Renegade,
Vermoedelijk ben je de draad van UPC weer kwijt , ruim meer dan een jaar geleden verkondigde je vol trots actief bij de fa G te zijn geweest, np kan gebeuren.
Wil jij zeggen dat je als monteur ongevraagd bij derden:
wij hebben een laptop in de auto waarop wij per wijk/groep of eindversterker alle modems kunnen controleren .
leuke club die alle privacy rules overboord kiepert,
als RR dit maar niet namens UPC doet, vlg hun klantenservice is bovenstaande niet aan de orde en dienen hun monteurs zich eerst bij de klant te melden en mogen ze niet ongevraagd modems testen, lijkt me ook te zot voor woorden . ps Ciske gelieve niet op mij te reageren ik kan je berichten niet meer lezen
volgens mij begin jij een beetje te hallucineren, ik heb nog nooit verteld bij welke firma ik werk, ik heb altijd gezegd dat ik in opdracht voor upc werk.
als jij er anders over denkt ga het dan maar opzoeken tussen mijn 533 berichten en plant het hier dan maar neer.
verder overtreden wij geen enkele privacy wetgeving aangezien wij alleen het signaal, de sterkte en het wel of niet online zijn van een modem kunnen monitoren. wij kunnen niet zien op welke website o.i.d mensen zitten of zijn geweest.
sterker nog, wij kunnen zelfs een modem op afstand resetten of updaten en als jij met jou modem een storing veroorzaakt op het netwerk, waardoor een halve wijk plat gaat, schakelen we je zelfs uit.
voor de goede orde, alleen de buitenmonteurs (NWS) kunnen dit en de technische afdelingen bij upc.
hoe zouden we anders een storing moeten kunnen oplossen als we dat allemaal niet konden?
jij belt met een klantenservice van upc om dit na te vragen??
mag ik je dan ff vertellen dat je met een callcenter belt en dat daar mensen zitten die er geen verstand van hebben wat wij doen en hun alleen een script volgen!!!
maar jij weet toch zo goed hoe monteurs werken????
je hebt er toch altijd zulke goeie ervaringen mee gehad???
vraag het eens na als je zo'n monteur in je buurt ziet werken zou ik zeggen. hij laat het je zo zien op zijn laptop.