LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC: Kan dat zomaar?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ruphoff
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2007 15:57

UPC: Kan dat zomaar?

Ongelezen bericht door ruphoff »

UPC heeft een betaal dienstverlening via 0900 1580 en dara is op zich niets op tegen. Maar ook als ik UPC ter verantwoording wens te roepen wegens misbruik van de machtiging tot incasso, blijkt UPC alleen via die weg bereikbaar.

Het ging om UPC Digitaal TV dat in April werd aangeboden voor 4,16 per maand, de eerste drie maanden gratis. Maar al snel bleek dat haar daarin begrepen "extra channel pack" wel in rekening werd gebracht. De overeenkomst zie http://home.ruphoff.net/ lijkt me anders volkomen duidelijk.

Om een bedrag van aanvankelijk € 3,81 terug te vorderen moest €1,10 aan telegoonkosten worden gemaakt. Overigens is de toezegging dat bedrag te verrekenen nog steeds niet uitgevoerd. In tegendeel ging UPC gewoon door, tot een totaal van €6,- onrechtmatig te incasseren.

Kan dat zomaar? Zijn er nog ergens rechtswegen UPC ter verantwoording te roepen zonder daarvoor kosten te moeten maken? Of kan UPC rustig kleine bedragen teveel incasseren omdat het terugvorderen meer geld kost dan het betreffende bedrag?

Op e-mail komt na meer dan een week wachten een verwijzing naar die afperstelefoon en schriftelijk klagen wordt gewoon niet beantwoord.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: UPC: Kan dat zomaar?

Ongelezen bericht door rene117 »

vertel eens wat nieuws het zin oplichters en blijfen op lichters
pas maar op dat ze je gevens niet aan een ander geven
daar staan ze ook om bekent

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: UPC: Kan dat zomaar?

Ongelezen bericht door Marssjo »

Je kan UPC ook "zomaar" opzeggen. Heb ik ook gedaan en heb gelukkig geen last meer van hun oplichtingspraktijken.

Gesloten