/zij specialist in.
Elke discussie (over UPC) loopt uit de hand als Henri42 zich ermee gaat bemoeien waarna de moderator (na klikken door Henri???) weer alles moet verwijderen.
Jammer dat men deze treiteraar niet gewoon negeert.

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door Henri42 » 16 apr 2011 13:34

renegade66 schreef:
Ik raak niet in de war van ene Renegade, hooguit als ik zou bedenken dat hij/zij als monteur voor mijn deur zou verschijnen.

Ik verval in herhaling als ik schrijf dat wij m.i een optimaal signaal hebben gezien de prima kwaliteit van de tv,s radio,s pc,s en telefoons, waarom zou ik daar verstand van moeten hebben??.

Mediaboxen worden gemakkelijk gratis omgeruild door UPC, een telefoontje met aangifte van een defect naar 0900 1580 is voldoende, proefondervindelijk zojuist bevestigd door UPC
goh wat zou jij balen als ik wel voor je deur zou staan zeg. :lol: :lol:

dat je in herhaling valt is een algemeen bekend feit, dat jij je signaal perfect vind is helemaal jou goed recht.
ik geef daar ook mijn mening als beroeps op, dat lijkt mij ook mijn goed recht.
dat jij je daardoor aangevallen voelt en je daarbij geroepen voelt mij af te kraken als monteur zijnde vind ik ronduit respectloos.

en boxen zomaar omruilen zonder na te gaan wat het defect is en überhaupt of er wel een defect is, is slap gelul van henri42.
want dat gebeurd dus niet zomaar
.
Ik oordeel niet over jouw kwalificaties als monteur, dat is mijn zaak niet.

Mediaboxen zijn gemakkelijk te ruilen:
heet lopen
storingen
onzuiver beeld

de nieuwe box wordt door UPC opgestuurd, in dezelfde doos met UPC antwoordnummer gaat de oude retour, wat is hier zo ingewikkeld en moeilijk te begrijpen aan? :?: :idea:

de termen van Cpt Slow zijn weer eens ondermaats, het zij zo :roll: :?:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door tiptoo » 16 apr 2011 14:04

de termen van Cpt Slow zijn weer eens ondermaats, het zij zo



die zijn terecht!!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 16 apr 2011 14:39

Mediaboxen zijn gemakkelijk te ruilen:
heet lopen
storingen
onzuiver beeld

de nieuwe box wordt door UPC opgestuurd, in dezelfde doos met UPC antwoordnummer gaat de oude retour, wat is hier zo ingewikkeld en moeilijk te begrijpen aan?
de enige mediaboxen die warm worden zijn die met HDD, dit doen ze allemaal. dus daar zullen ze niet zomaar om geruild gaan worden.
sommige worden extreem heet en dat komt omdat de koelvin niet werkt.
dit moet door een monteur erkent worden. soms zelfs gerepareert.

storingen?
als er storingen zijn met een mediabox ligt dit heel vaak aan het signaal en de kabels binnenshuis. ook daarvoor word niet zomaar omgeruild met een telefoontje.
maar daar moet dan een monteur voor gestuurd worden.

onzuiver beeld? dat komt echt niet door de mediabox maar ligt veel vaker aan de tv of scartkabel.
ook daarvoor wordt eerst een monteur gestuurd.
Ik oordeel niet over jouw kwalificaties als monteur, dat is mijn zaak niet.
hmm, zal ik ff wat voorbeelden laten zien?

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door Henri42 » 16 apr 2011 15:55

Er zijn voldoende mediaboxen, ook voor digitale tv die warm/heet worden of niet goed functioneren, ervaring gedeeld met buren,familie en vrienden, alle boxen zijn omgeruild na telefonisch contact met UPC, monteurs worden er niet voor langs gestuurd, misschien wonen we te ver af :).

Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa :P

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 16 apr 2011 20:09

Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa
monteurs van guidion doen dit klopt, is niet altijd terecht.
echter inpandige kabels e.d is altijd voor kosten klant.
dit geld niet voor de kabels van upc zelf.

dus niet gelijk alles weer over 1 kant scheren henri
Laatst gewijzigd door renegade66 op 16 apr 2011 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door Henri42 » 16 apr 2011 20:16

renegade66 schreef:
Bij problemen met inpandige kabels, connectoren, tv,s en scartkabels kun je beter het probleem zelf herkennen/oplossen, de manschappen van Giudion en monteurs van UPC laten je namelijk op basis van voorstaande een werkbon tekenen, daarna is het kassa
monteurs van guidion doen dit klopt, is niet altijd terecht.
echter inpandige kabels e.d is altijd vor kosten klant
.

dit geld niet voor de kabels van upc zelf.

dus niet gelijk alles weer over 1 kant scheren henri
Ik scheer helemaal niemand Renegade ,tracht eens begrijpend te lezen zonder aan het hakken te slaan :)nogmaals::: bij een probleem aan eigen inpandige kabels connectoren tv,s pc,s routers aansluitkabels ed, brengen zowel Guidion als UPC je kosten incl voorrijkosten in rekening, logisch toch, overigens doet elke provider dit :mrgreen: ?? :oops:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 16 apr 2011 20:24

je zet het nu op een andere manier neer

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door Henri42 » 17 apr 2011 13:13

renegade66 schreef:je zet het nu op een andere manier neer


Het zal wel zo zijn :lol:

Realiteit is en blijft dat UPC vrij gemakkelijk mediaboxen via tante post omruilt en er geen monteurs separaat voor op pad sturen,voorstaande is proefondervindelijk bewezen en telefonisch gecontroleerd via 0800 1580 :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 17 apr 2011 14:53

fijn dat ik het weet dan, dan kan ik alle boxen die ik in de auto heb liggen (ongeveer 20) mooi eruit gooien.
scheelt mij weer ruimte.
en verder zal ik alle bonnen die betrekking hebben op een storing mediabox laten annuleren.

kan ik me wat meer op het netwerk gaan concentreren, warme periode komt er weer aan, waardoor er meer storingen in het netwerk komen.

dank je voor de informatie.

wat een dom gelul zeg. er klopt helemaal niets van die informatie

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door agro » 17 apr 2011 15:21

Henri waarom help je TS niet.
Dat jij bij upc blijft zitten en dat je van CD af bent zal TS wellicht een worst wezen.
Dat je blij bent dat je van CD af bent is kan je CD niet aanrekenen, maar eerder jezelf blijkens je opmerkingen in een ander topic waar je meldt dat je niet capabel bent om deze zelf te installeren. (welke overingens volgens je melding voor je caravan geweest zou zijn)
Henri42 schreef:
tiptoo schreef:sluit me aan bij agro
Ik blijf gezellig bij UPC zitten met de gratis mediabox en een toerijkende signaalsterkte :), ben blij dat ik van C D af ben en de hele schotelinstallatie verkocht heb :wink:
Jij hebt precies wat TS wil, namelijk een HD decoder zonder HD abonnement.
Alleen HD decoders hebben namelijk een HDMI aansluiting.

In onderstaand topic schreef je op 28 januari:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1116866
Correctie de tv,s op de slaapkamer en werkkamer geven anologe beelden, excuus voor de onjuiste info, ik heb een mediaboxUPC HD, zonder abbo voor HD, vond ik te duur in relatie tot het kwaliteisverschil tov digitale TV
Realiteit is en blijft dat UPC vrij gemakkelijk mediaboxen via tante post omruilt
Blijkbaar heeft TS andere ervaringen.
TS zal zeker geïnteresseerd zijn hoe je dat hebt geflikt, kan je eindelijk eens een fatsoenlijke bijdrage leveren die on topic is, ipv je gezwets waar niemand iets aan heeft, of geef je niet thuis zoals je gewoonlijk doet als het er op aankomt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door tiptoo » 18 apr 2011 10:04

Blijkbaar heeft TS andere ervaringen.
TS zal zeker geïnteresseerd zijn hoe je dat hebt geflikt, kan je eindelijk eens een fatsoenlijke bijdrage leveren die on topic is, ipv je gezwets waar niemand iets aan heeft, of geef je niet thuis zoals je gewoonlijk doet als het er op aankomt.



dat beste agro zie je doet Henri niet. :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 18 apr 2011 10:38

ja henri,

leg eens goed uit hoe je dit doet of hebt gedaan.
hier ben ik als huur monteur die onnodig mediaboxen in de auto heeft ook wel benieuwd naar.

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door Henri42 » 18 apr 2011 13:43

renegade66 schreef:ja henri,

leg eens goed uit hoe je dit doet of hebt gedaan.
hier ben ik als huur monteur die onnodig mediaboxen in de auto heeft ook wel benieuwd naar.
Renegade geeft aan 20 mediaboxen in zijn busje te hebben, inderdaad een hele verzameling, hij als insider moet toch zeker wel weten dat veel boxen via Tante Post rechtstreeks bij UPC geruild kunnen worden, zie hiervoor eerdere topics :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door tiptoo » 18 apr 2011 13:51

Henri42 schreef:


Renegade geeft aan 20 mediaboxen in zijn busje te hebben, inderdaad een hele verzameling, hij als insider moet toch zeker wel weten dat veel boxen via Tante Post rechtstreeks bij UPC geruild kunnen worden, zie hiervoor eerdere topics :mrgreen:

agro vroeg jou hier wat Henri....je kletst er weer giga overheen.

wanneer ga je eens mensen helpen in plaats van onzin verkopen?
Laatst gewijzigd door tiptoo op 18 apr 2011 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 18 apr 2011 13:52

je draait er weer eens omheen, wat ik als insider weet heb ik al verteld.
je gooit alles weer op mij, en dat was niet de vraag.

geef eens echt antwoord.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door UPC Webcare » 18 apr 2011 14:24

Ik maak al 3 jaar gebruik van upc. Betaal best veel voor mijn aansluiting maar vertrouw de huichelaars van de Tele2 zeker niet. Na 3 jaar heb ik een mediabox die uit een aan valt.
Heb net een 50 inch tv gekocht. Helaas heeft hij alleen hdmi uitgangen.
Ik dacht dat is geen probleem bel upc en vraag om een nieuwe mediabox met hdmi uitgang.
Nieuwe klanten krijgen met het goedkoopste pakket een mediabox met hdmi uitgang en vaste klanten moeten met een oude mediabox blijven zitten of een hd pakket kopen van 9 euro.
WTF?

iemand misschien tips?
Vervelend dat u niet optimaal gebruik kunt maken van UPC Digitale TV. We willen graag kijken of we hierin iets voor u kunnen betekenen.

Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] met uw klantgegevens onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door tiptoo » 18 apr 2011 14:32

renegade66 schreef:je draait er weer eens omheen, wat ik als insider weet heb ik al verteld.
je gooit alles weer op mij, en dat was niet de vraag.

geef eens echt antwoord.
:lol: Henri heeft haar vriendje UPC al gestuurd , ontkomt ze weer aan een antwoord :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC bedondert vaste Klanten

Ongelezen bericht door renegade66 » 18 apr 2011 14:53

:lol: :lol: kijk maar uit tiptoo zij is ineens weer een hij geworden.
nu wordt het weer boos.

hey webcare
geef eens antwoord op de vraag sinds wanneer er mediaboxen per post gestuurd worden zonder dat er bekend is wat het defect is en of dit er uberhaubt wel is.

en sinds wanneer krijgt iemand een HD box zonder een HD abbo te hebben?

Gesloten