LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Problemen met doorgifte TALPA

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hansfeyen
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2006 12:08

UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door hansfeyen »

Ik heb nu al 4 maanden dat gratis abon van UPC.
Nu heb ik sinds 2 weken een aardig beeld( nog niet optimaal naar mijn mening) maar wta nog steeds het geval is dat TALPA steeds wegvalt.
Ik krijg dan een blauw scherm met de metding dat er geen signaal is.
Er is al 2 maal een monteur geweest. Er is een versterker geplaatst, stekkers zij vervangen, contactdoos is vervangen en het signaal volgens de monteur was goed (67,68,64). Het probleem ligt volgens de monteur niet binnen het huis maar daar buiten.
Tot op heden is dit nog niet opgelost. Ik heb al een aantal uur aan de telefoon gehangen maar dat beied tot op heden nog geen oplossing.
Ik heb zelfs de opmerking van UPC gehad dat ik te weinig geklaagd had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ze met het probleem bezig waren. Ook wordt door UPC gezegd dat ze terug bellen, dit gebeurd ook niet altijd.
Wie o wie herkend het probleem van UPC met de doorgifte van TALPA en wat is de oplossing

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door stork4 »

Daar wil je toch niet naar kijken ?
En UPC, je neemt toch een schotel of Digitenne ?

Ongelovelijk

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wie kijkt er vrijwillig naar Talpa?

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ik heb al een aantal uur aan de telefoon gehangen
á hoeveel cent per minuut??
Ik heb zelfs de opmerking van UPC gehad dat ik te weinig geklaagd had
Ja, want dat levert geld op, nog meer uren aan de telefoon :lol:

Hugo909
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:02

Re: UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door Hugo909 »

Ik heb helemaal geen problemen met de ontvangst van Talpa. Ik weet ook niet of het kan zijn dat het ene kanaal sterker doorkomt dan het andere. Misschien weet de monteur hier antwoord op?

Als de ontvangst nog steeds niet goed is, na alle inspanningen, is er toch iets vreemds aan de hand. Lijkt mij in ieder gaval dat een factuurkorting op z'n plaats is. (als u niet al gratis keek).

Ik heb zonder versterker, en een signaal wat ik twee keer splits geen problemen met ontvangst. Wel zie ik soms héél even de "Signaalstoring" melding als ik net gezapt heb, dit duurt hooguit 1 seconde, en tijdens het kijken heb ik nooit storing.

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: UPC Problemen met doorgifte TALPA

Ongelezen bericht door mediaservice »

wie kijkt er dan ook naar Talpa?

Gesloten