Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jvo14
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 20:26

Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jvo14 »

Ik vraag me af wat de bedoeling is van Viaplay.
17 maart jl vanwege de f1 maar een pakket aangekocht, wil toch mijn hobby bekijken...resultaat; belachelijk slecht beeld.
26 maart, f1 van Saudi-Arabië, vrije training kijken, vergeet het maar, krijg de melding dat content niet geladen kan worden. Dan maar op de telefoon kijken, no way, melding dat er al 2 streams open staan( vreemd). Diverse keren geprobeerd de klantenservice te bereiken via messenger, Twitter, email....nergens reactie.
Even checken in " mijn accountgegevens" bij viaplay, zie ik tot mijn grote verbazing dat er een 2e pakket aangekocht zou zijn!!!
Uiteraard meteen geannuleerd, maar ondertussen is het avond, is de kwalificatie voorbij en heb ik rode vlekken in mijn nek vanwege viaplay en begin ik bijna spontaan te schuimbekken bij de gedachte aan viaplay.

Wat een waardeloze bende, iedere week een maandpakket aan moeten schaffen, géén beeld en als er dan een keer beeld is is het nog van dusdanig slechte kwaliteit dat het lachen je vergaat.
Het lijkt me sterk dat ik de enige ben.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2022 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoe kijk je F1? Gebruik je de app op je TV, of stream je, en zo ja, hoe?

Ik heb tot nu toe geen enkel probleem me ViaPlay, prima beeld, geen haperingen, niets.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Voordat je op je telefoon ging kijken, heb je je toen uitgelogd op het eerste apparaat (waar je de foutmelding kreeg)?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik niet ok zeggen dat ik niet echt te spreken ben over de stream kwaliteit van viaplay, kan boven en beneden 4k streams afspelen, maar een beetje 1080 staan van viaplay loopt niet altijd soepel. Nee het ligt niet aan mijn internet. Is bekabeld. Ik denk dat ik daar niet lang klant blijf in ieder geval.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Speelt u via wifi of kabel?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Onkruid71 schreef:
27 mar 2022 04:59
Ik niet ok zeggen dat ik niet echt te spreken ben over de stream kwaliteit van viaplay, kan boven en beneden 4k streams afspelen, maar een beetje 1080 staan van viaplay loopt niet altijd soepel. Nee het ligt niet aan mijn internet. Is bekabeld. Ik denk dat ik daar niet lang klant blijf in ieder geval.
Edit mode
Ik kan ook niet zeggen dat ik te spreken ben over de stream kwaliteit van viaplay. Kan boven en beneden 4K streams afspelen, maar een beetje 1080 stream via viaplay streamen loopt niet altijd soepel. Nee het lilgt niet aan mijn internet. Is bekabeld. Ik denk dat ik daar niet lang klant blijf in ieder geval.
Pfff dat had er moeten staan. Zit nu voor het eerst sinds 2 jaar weer achter een pc. Wat is het via de telefoon eigenlijk maar lastig iets typen met vele fouten. Maar ja, dit is voorlopig ook weer de laatste keer dat ik er achter zit. Kost me te veel energie.
Edit Mode einde

Dat gezegd te hebben, ze zenden maar op die kanalen uit tot of tot en met augustus. En nieuw zijn ze ook niet echt in het streamen, dus ik vind dat het eigenlijk wel wat beter mocht zijn qua streamen.

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Aangezien mij bekend was dat Viaplay slecht beeld levert en ik geen klant bij Ziggo of KPN ben, heb ik als proef een maandabonnement genomen bij F1TV.com. Ze leveren de trainingen, de kwalificatie en de race van de F1 en ook de F2 en F3. Goed beeld en binnenkort ook Nederlands commentaar is aangekondigd.

jvo14
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 20:26

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jvo14 »

Even ter aanvulling; ik heb geprobeerd te kijken op mijn telefoon, ik heb geprobeerd dit te casten naar mijn tv, ik heb de app op mijn tv geprobeerd, ik heb via de app van de provider geprobeerd, alles nadat ik de vorige uitgelogd had. Heb nu vandaag een nieuwe mediabox van ziggo geïnstalleerd en nu heb ik beeld, weliswaar 720p maar toch.

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik gebruik het via de app op onze Samsung tv, en ik moet zeggen dat zowel het beeld als de streaming snelheid gewoon goed is dan.

Havermch
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2012 09:56

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Havermch »

100 % tevreden over Viaplay, ik kan kijken via de app in de next box van Ziggo, via de app in mijn LG tv en via kanaal 200.
Prima beeld en geen storingen. Wij kijken dan met drie personen 2 x streamen en 1x via kanaal 200.

DatafoxChris
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2022 20:52

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door DatafoxChris »

Constant stopt het beeld en moet ik klikken op ‘opnieuw proberen’

Subkanalen zijn totaal niet synchroon met het hoofdkanaal.

Als je vooraf in de app de uitzending kiest dan gaat hij aftellen. Als het dan zover is komt een zwart beeld met viaplay logo en kan de app niet meer bediend worden, deze moet dan geforceerd afgeskoten worden om het daarna opnieuw te proberen.

Geen reactie van helpdesk, geleverde dienst is onbruikbaar.

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Constant vast lopers en een wazig beeld en net als je de tijden en standen wil lezen.

leonubeda
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2022 22:58

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door leonubeda »

Beste mensen,


Ik lees veel klachten over deze nieuwe club (Viaplay).

Zelf kijk ik al 30 jaar Formule 1 en heb gekozen voor F1 TV pro.

Het hele Viaplay team sprak mij vooraf al niet aan en ik ben blij dat ik hier ook niet voor gekozen heb.


Kies voor F1TV Pro en stem af op "Grandprixradio", is prima te doen en je kijkt gewoon heerlijk F1 met top beeld EN met het vertrouwde geluid van Olav.

Je kunt zelfs met 2 schermen live kijken...op 2 verschillende adressen.


Hoop dat veel mensen voor F1TV Pro gaan en dat volgend jaar de F1 weer terug naar ziggo gaat met olav erbij.

Rob E Haarlem
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2022 19:25

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Rob E Haarlem »

Viaplay.....
Wat een waardeloze bedoening.
Klantenservice is er niet... Geld incasseren kunnen ze dan weer wel, geen storingen, geen problemen.
Website scrolled niet.
Vorige week race voor de helft kunnen kijken... Soort van, slecht beeld, geen geluid, vast lopen van de app etc ..
Deze week na 20 min plotseling zwart beeld, mijn internet zou gecrasht zijn... Viaplay App gesloten en weer opgestart..
Daarna nog 3 keer gedaan gedurende 10 minuten maar daarna werkte het weer.
Wedstrijd commentaar; dramatisch, de heren gooien er een woordenstroom uit alsof ze per woord betaald krijgen.
Uiteindelijk heeft mijn vrouw Olav via zijn app gestreamd. Grappig dat zelfs zij er meer dan genoeg van had. Drama, drama en echt ongelooflijk waardeloos..
Liberty Media waaronder F1/Ziggo/Vodafone is voor het grote geld gegaan... Dat is prettiger voor de aandeelhouders.

Lsoeterb
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2022 23:59

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lsoeterb »

Ik heb Viaplay aangeschaft. Nu blijkt dat Viaplay buiten Europa niet beschikbaar is. Ook met een VPN verbinding is het niet mogelijk.
Na contact te hebben geeft Viaplay aan dat het in hun voorwaarden staat.
Contact opgenomen met Ziggo, ze gaven aan dat het niet zo duidelijk was dat je niet via VPN kon kijken.
Ik heb het abonnement gelijk opgezegd en mij geabonneerd op F1TV. Deze is overigens veel goedkoper 69 euro per jaar. Via Ziggo kost Viaplay 144 euro per jaar..
Super goede ontvangst in het Caribische gebied..
Met de app van Grand Prix radio krijg je realtime het Nederlandse verslag van Olav Mol wat synchroon loopt met de beelden.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

F1 is een stuk goeiekoper....

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jonis »

Hawk-Eye schreef:
28 mar 2022 09:18
F1 is een stuk goeiekoper....
alleen af te sluiten met creditcard :?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

geen idee of dat zo is eerlijk gezegd maar je kunt ook altijd nog via een of andere stream kijken.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

jonis schreef:
28 mar 2022 09:32
Hawk-Eye schreef:
28 mar 2022 09:18
F1 is een stuk goeiekoper....
alleen af te sluiten met creditcard :?
En zonder Nederlands commentaar. Valt allemaal op te lossen, maar vind ik teveel gedoe :mrgreen:

alexann38621cw
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2022 09:50

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door alexann38621cw »

Niet alleen werkt het niet naar behoren bij viaplay. Wij krijgen het al helemaal niet voor elkaar. Ja dan moet je het op de pc doen. Laat ik die nu net niet hebben. Maar verder heb ik bij iemand anders gekeken en wat een zooitje commentaar na de crash van Schumacher onprofessioneel. Beelden die herhaald worden. En nog maar niets te zeggen over de beeldkwaliteit. Op Facebook zie je steeds de vraag en het antwoord luidt wat voor tv heeft u? Slaat nergens op. Ik heb de app in ieder geval door de plee gespoeld.

Plaats reactie