LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door trail46 »

Gezien de (geschrokken) reacties van Har06 en zijn stellige ontkenningen geloof ik hem wel. En nogmaals,iedereen zegt wel eens iets wat hij of zij dan toch uiteindelijk maar niet doet. Als UPC meent jou op grond van je uitlatingen niet meer inhuurt heb je toch echt meer uitleg nodig van hen en ik kan op dit hele forum niets vinden waar RR nu zo erg de fout mee ingaat dat dit soort draconische maatregelen rechtvaardigt. Neem dus geen genoegen met de uitleg die jij kreeg RR en ga ervoor.

Ik wens jou en je gezin het beste toe en vast sterkte met de operatie.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Renegade, heel veel sterkte voor jou en je gezin de komende tijd.
Jammer dat je nu tijd en energie in UPC moet steken.
De inhoud van de telefoongesprekken, zou ik, nu ze nog vers van de pers zijn, op papier (mail) zetten.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Gezien de (geschrokken) reacties van Har06 en zijn stellige ontkenningen geloof ik hem wel.
ikmoet ook zeker toegeven dat ik zeker ben gaan geloven dat "ondanks het antwoord van de security manager) har06 er niks mee te maken heeft.

ik heb een aantal pb'tjes van har06 gekregen en beantwoord. hij doet er ook alles aan om dit uit de wereld te helpen.
hij heeft al met UPC gebeld en moet maandag terugbellen, ook zal hij een schrijven naar UPC toesturen om dit alles duidelijk te maken.

hierbij trek ik mijn beschuldigingen naar har06 dan ook in, het blijkt wel dat hij hier heel erg van geschrokken is.

zoals sommige leden het al verwoord hebben, ik heb niets belastends naar upc gezegd op dit forum wat hun conclusie kan rechtvaardigen.
ook ik heb al mijn berichten over UPC nog eens doorgelezen en kan absoluut niets vinden.

mijn conclusie in deze is dat ik hier dus even over ga nadenken en zal overwegen om hierover een nieuw topic ga openen.

voor degenen die mij succes wensen, bedankt daarvoor.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

renegade66 schreef:
Gezien de (geschrokken) reacties van Har06 en zijn stellige ontkenningen geloof ik hem wel.
ikmoet ook zeker toegeven dat ik zeker ben gaan geloven dat "ondanks het antwoord van de security manager) har06 er niks mee te maken heeft.

ik heb een aantal pb'tjes van har06 gekregen en beantwoord. hij doet er ook alles aan om dit uit de wereld te helpen.
hij heeft al met UPC gebeld en moet maandag terugbellen, ook zal hij een schrijven naar UPC toesturen om dit alles duidelijk te maken.

hierbij trek ik mijn beschuldigingen naar har06 dan ook in, het blijkt wel dat hij hier heel erg van geschrokken is.

zoals sommige leden het al verwoord hebben, ik heb niets belastends naar upc gezegd op dit forum wat hun conclusie kan rechtvaardigen.
ook ik heb al mijn berichten over UPC nog eens doorgelezen en kan absoluut niets vinden.

mijn conclusie in deze is dat ik hier dus even over ga nadenken en zal overwegen om hierover een nieuw topic ga openen.

voor degenen die mij succes wensen, bedankt daarvoor.

Netjes dat Har jou heeft laten weten wat hij wil doen, ook dat die geschrokken is , is voor denk ik iedereen duidelijk, dat zijn teksten meestal een beetje bluf gedoe waren. Top Har.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat je fout hebt gezegd hierzo over UPC , kan niks vinden.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

UPC zal toch met een schriftelijke verklaring aan Renegade komen neem ik aan?
Wat niet wegneemt, dat voor die er is, zelf gesprekken schriftelijk weergeven, nooit verkeerd is.

Gesloten