LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wordt gek van UPC digitale tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
MoonlightSTAR
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2011 21:34

wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door MoonlightSTAR »

al sinds het begin heb ik last van de upc box. RTL 8 ontving ik niet eens, waaronder ook discovery kanalen. Daarnaast kon en kan ik nog steeds geen gebruik maken van upc on demand. Ik heb toen een keurmerk kabel gekocht een dure en ineens had ik rtl 8 en de andere kanalen maar nog steeds geen on demand. Maar dit duurde niet lang, nu heb ik al bijna 2 mnd geen rtl 8 meer en meerdere kanalen. On demand kan ik nog steeds niet gebruiken. Internet verbindind valt steeds weg, zo ook de verbinding van de huistelefoon. Upc gebeld, en alles bleek in orde volgens hun, maar ze willen wel een monteur sturen. Maar ik moet wel voorrij kosten betalen. Nou daar doe ik niet aan, ik wil dat het wordt opgelost en ik vertik het om iets te betalen,aangezien ik al sinds het begin al betaal voor iets wat niet eens optimaal is. Ik heb er zo een spijt van dat ik nu nog vast zit aan het contract, zodra deze voorbij is ben ik weg bij upc. Wie heeft hier ook last van en is het bij jullie opgelost?

ik heb nu al zovaak met ze aan de telefoon gezeten wat mij kosten heeft opgeleverd, deze worden ook niet vergoed. Heb via de webiste een contactformulier meerdere malen ingevuld en gevraagd of ze contact met me willen opnemen en dat gebeurt ook niet. Ik vind dit erg belachelijk, en maar geld in ontvangst nemen maar totaal geen klantenservice!!!!!!!!!!!!

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door Rebellian »

Zijn de kabels en het aansluitpunt in de muur ook al aangepakt? Vaak zijn dat ook boosdoeners (oud en versleten).

160589005
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 feb 2011 02:36

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door 160589005 »

Inderdaad, dit probleem ligt 100% zeker binnenhuis. Zoek het eerste aansluitpunt in de woning. Sluit de MB met die ene kabel daarop aan en u zult zien dat alles probleemloos werkt.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door Wolter32 »

UPC laten oplossen??? Binnenbekabeling is eigen verantwoording en logisch dat er voorrij kosten betaald moeten worden want de TS binnenbekabeling is niet in orde en de monteur moetdat oplossen en die is niet gratis. Is logisch dat UPC niet betaald voor iets wat niet in orde is wat verantwoording van de klant zelf is.
UPC heeft de verantwoording TOT en MET het AOP (Abonee Overname Punt) ofwel de WCD (Wand Contact Doos) alles wat erna komt is verantwoording van de klant zelf dus UPC handeld precies zoals het moet.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door ronald g »

Hier is duidelijk sprake van een slechte splitter, tv ontvangst is slecht en internet/telefoon valt ook uit. Je kunt in dit geval niets anders doen dan een monteur laten komen en als er een defect is die niet te verwijten valt worden er geen kosten in rekening gebracht ook niet die van de voorrijkosten.

HarryPotter
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jul 2011 12:59

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door HarryPotter »

Is de signaal sterkte en signaal kwaliteit wel goed?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Ongelezen bericht door Ulbe »

Hier is UPC aan de beurt, de splitter die de signalen scheidt zit meestal direct op het AOP aangesloten,

Net wat eerder gesteld is; een monteur moet de boel nameten en evt. defecte onderdelen vervangen,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten