LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Uiteraard heb ik indertijd geen mail naar UPC gestuurd, na ampele overwegingen heb ik daarvan afgezien nadat ik het betreffende lijntje geplaatst had,stom van mij om het lijntje niet te corrigeren/wijzigen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:Uiteraard heb ik indertijd geen mail naar UPC gestuurd, na ampele overwegingen heb ik daarvan afgezien nadat ik het betreffende lijntje geplaatst had,stom van mij om het lijntje niet te corrigeren/wijzigen.
inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog

hier staat toch wat anders.

Har06

ciske schreef:
Har06 schreef:Uiteraard heb ik indertijd geen mail naar UPC gestuurd, na ampele overwegingen heb ik daarvan afgezien nadat ik het betreffende lijntje geplaatst had,stom van mij om het lijntje niet te corrigeren/wijzigen.
inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog

hier staat toch wat anders.
Ik had dat bericht moeten aanpassen,stom dat ik dat vergeten ben.

Nogmaals ik heb nooit per mail per brief of telefonisch UPC benadert over zaken binnen dit forum.
Ik zal Radar verzoeken mij uit dit forum te verwijderen.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Har06 schreef: Ik zal Radar verzoeken mij uit dit forum te verwijderen.
Waarvoor dat? Het is gebeurd (of niet?) maar we maken weleens allemaal fouten hoor..

ciske

trail46 schreef:
Waarvoor dat? Het is gebeurd (of niet?) maar we maken weleens allemaal fouten hoor..

Mee eens, je kan ook contact effe met RR op nemen , wie weet komen jullie er zo uit.

Ik denk Har , dat je met pure bluf steeds bezig bent geweest, en je ziet dat gaat je opbreken.
Weglopen heeft geen zin, tis nu al gebeurd.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Nogmaals ik heb nooit per mail per brief of telefonisch UPC benadert over zaken binnen dit forum.
Ik zal Radar verzoeken mij uit dit forum te verwijderen.

Misschien gaat het helemaal niet over zaken binnen het forum!
Misschien kan je beter UPC benaderen met het verzoek, dat zij RR kunnen geruststellen, dat jij niets met dit voorval te doen hebt.
Verwijderen van het account is weglopen, net zoals de trollen dat dagelijks doen. :wink:

Har06

ciske schreef:
trail46 schreef:

Mee eens, je kan ook contact effe met RR op nemen , wie weet komen jullie er zo uit.

Ik denk Har , dat je met pure bluf steeds bezig bent geweest, en je ziet dat gaat je opbreken.
Weglopen heeft geen zin, tis nu al gebeurd.
Ik zal RR via een PM nogmaals berichten dat van mijn kant uit geen mails brieven telefoontjes etc naar UPC gegaan zien inzake RR of dit forum,ik zal mijn lijntjes moeten beperken tot zaken waar ik echt verstand van heb cq zelf ervaren heb.excuus voor mijn gedrag.

ciske

Har06 schreef:

Ik zal RR via een PM nogmaals berichten dat van mijn kant uit geen mails brieven telefoontjes etc naar UPC gegaan zien inzake RR of dit forum,ik zal mijn lijntjes moeten beperken tot zaken waar ik echt verstand van heb cq zelf ervaren heb.excuus voor mijn gedrag.

Zeer verstanig, :wink:

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

Misschien gaat het helemaal niet over zaken binnen het forum!
Misschien kan je beter UPC benaderen met het verzoek, dat zij RR kunnen geruststellen, dat jij niets met dit voorval te doen hebt.
Verwijderen van het account is weglopen, net zoals de trollen dat dagelijks doen.
nevermind

Dit gaat zeker wel over zaken binnen dit forum dit is mij ook medegedeeld door de Sec. Manager van UPC.
Daarin is geciteerd: Als je je postcode geeft zal ik je modem van afstand wel even uitschakelen (sarcasme).

Dit is door mij gereageerd op har06 en hij heeft dat vermoedelijk te persoonlijk opgevat en serieus genomen ondanks (sarcasme) wat erbij vermeld staat.
Daardoor kom ik nooit meer bij UPC aan het werk en dit zal ook nog een veel groter staartje krijgen buiten dit forum om, ik zal mijn advocaat hierin verdere stappen laten ondernemen.
Dit word allemaal uiteraard tot op de bodem uitgezocht met alle gevolgen van dien die daaruit zullen voortvloeien.

(geplaatst door Irmpie85 "echtgenote van Renegade66")
Laatst gewijzigd door renegade66 op 31 aug 2012 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Dit word allemaal uiteraard tot op de bodem uitgezocht met alle gevolgen van dien die daaruit zullen voortvloeien.
Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent ( zachtjes uitgedrukt), maar het gekke is dat ik wel denk dat Har steeds in de bluf positie zit.

renegade66

Har06 schreef:

Doordat je excuses aanbied voor je gedrag, geef je toch wel toe dat er bij jou iets is misgegaan.

Hoe wil je dit goedmaken? gedane zaken nemen geen keer, en dat zal ook hier het geval zijn.

(geplaatst door Irmpie85 "echtgenote van Renegade66")

Har06

[quote="renegade66

Doordat je excuses aanbied voor je gedrag, geef je toch wel toe dat er bij jou iets is misgegaan.

Hoe wil je dit goedmaken? gedane zaken nemen geen keer, en dat zal ook hier het geval zijn.

(geplaatst door Irmpie85 "echtgenote van Renegade66")[/quote]

Ik kan alleen maar herhalen dat ik nooit een mail brief of telefoontje met UPC gewisseld heb tav Renegade66 of het radarforum, ik had eerdere postings moeten corrigeren daarvoor m,n excuus.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als de Security Manager dit topic goed gelezen heeft ( ik neem aan dat renegade66 alles gekopieerd heeft) snapt hij de strekking van de berichten toch wel? (En dan hoeft 'ie nog niet eens Har06 te kennen).

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Binnenkort ondergaan mijn dochtertje en ik een zware operatie (doordat ik haar een nier doneer) en dit geeft mij erg veel stress erbij wat mij geen goed doet en ook in mijn herstel mij zal belemmeren mits dit niet word opgelost.
Door mijn ervaring bij UPC wil ik na de operatie graag weer mijn werk bij hun hervatten en dit is mij geheel ontnomen.
Ik zit straks werkeloos thuis, dit raakt diep en ik wil niets liever dan dit fatsoenlijk en coulant word opgelost.
Het is natuurlijk triest, dat dit nu moet gebeuren, waar jullie veel kracht nodig hebben.
Het is makkelijk gezegd van mij, maar probeer dit voorval in de achtergrond te plaatsen.
Ik wens jouw dochtertje en jou, veel sterkte in deze moeilijke tijd, en veel succes met de OP.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ook al heeft Har06 bij UPC niet gewezen op dit forum en/of renegade66, hij geeft in dit topic wel de indruk dat hij serieus genomen moet worden in zijn 'angst' voor schending van privacy.
Terwijl hij vlgs echt wel weet hoe hij de berichten van renegade66 moet lezen. 't Is teveel een spel van uitdagen geworden, terwijl Har06 best wel weet dat renegade66 de waarheid spreekt en Har06 nergens bang voor hoeft te zijn.

renegade66

Binnenkort ondergaan mijn dochtertje en ik een zware operatie (doordat ik haar een nier doneer) en dit geeft mij erg veel stress erbij wat mij geen goed doet en ook in mijn herstel mij zal belemmeren mits dit niet word opgelost.
Door mijn ervaring bij UPC wil ik na de operatie graag weer mijn werk bij hun hervatten en dit is mij geheel ontnomen.
Ik zit straks werkeloos thuis, dit raakt diep en ik wil niets liever dan dit fatsoenlijk en coulant word opgelost.

Het is natuurlijk triest, dat dit nu moet gebeuren, waar jullie veel kracht nodig hebben.
Het is makkelijk gezegd van mij, maar probeer dit voorval in de achtergrond te plaatsen.
Ik wens jouw dochtertje en jou, veel sterkte in deze moeilijke tijd, en veel succes met de OP.
dank je wel!!! het is erg moeilijk en ook voor mijn vrouw nu.
Ze vind het al zo moeilijk dat ze mij en ons dochtertje beiden onder narcose ziet gaan en het toch wel een erg angstige periode is. We hadden zo mooi in ons hoofd dat ik RUSTIG kon herstellen en dan weer aan het werk kon, dat word mij nu onmogelijk gemaakt. Dat raakt intens diep.

ciske

Ik kan alleen maar herhalen dat ik nooit een mail brief of telefoontje met UPC gewisseld heb tav Renegade66 of het radarforum, ik had eerdere postings moeten corrigeren daarvoor m,n excuus
Overduidelijk, als RR zelf al in de stress zit, is het begrijpelijk dat die minder kan hebben. En als er wel werk van wordt gemaakt zal blijken dat je niks hebt gedaan zoals je hier zegt.

RR ik wens jou en gezin sterkte.

renegade66

ciske schreef:
Ik kan alleen maar herhalen dat ik nooit een mail brief of telefoontje met UPC gewisseld heb tav Renegade66 of het radarforum, ik had eerdere postings moeten corrigeren daarvoor m,n excuus
Overduidelijk, als RR zelf al in de stress zit, is het begrijpelijk dat die minder kan hebben. En als er wel werk van wordt gemaakt zal blijken dat je niks hebt gedaan zoals je hier zegt.

RR ik wens jou en gezin sterkte.

Dank je wel Ciske, ook namens mijn vrouw.

Har06

Jolijn schreef:Ook al heeft Har06 bij UPC niet gewezen op dit forum en/of renegade66, hij geeft in dit topic wel de indruk dat hij serieus genomen moet worden in zijn 'angst' voor schending van privacy.
Terwijl hij vlgs echt wel weet hoe hij de berichten van renegade66 moet lezen. 't Is teveel een spel van uitdagen geworden, terwijl Har06 best wel weet dat renegade66 de waarheid spreekt en Har06 nergens bang voor hoeft te zijn.
Ik moet toegeven dat Jolijn de spijker op z,n kop slaat en ik teveel de woorden van Renegade gelezen zonder de werkelijke bedoeling te zien.

Nogmaals ik vind het verschrikkelijk hoe dit uit de hand is kunnen lopen zonder dat ik contacten met UPC gehad heb.
Renegade ik zal m,n PM box openzetten en stuur mij svp het adres mailadres van de UPC medewerker voor een verdere toelichting en uiteenzetten.

renegade66

ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd gedaan zou hebben naar UPC toe.
ik heb ook voorgesteld om UPC dan maar een aanklacht tegen mij in te dienen wegens laster en smaad als ik ze in een kwaad daglicht zou hebben gesteld.

dit was de security manager niet van plan.
dan duid het er bij mij op dat ik dus niets verkeerd kan hebben gedaan.

ik heb upc ook nooit door het slijk gehaald, wel heb ik altijd de waarheid verteld op dit forum.
natuurlijk heb ik daar recht op op een openbaar forum.

ik vind het ook zwaar tegenvallen dat er bij trosradar door upc geen klacht wordt gemeld want ik weet dat die meneer aan het meekijken is.

er zijn in mijn ogen ook absoluut geen gegronde redenen.
hij weigert ook te vertellen wat de echte redenen zijn voor deze stap, sterker nog, ik heb hem gevraagd dit op papier aan mij mee te delen waarop zijn antwoord was dat hij alleen een telefoonnummer van mij had en geen adres.
hierop heb ik hem mijn adresgegevens gegeven en gevraagd of hij het mij dan wilde toesturen.

hierop zei hij, nee dat doen we niet, waarop ik vroeg wat hij dan met mijn adres moest.
hierop gaf hij geen antwoord.

ook was hij aardig denigrerend toen mijn vrouw mij iets toezegde en zijn antwoord was. moet jou alles voorgezegd worden?

zo gaat een hoofd security met mensen om dus.
er wordt dit weekend absoluut een brief naar de directie gestuurt en dan zullen we zien wat er verder gebeurd.

het zou UPC NL sieren als ze hier durven te reageren.
want dit is absoluut geen goede reclame voor ze.

Gesloten