LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wees een proefkonijn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Wees een proefkonijn

Ongelezen bericht door Marssjo »

Nu gaat het analoge signaal er uit en op kosten van de BELASTINGBETALER mag KPN de publieke omroepen via digitenne uitzenden. Daar heb ik helemaal niet om gevraagd. En intussen zijn de publieke zenders die van mijn belastingcentne worden betaald nog steeds niet free-to-air op de satalliet te ontvangen.
1) de verspreiding via Digitenne is goedkoper dan via analoge zenders (minder energieverbruik) en je hebt geen last meer van reflecties en andere storingen waar analoge ontvangst veel last van heeft.
2) Free To Air op de sateliet: nooit van auteursrechten gehoord ?
Ned 1,2 en 3 zijn met een (dure) kaart wel gratis te ontvangen. Voor €3.33 per maand heb je er ook RTL4,5 en 7 en SBS6, NET5 en Veronica bij en nu zijn er ook 10 regionale omroepen gratis, dus FTA te ontvangen. Komt waarschijnlijk binnenkort ook RNN7 bij en nog vele andere Nederlandse zenders.

Thompie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2006 13:59

Re: Wees een proefkonijn

Ongelezen bericht door Thompie »

Medio Oktober via de kpn.com gezien dat Mine TV eindelijk beschikbaar was voor mijn postcode gebied. Omdat ik niet van mijn inmiddels oude ADSL aanbieder Xs4all afwilde toch maar eerst bellen met de helpdesk van KPN á 0,10 cent per minuut. Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik wel graag Mine TV wilde maar niet van Xs4all af wilde. Dit zou geen enkel probleem zijn, mocht het toch niet gaan met Xs4all dan zou ik thuis een brief hierover onvangen. De volgende dag direct Mine TV besteld via de kpn.com website.

Eind Oktober ineens een email van Xs4all dat KPN heeft aangegeven dat ik mijn abonnement bij hun wil beëindigen. Ik direct met de klantenservice van Xs4all gebeld en gevraagd of ze dit kunnen tegenhouden. Deze vertelde mij dat ik contact met KPN moest opnemen. Wederom getracht KPN te bereiken via het bekende 0900 nummer en op 6 November eindelijk erin geslaagd om telefonisch mijn Mine TV bestelling te annuleren.

12 November toch ineens het Mine Tv pakket ontvangen. Natuurlijk weer direct bellen met de helpdesk van KPN en na vele pogingen met veel te lang wachten eindelijk iemand gesproken. Deze persoon vertelde mij dat ik niet in hun systeem voor kwam met betrekking tot het annuleren van Mine TV. Natuurlijk gevraagd of ik het alsnog kon annuleren maar dit zou niet meer gaan volgens deze persoon. Om nog meer telefoontjes naar de klantenservice te voorkomen heb ik me toen neergelegd bij het feit dat ik vastzit aan een jaar abonnement Mine TV.

Het hele pakketje dan maar aangesloten, Tuner en Experiabox, maar helaas geen internet verbinding. Wederom bellen met de klantenservice en na diverse pogingen met lange wachttijden iemand eraan. We zien het al Meneer, u zit nog op het Xs4all netwerk. Gebeld met Xs4all welke mij ook bevestigde dat ik nog op hun netwerk zat en mij als oplossing gaf een schriftelijke opzegging te doen van het Xs4all abonnement. Donderdag 16 November direct doorgefaxt en inderdaad het 's avonds werkte mijn Experiabox al op het KPN Direct ADSL netwerk.

De Mine tuner aangezet, all stappen netjes gevolgd maar tot mijn grote verbazing kreeg ik de melding -5 Abonnement niet actief in beeld. Dit betekende helaas wederom vele pogingen ondernemen om in contact te komen met de klantenservice. Ik heb tot en met vandaag Dinsdag 21 November diverse malen gebeld omdat zij mij schijnbaar niet terugbellen en nog steeds hetzelfde probleem. In het KPN systeem staat mijn abonnement wel actief maar het werkt nog steeds niet.

Inmiddels al een aantal klachten ingediend bij de helpdesk van KPN en uiteindelijk een 020 nummer gekregen van een uiterst vriendelijke medewerker zodat ik direct in Contact kwam met de echte mensen van Mine ondersteuning. De mensen waar ze je bij de klantenservice 3x voor moeten doorverbinden en als je en beetje geluk hebt je ook nog echt iemand van Mine Support te spreken krijgt.

Vandaag, 21 November wordt door de medewerker van Mine Support geconstateerd dat de harddisk in de Mine Tuner defect is en dat er toch iets met mijn abonnement niet in orde zou zijn. De oplossing een nieuwe Mine tv tuner naar mij toesturen en hij gaat het abonnement aanpassen.

Als het goed is heb ik de nieuwe tuner over 2 a 3 werkdagen in huis en ik hoop nu echt dat alles gaat werken. Het is onderhand om moedeloos van te worden. Telefoonrekeningen van mijn mobiel en huistelefoon zijn onderhand om te huilen. Dit zal ik ook proberen terug te vorderen van KPN mits de klachtenservice van KPN hieraan gaat meewerken.

Ik raad in ieder geval echt nog niemand aan om Mine tv te nemen, want de ervaringen die ik tot nu toe met KPN en Mine TV heb gehad zijn echt om te huilen en gun ik niemand.

Ik vraag me dan ook echt af of er nog meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik nu heb of dat dit nu puur toeval is dat alles, maar dan ook echt alles met Mine TV van KPN bij mij misgaat.

:cry:

toki
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 sep 2006 20:55

Re: Wees een proefkonijn

Ongelezen bericht door toki »

sinds juli mine tv naar volle tevredenheid. beeld en zenderaanbod is prima en het kastje werkt nu goed. voor de zekerheid en door luiheid nog steeds casema nog niet afgezegd. maar ga nu verhuizen en ik kan maar 1 tv aansluiten met mine. moet er nu achteraan om te zien hoe ik minimaal 2 tv's kan aansluiten. wie weet hier meer van?

queenmum
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 dec 2005 15:39

Re: Wees een proefkonijn

Ongelezen bericht door queenmum »

Ik heb Mine al 3 keer aangevraagd, maar het is nog steeds niet de mijne... :!: :D

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Wees een proefkonijn

Ongelezen bericht door Marssjo »

Das vreselijk Dum,mum

Gesloten