LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Jolijn schreef:
Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling :D
:wink: Lezen kun je toch al niet. :oops:

p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svp :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Jolijn schreef:
Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling :D
:wink: Lezen kun je toch al niet. :oops:

p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svp :lol:
:lol: Is weinig van te merken. :mrgreen:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen zoals Renagade 66 aangeeft te kunnen, mooi geregelt door de inhuurboy,s van UPC, nogmaal vlg UPC is het onmogelijk, bel zelfs maar naar de klantenservice
ok, that's it, nu wordt ik dus ook nog voor dief uitgemaakt, jij wordt nu gemeld bij tros radar en ik hoop dat ze je voor altijd zullen bannen.

tevens zal ik melding doen bij de politie wegens laster en smaad.

verder, ik ben na 12 jaar niet bepaald een knutselaar meer. ik heb de nodige opleidingen gehad (waarschijnlijk meer dan jij in je hele leven) en moet nog steeds opleidingen doen.

bel nog eens met de klantenservice en vraag eens of een NWS monteur (die ook ingehuurd worden) het netwerk en de modems kunnen monitoren en het signaal kunnen uitlezen.
want dat heb je waarschijnlijk niet gevraagd.

nogmaals; ik kan alleen het signaal zien en of je modem online is, tevens kan ik nieuwe software/firmware naar je modem sturen, de up en downstream snelheid zien, en eventueel je modem uitschakelen. (kan ik ook via de eindversterker kast in je straat trouwens).
ik kan dus niet in je laptop/desktop kijken.

wil je trouwens ook nog ff een klacht indienen bij alle andere providers indienen? die kijken ook in de modems en netwerken.

vraag anders eens op chelloo.com wat wij als NWS (netwerk) moteur kunnen.
zij zullen het je wel haarfijn uitleggen. :D

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

ik kan dus niet in je laptop/desktop kijken.
:lol: Moet je ook niet eens willen, bij Har staat er toch niks bijzonders in :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Har06 schreef:
Jolijn schreef:
Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling :D
:wink: Lezen kun je toch al niet. :oops:

p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svp :lol:
Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten :roll:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten
wat mij en waarschijnlijk nog wel een paar anderen betreft is dit lijntje nog niet gesloten.

waar heb ik bijv. gezegd dat ik het op eigen houtje doe?
denk je nu echt dat officiële UPC monteurs het op een andere manier doen? die worden ook aangestuurd net als ik, zij doen ook niets op eigen houtje.

voor de duidelijkheid, wij hebben als monteur niets met de klantenservice te maken, daardoor worden wij ook niet aangestuurd.
wij krijgen opdrachten van de monteursdesk.

wat heb je tegen de juridische afdeling gezegd? (heb je wel verteld wat ik heb verteld?)

ik eis dat je je beschuldigingen naar mij rectificeert.

kun je mij de naam aangeven van degene die je hebt gesproken? dan kan ik het ook even navragen aan diegene.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

renegade66 schreef:
Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten
wat mij en waarschijnlijk nog wel een paar anderen betreft is dit lijntje nog niet gesloten.

waar heb ik bijv. gezegd dat ik het op eigen houtje doe?
denk je nu echt dat officiële UPC monteurs het op een andere manier doen? die worden ook aangestuurd net als ik, zij doen ook niets op eigen houtje.

voor de duidelijkheid, wij hebben als monteur niets met de klantenservice te maken, daardoor worden wij ook niet aangestuurd.
wij krijgen opdrachten van de monteursdesk.

wat heb je tegen de juridische afdeling gezegd? (heb je wel verteld wat ik heb verteld?)

ik eis dat je je beschuldigingen naar mij rectificeert.

kun je mij de naam aangeven van degene die je hebt gesproken? dan kan ik het ook even navragen aan diegene.

RR je weet toch hoe Har is, alleen maar zieken dat is alles wat die doet.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

zoals gewoonlijk reageert har06 nergens meer op.

blijkt dus maar weer dat hij alles uit zijn duim heeft gezogen.
ik heb ook even navraag gedaan en er is niets bekend over de klacht die hij ingediend zou hebben.

ook de juridische afdeling weet van niets, zij staan particulieren niet eens op deze manier te woord.

het is weer eens een zwetsverhaal.

als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen.

maar dat is dan ook heeeeeeelllll misschien.... :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Har en helpen? :lol: :lol: Dat gaat niet lukken :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door agro »

ciske schreef:
als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Har en helpen? :lol: :lol: Dat gaat niet lukken :lol:
Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

agro schreef:
ciske schreef:
als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Har en helpen? :lol: :lol: Dat gaat niet lukken :lol:
Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.
:lol: :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

agro schreef:
ciske schreef:
als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Har en helpen? :lol: :lol: Dat gaat niet lukken :lol:
Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.
Die Agro toch, verschijnt ook nog eens ten tonele met een sappig citaat van Ciske.
Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor mij onleesbaar. :oops:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor onleesbaar.
toch raar dat je dan toch reageert.

ach, zo wordt het toch wat rustiger qua UPC, Ziggo, etc. etc.

verdere vragen worden toch niet inhoudelijk beantwoord.
zoals bekend bij har06

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

renegade66 schreef:
Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor onleesbaar.
toch raar dat je dan toch reageert.

ach, zo wordt het toch wat rustiger qua UPC, Ziggo, etc. etc.

verdere vragen worden toch niet inhoudelijk beantwoord.
zoals bekend bij har06
:lol: :lol: Daar is Har te nieuwsgierig voor om niet te lezen, antwoorden heb je bij hem helaas niks aan. :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig
ik zou maar gelijk bellen als ik jou was, de monteurs moeten elke woning toch langs om de boel weer te resetten c.q opnieuw op te starten?

en controleer de monteurs gelijk ff of ze de signalen van de kasten en/of modems niet uitlezen. (privacy)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

renegade66 schreef:
In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig
ik zou maar gelijk bellen als ik jou was, de monteurs moeten elke woning toch langs om de boel weer te resetten c.q opnieuw op te starten?

en controleer de monteurs gelijk ff of ze de signalen van de kasten en/of modems niet uitlezen. (privacy)
:lol: Wie weet krijgt Har RR aan de deur :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Aangezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.
ps: bij vrienden gehoord dat na het 2* resetten het geheel weer functioneerde(tv-internet-phone), verbaasde me ook niet ivm de vakmanschap van UPC :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

angezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.

Dat is dan jammer, want dan ontgaat jouw echt iets.
Zou ik zeker lezen, want het is wat heel mooi´s!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

nevermind schreef:
angezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.

Dat is dan jammer, want dan ontgaat jouw echt iets.
Zou ik zeker lezen, want het is wat heel mooi´s!
:lol: HIj heeft het wel gezelezen , want anders begint Har er niet over :lol:

Gesloten