LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kan wel online TV kijken met Telfort App op MAC/iPad?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
GrannySmith
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jan 2017 11:37

Wie kan wel online TV kijken met Telfort App op MAC/iPad?

Ongelezen bericht door GrannySmith »

Al heel lang hebben we het probleem dat we niet zonder storing online TV kunnen kijken via de iPad of laptop. Vaak krijgen we ene foutmelding "deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar" en als het wel werkt loopt het beeld vaak vast en moeten we weer van alles resetten.

We hebben een prima netwerk in huis, kunnen ook tegelijk met meerdere laptops internetten en kunnen netflix kijken via TV en laptop of iPad. Als we nu weer erg veel last hebben met de Telfort App kijken we soms via npo.nl en dat is stabieler (ook niet vlekkeloos helaas).

Via de klantenservice komen we e niet uit, krijgen steeds te horen dat het misschien aan ons netwerk ligt. Maar we hebben overal in huis Devolo's om het signaal te versterken, en Wifi werkt verder goed. Dus volgens ons moet het wel aan Telfort liggen. Misschien ligt het eraan dat we Apple/MAC gebruiken, en dat het daarom zo slecht werkt?

Misschien zijn er mensen die met een Apple/MAC apparaat ook dit probleem hadden, eventueel bij een andere provider, en die het wel hebben kunnen oplossen?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie kan wel online TV kijken met Telfort App op MAC/iPad?

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo GrannySmith,

Wat jammer dat je problemen ervaart bij het gebruik maken van de online TV app. Hierbij wil ik je graag uitnodigen op ons forum waar je een topic kunt starten om dit probleem aan te kaarten. Mijn collega's of ik kijken dan graag wat wij voor jou kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Gesloten