Vervangen mediabox van Ziggo brengt extra kosten met zich mee

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ZeerPrivé

Re: Vervangen mediabox van Ziggo brengt extra kosten met zich mee

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@hebra98: De Extra Mediabox, want daar gaat het in dit topic over, had geen coax of utp kabel nodig. Die kon je via wifi verbinden met de (Horizon) MediaboxXL.

Bovenstaande schreef ik, niet meer en niet minder en is correct. Dat het zo is, kun je zelf na kijken. Ik ga echt niet eindeloos in discussie, wat gezien ook andere reacties blijkbaar jouw hobby is, maar niet de mijne. Ik ben klaar met dit topic, zeker ook omdat TS in geen velden of wegen te bekennen is.

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
01 sep 2020 19:58
@hebra98: De Extra Mediabox, want daar gaat het in dit topic over, had geen coax of utp kabel nodig. Die kon je via wifi verbinden met de (Horizon) MediaboxXL.

Bovenstaande schreef ik, niet meer en niet minder en is correct. Dat het zo is, kun je zelf na kijken. Ik ga echt niet eindeloos in discussie, wat gezien ook andere reacties blijkbaar jouw hobby is, maar niet de mijne. Ik ben klaar met dit topic, zeker ook omdat TS in geen velden of wegen te bekennen is.
>>
Blijkbaar lees je het verhaal toch niet helemaal correct. TS stelt:
Enige weken geleden kregen wij bericht van Ziggo dat de Horizon Mediabox vervangen gaat worden door de Mediabox Next.
en:
De keus die men kreeg als je geen extra tweede mediabox wil
Dus, als ze de Horizon box vervangen, worden ze beide vervangen. Als TS er twee in gebruik heeft. Dus ik wacht wel op TS of hij wel of geen coax heeft naar zijn tweede toestel en dat zijn stelling ALLEEN ging over de versterker!!
En wat mijn hobby is, gaat je helemaal niets aan en ik verplicht je niet te reageren die keuze maak je zelf.

derks1970

Ongelezen bericht door derks1970 »

Wij hadden ook de horizonbox en de extra horizonbox. Dus de nieuwe nextbox besteld en meteen de extra nextbox voor op zolder. We hebben beide via WiFi verbonden en werken super. Enig nadeel was dat de extra nextbox niet meteen werkte ivm storing in systeem bij Ziggo. Maar zijn zeer tevreden met onze boxen

Plaats reactie