LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

volgens mij begin jij een beetje te hallucineren, ik heb nog nooit verteld bij welke firma ik werk, ik heb altijd gezegd dat ik in opdracht voor upc werk
Zeg maar gerust een beetje boel :lol:
Klopt jij hebt nooit gezegd bij welke firma je werkt.
Har heeft waarschijnlijk bij zijn geliefde UPC zoveel vertrouwen in de callcenter medewerksters, dat het niet aan zijn verstand is te brengen. :mrgreen:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Renegade, jouw ontkenning is jammer en onnodig., eveneens de zoveelste belediging.Op C reageer ik uiteraard niet. :wink:

Dezelfde vlg R waardeloze klantenservice schakelt wel R in en hij gaat erop af al monitorende op een laptopje, heeft Renegade bij UPC ooit schriftelijk zijn mening over de klantenservice neergelegd, wel klanten ervan aannemen?.

Met monteurs van Guidion en gelijkwaardige firma,s meer dan slechte ervaringen gehad, grote stappen en vlug foetsie,de klant met een lege eierdop achterlatende.Oplossing boor de :Echte UPC monteur, die zonder monitoring de problemen oploste. :idea:

ps: zou UPC ook dit Prikbord-forum monitoren ?
Laatst gewijzigd door Har06 op 18 aug 2012 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Echte UPC monteur, die zonder monitoring de problemen oploste.
:lol: Vertel, wat is er onecht aan RR?

Deze mensen schakelen ze wel in bij problemen, dus ben toch benieuwd waar die echte monteur vandaan komt. :mrgreen:
Dezelfde vlg R waardeloze klantenservice schakelt wel R in en hij gaat erop af al monitorende op een laptopje, heeft Renegade bij UPC ooit schriftelijk zijn mening over de klantenservice neergelegd, wel klanten ervan aannemen?.
Misschien moet je eens verder denken dan je neus lang is, RR moet toch werken of is dat onbekend voor jou?

RR heeft hier nooit , maar dan ook nooit gezegd voor welk bedrijf hij werkt.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Renegade, jouw ontkenning is jammer en onnodig., eveneens de zoveelste belediging.Op C reageer ik uiteraard niet.

Dezelfde vlg R waardeloze klantenservice schakelt wel R in en hij gaat erop af al monitorende op een laptopje, heeft Renegade bij UPC ooit schriftelijk zijn mening over de klantenservice neergelegd, wel klanten ervan aannemen?.

Met monteurs van Guidion en gelijkwaardige firma,s meer dan slechte ervaringen gehad, grote stappen en vlug foetsie,de klant met een lege eierdop achterlatende.Oplossing boor de :Echte UPC monteur, die zonder monitoring de problemen oploste.
ontkenning???? ik hoef niets te ontkennen hoor. ik heb er gewoon nooit gewerkt aangezien ze bij guidion met zzp'ers werken en ik dat absoluut niet ben.

tevens heb ik niet gezegd dat de klantenservice waardeloos is, dat zijn jouw woorden.

ook heb ik nooit gezegd dat ik bij elke klant via de laptop monitor, ik heb gezegd dat we die mogelijkheid hebben.

ik kan in ieder geval gelukkig zeggen dat ik niet bij een gelijkwaardige firma zoals guidion werk

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Echte UPC monteur, die zonder monitoring de problemen oploste.
Dus als je een probleem zonder monitoring oplost ben je een "held" en heb je monitoring nodig ben je een "prutser" ?
Het lijkt me meer andersom, op het moment dat je geen monitoring nodig hebt zijn het mi relatief éénvoudige storingen die daarom ook relatief éénvoudig op te lossen zijn.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Echte UPC monteur, die zonder monitoring de problemen oploste.
Dus als je een probleem zonder monitoring oplost ben je een "held" en heb je monitoring nodig ben je een "prutser" ?
Het lijkt me meer andersom, op het moment dat je geen monitoring nodig hebt zijn het mi relatief éénvoudige storingen die daarom ook relatief éénvoudig op te lossen zijn.
HOPELIJK WEL MET MEDEWETEN VAN DE BETROKKENR geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog :oops:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

HOPELIJK WEL MET MEDEWETEN VAN DE BETROKKENR geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant Har, hij heeft geschreven dat hij juist NIET kan zien wat de klanten op het Internet doen, vanuit het Ziggo/UPC netwerk kun je in de modems kijken of ze online zijn, wat de signaalsterkte is die binnenkomt en de error rate.

verder overtreden wij geen enkele privacy wetgeving aangezien wij alleen het signaal, de sterkte en het wel of niet online zijn van een modem kunnen monitoren. wij kunnen niet zien op welke website o.i.d mensen zitten of zijn geweest.
monitor te monitoren
Een MODEM monitoren, geen MONITOR.
aantasting van privacity,
Als je niet weet hoe je het schrijft kun je er ook niet in aangetast worden :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
HOPELIJK WEL MET MEDEWETEN VAN DE BETROKKENR geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant Har, hij heeft geschreven dat hij juist NIET kan zien wat de klanten op het Internet doen, vanuit het Ziggo/UPC netwerk kun je in de modems kijken of ze online zijn, wat de signaalsterkte is die binnenkomt en de error rate.

verder overtreden wij geen enkele privacy wetgeving aangezien wij alleen het signaal, de sterkte en het wel of niet online zijn van een modem kunnen monitoren. wij kunnen niet zien op welke website o.i.d mensen zitten of zijn geweest.
monitor te monitoren
Een MODEM monitoren, geen MONITOR.
aantasting van privacity,
Als je niet weet hoe je het schrijft kun je er ook niet in aangetast worden :wink:
:lol: Har kat nou eenmaal graag, RR en jij hebben gelijk, helaas zal daar wel weer een antwoord opkomen dat RR volgens Har er werkt.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

HOPELIJK WEL MET MEDEWETEN VAN DE BETROKKEN R geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog
volgens mij ben je een beetje dyslectisch Har06, dat wat jij nu beweert heb ik dus helemaal niet geschreven.

maar ja, jij bent zo iemand die graag de verhaaltjes omdraait.

als ik zeg dat ik bij een bedrijf werk die zijn vakgebied wel heeft bewezen in ik nooit voor giudion zal werken, werk ik ineens voor guidion en versta ik mijn vak niet.

het is maar hoe je wilt dat mensen schrijven en hoe je wilt/kunt lezen.

ook al zeggen tientallen mensen dat ik dit nooit geschreven heb dan blijf jij nog volhouden van wel.

doe iets nuttigs, ga wat doen met je leven. ga werken ofzo.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman

gaan we nu zout op slakken strooien ? R schreef dat hij/zij namens UPC een modem kunnen monitoren,ik vind het aantasting van het priverecht, UPC en Consuwijzer is inmiddels door mij over dit onderwerp benadert.

Natuurlijk kan de watcher niet zien wat ik op internet uitspookt, vlg R kan men de modems van afstand bedienen , resetten en zelfs uitschakelen.
:oops:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

gaan we nu zout op slakken strooien ? R schreef dat hij/zij namens UPC een modem kunnen monitoren,ik vind het aantasting van het priverecht,
Dat Har , heeft RR helemaal niet geschreven, leer eens lezen.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

gaan we nu zout op slakken strooien ? R schreef dat hij/zij namens UPC een modem kunnen monitoren,ik vind het aantasting van het priverecht, UPC en Consuwijzer is inmiddels door mij over dit onderwerp benadert.

Natuurlijk kan de watcher niet zien wat ik op internet uitspookt, vlg R kan men de modems van afstand bedienen , resetten en zelfs uitschakelen.
fijn voor je har06 dat je dit onderwerp kenbaar maakt.

wij kunnen de modems helemaal niet op afstand bedienen!!!!
waar heb ik dat gezegd????
wist je trouwens dat jouw provider ook je modem kan monitoren????
elke provider kan dit en is geen inbreuk op de privacy.
ze kunnen alleen zien wat de sterkte van het signaal is, of er een dip in het netwerk ontstaat, verder kunnen wij niet in prive gedeeltes kijken.

als wij dat niet zouden kunnen zien kunnen we ook niet weten wanneer er een (grote) storing optreedt.
en natuurlijk zal jij de eerste wezen die van de hoogste boom gaat roepen dat we niet snel genoeg reageren op een storing.
ook zul je hier dan weer gaan lopen piepen dat je geen tv/internet/telefonie hebt.

maar jij maakt van mij nu een crimineel door te beweren dat ik in privé gegevens kan komen en hiermee begeef je je nu op glad ijs.

jij mag consuwijzer en UPC hebben ingelicht, ik ga tegen jou aangifte doen wegens laster.
aan de hand van je ip adres ben je wel te achterhalen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

en natuurlijk zal jij de eerste wezen die van de hoogste boom gaat roepen dat we niet snel genoeg reageren op een storing.
ook zul je hier dan weer gaan lopen piepen dat je geen tv/internet/telefonie hebt.
Zoals gebruikelijk bij har.
maar jij maakt van mij nu een crimineel door te beweren dat ik in privé gegevens kan komen en hiermee begeef je je nu op glad ijs.
Maak je niet druk om wat Har zegt, wij weten beter. :wink:
Tis in veel gevallen een praatjesmaker, met zijn zinloze adoratie.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

leuke club die alle privacy rules overboord kiepert,
als RR dit maar niet namens UPC doet, vlg hun klantenservice is bovenstaande niet aan de orde en dienen hun monteurs zich eerst bij de klant te melden en mogen ze niet ongevraagd modems testen
voor de goede orde HAR, de software die we gebruiken komt van UPC, ook de gebruikersnamen en wachtwoorden die we nodig hebben om er mee te kunnen werken worden aangemaakt door UPC.

elke monitoring gaat via het netwerk van UPC.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

ik vind het aantasting van het priverecht, UPC en Consuwijzer is inmiddels door mij over dit onderwerp benadert.
Goed idee, hebben die ook weer wat om te lachen op een saaie maandagochtend. Het antwoord wat je gaat krijgen kan ik ook wel een beetje voorspellen : "dat je bedankt wordt voor het onder de aandacht brengen van de materie maar dat je niet snapt hoe het in elkaar zit" maar dan iets meer politiek correct.
,ik vind het aantasting van het priverecht
En welk recht wordt er volgens jou dan geschonden ? Ofwel, welke uiterst geheime , prive gevoelige info kan er zo uitlekken dan als een monteur kan zien dat jij je modem aan hebt staan en wat de signaalkwaliteit is ?

Jahier
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2010 13:17

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jahier »

Zelf heb ik lang geleden Wehkamp al eens een factuur gestuurd, omdat ik diverse malen had vrij genomen, omdat ze zouden komen en er niemand kwam.
Ze hebben het keurig uitbetaald!
Dus waarom zou UPC dat niet doen?
Ik adviseer u de leveringsvoorwaarden eens na te kijken.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

renegade66 schreef:
leuke club die alle privacy rules overboord kiepert,
als RR dit maar niet namens UPC doet, vlg hun klantenservice is bovenstaande niet aan de orde en dienen hun monteurs zich eerst bij de klant te melden en mogen ze niet ongevraagd modems testen
voor de goede orde HAR, de software die we gebruiken komt van UPC, ook de gebruikersnamen en wachtwoorden die we nodig hebben om er mee te kunnen werken worden aangemaakt door UPC.

elke monitoring gaat via het netwerk van UPC.

inmiddels m,n gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd op advies van UPC, vlg de UPC dame mag een inhuurmonteur niet zonder eerst ontvangen toestemming van de betreffende klant inloggen en het modem monitoren :!:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bericht gemeld Har in verband met laster richting RR.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

inmiddels m,n gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd op advies van UPC, vlg de UPC dame mag een inhuurmonteur niet zonder eerst ontvangen toestemming van de betreffende klant inloggen en het modem monitoren
Het modem of de router Har06, wat bedoel je nu ?. Waarschijnlijk bedoel je de router.
Een monteur heeft echt jouw gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig om het modem te kunnen monitoren, dat doen ze namelijk vanuit de UPC / Ziggo netwerkkant via een ander IP adres als waar jij op zit.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
inmiddels m,n gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd op advies van UPC, vlg de UPC dame mag een inhuurmonteur niet zonder eerst ontvangen toestemming van de betreffende klant inloggen en het modem monitoren
Het modem of de router Har06, wat bedoel je nu ?. Waarschijnlijk bedoel je de router.
Een monteur heeft echt jouw gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig om het modem te kunnen monitoren, dat doen ze namelijk vanuit de UPC / Ziggo netwerkkant via een ander IP adres als waar jij op zit.

Joh ,zinloos om Har iets duidelijk te maken, al zeg je het 30 keer :lol:

Gesloten