oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen zoals Renagade 66 aangeeft te kunnen, mooi geregelt door de inhuurboy,s van UPC, nogmaal vlg UPC is het onmogelijk, bel zelfs maar naar de klantenservice
ok, that's it, nu wordt ik dus ook nog voor dief uitgemaakt, jij wordt nu gemeld bij tros radar en ik hoop dat ze je voor altijd zullen bannen.
tevens zal ik melding doen bij de politie wegens laster en smaad.
verder, ik ben na 12 jaar niet bepaald een knutselaar meer. ik heb de nodige opleidingen gehad (waarschijnlijk meer dan jij in je hele leven) en moet nog steeds opleidingen doen.
bel nog eens met de klantenservice en vraag eens of een NWS monteur (die ook ingehuurd worden) het netwerk en de modems kunnen monitoren en het signaal kunnen uitlezen.
want dat heb je waarschijnlijk niet gevraagd.
nogmaals; ik kan alleen het signaal zien en of je modem online is, tevens kan ik nieuwe software/firmware naar je modem sturen, de up en downstream snelheid zien, en eventueel je modem uitschakelen. (kan ik ook via de eindversterker kast in je straat trouwens).
ik kan dus niet in je laptop/desktop kijken.
wil je trouwens ook nog ff een klacht indienen bij alle andere providers indienen? die kijken ook in de modems en netwerken.
vraag anders eens op chelloo.com wat wij als NWS (netwerk) moteur kunnen.
zij zullen het je wel haarfijn uitleggen.