LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone alles in 1 pakket

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bergmanvgestel
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2018 09:49

Youfone alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door bergmanvgestel »

Bezint voor je begint met YOUFONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito.

-Meestal mis je het begin of het einde van je serie.(reactie klanten service Je zou kunnen kijken bij het opnemen of je het volgende programma ook opneemt.) lekker makkelijk antwoord.

-Als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen.

-Je word misleid door de aangeboden overstapservice,ik vinkte het aan op de website(hulp bij opstappen),wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen,Heb contact opgenomen met de klantenservice en doorgegeven niets te hebben ontvang en me misleid voel door het aanvinken op hun site waardoor ik nog mijn oude provider betaal en deze 2 weken moet betalen.( Reactie Youfone doet niet mee met de overstapservice.je zal dus zelf de opzegging moeten doen bij NLE.

-Ook op de site staat dat je kunt opnemen,dat is niet voor alleen tv zenders het geval,word op de website niet vermeld

Daarnaast staat het beeld geregeld stil door een haperende tv- ontvanger, terwijl de ontvanger bekabeld is aangesloten.

Het geluid komt niet overeen met de hetgeen er gezegd wordt.
Er zit een kleine vertraging tussen.

-Geen radio ingebouwd.

-Een afstandbediening waarop zelfs de minimale basisfuncties ontbreken er staan geen cijfers op je hebt maar 5 toetsen waardoor het gebruiksonvriendelijke werkt.

-De TV app van Youfone heeft geen Chromcast mogelijkheden.

-Bij gebruik van de Youfone app moet je steeds opnieuw inloggen (vreselijk irritant)

-Geen teletekst.

-De ervaring is dat er qua klantenservice nauwelijks iets naar behoren. gaat,zoal je kunt lezen bij andere reacties.


Welkom in de wereld van YOUFONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Update:13-07-2018

Zoals uw kunt lezen de reactie van Youfone worden klachten ook niet goed gelezen en willen en kunnen ze niet alleen aangegeven klachten oplossen.

Bart heeft het over een storing bij de box waar ik niets oververmeld,de box werkt ook goed,de geleverde ontvanger van Youfone werkt niet na behoren.

Kreeg laatst een mailtje van Youfone met de vermelding dat ze geen overstapservice hebben,maar wel de keuze hebt voor een opzegbrief,ook daar word ik van beschuldigd geen gebruik van gemaakt te hebben.Heb zelf bij mijn aanvraag bij Youfone wel de hulp aangeboden gekregen.(zie onderstaande 2 mailtjes)


support@youfone
18 jun.
aan mij
Beste meneer/mevrouw Bergman,

Bedankt voor je bericht.

De optie die je kon kiezen gaf je de keuze om een opzegbrief voor je aan te maken om te gebruiken bij het opzeggen. Die optie heb je tijdens de bestelling trouwens ook niet gekozen.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Rinaldo

Van: support@youfone
Onderwerp: (Youfone Ticket:765139) TV - Overige
Datum: Eergisteren 17:11

Aan: jmwm.bergman@gmail
Beste John Bergman,

Bedankt voor je bestelling bij Youfone!

Hierbij ontvang je de inloggegevens voor My Youfone. Hiermee kun je de voortgang van de bestelling bekijken, gegevens wijzigen en gebruik maken van extra diensten.

Login naam: jmwm.bergman@gmail
Wachtwoord:

Wil je direct een nieuw wachtwoord instellen? Klik dan hier.

Je hebt het volgende abonnement besteld: TV Thuis
Regionale omroepen
TV-ontvanger(s): 2
Youfone Internet
Youfone Basic

De eerste 6 maand(en) voor € 24,95 daarna € 47,95 per maand.

Klik hier voor de actievoorwaarden.

Contractduur: 12 maand(en)
Eenmalige kosten: € 0,01

Om zo snel mogelijk gebruik te maken van bovenstaande dienst, dienen jouw gegevens correct te zijn ingevuld, en je betaling succesvol te zijn.

Let gebruikte kunnen maken van internet TV une,dien een werkend ISRA punt te hebben en een HDMI ingang op jouw TV. Meer informatie over het ISRA punt.

Je klantnummer bij Youfone is:

We hebben onderstaande gegevens van je genoteerd: Naam: J.M.W.M. Bergman Geboortedatum: 05-02-1968
Adres: Kruysackerplein 15
Postcode en woonplaats: 5066XL MOERGESTEL

Gewenste ingangsdatum 01-06-2018 Installatie door monteur: Nee Hulp bij overstappen: Ja, je kunt de ingevulde opzegbrief vinden in MyYoufone Nummerbehoud: ja , 0135133369

Betaling Eenmalige aansluitkosten: iDEAL
Betaling maandelijkse factuur: Europese incasso
Contact telefoonnummer: 0657349966

Bekijk de overige tarieven en voorwaarden op onze website.

Vriendelijke groet,

YoufoneTV

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, je kunt hier niet op reageren. Heb je verder nog vragen? Ga naar http://www.youfone of stuur een ticket
via My Youfone.


Als je een slechte review geeft over Youfone geven ze wel een reactie waar je niets aan hebt en de lezers van de review het gevoel geeft en laten beleven dat er aan het probleem gewerkt word wat helemaal niet het geval is.
Misleiding over de top (reactie Bart)

Youfone
Antwoord van Youfone
Gepubliceerd maandag 25 juni 2018
Beste JohnAnne6870,

Bedankt voor je klacht.
Een storing bij je box is natuurlijk altijd erg vervelend, dit kunnen we echter gewoon voor je verhelpen. Neem contact op met de klantenservice wanneer je in de gelegenheid bent en bij de box, dan spreken we dit graag met je door.
Bij onze diensten bieden we een basis TV pakket aan, regionale zenders, een kastje in bruikleen en gratis gebruik van de applicatie. Er zijn zodoende genoeg diensten te verzinnen die we niet aanbieden, dat is uiteindelijk ook de reden dat onze diensten scherp geprijsd zijn. Het opnemen van zender tot zender is netjes in het zenderoverzicht aangenomen, radio en teletekst bieden we niet aan en is inderdaad aangegeven, zo ook de overstapservice.

groet,
Bart
Laatst gewijzigd door bergmanvgestel op 17 jul 2018 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Youfone alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wat was de vraag?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Youfone alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u zich eerst wat ingelezen had over Youfone, zou u niet overgestapt zijn, want het barst van de klachten over hen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Youfone alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Theotrucker »

bergmanvgestel schreef:Bezint voor je begint met YOUPHONE!!!!!!!!!!!!

-Afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito.

-Meestal mis je het begin of het einde van je serie.(reactie klanten service Je zou kunnen kijken bij het opnemen of je het volgende programma ook opneemt.) lekker makkelijk antwoord.

-Als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen.

-Je word misleid door de aangeboden overstapservice,ik vinkte het aan op de website(hulp bij opstappen),wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen,Heb contact opgenomen met de klantenservice en doorgegeven niets te hebben ontvang en me misleid voel door het aanvink op hun site waardoor ik nog mijn oude provider betaal en deze moet betalen.( Reactie Youfone doet niet mee met de overstapservice.je zal dus zelf de opzegging moeten doen bij NLE.

-Ook op de site staat dat je kunt opnemen,dat is niet voor alleen tv zenders het geval,word op de website niet vermeld.

-Geen radio ingebouwd.

-Een afstandbediening waarop zelfs de minimale basisfuncties ontbreken.

-De TV app van Youphone heeft geen Chromcast mogelijkheden.

-Bij gebruik van de Youphone app moet je steeds opnieuw inloggen (vreselijk irritant)

-Geen teletekst.

-Komen gemaakte afspraken niet na.

-De ervaring is dat er qua klantenservice nauwelijks iets naar behoren gaat,zoal je kunt lezen bij andere reacties.


Welkom in de wereld van YOUPHONE!!!!!!!!!!!!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Youfone alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door sylvesterb »

bergmanvgestel schreef: -Afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito.
Vervelend, wat wordt er precies niet goed opgenomen?
bergmanvgestel schreef: -Meestal mis je het begin of het einde van je serie.(reactie klanten service Je zou kunnen kijken bij het opnemen of je het volgende programma ook opneemt.) lekker makkelijk antwoord.
Maar wel de oplossing, immers kun je Youfone niet kwalijk nemen dat de TV zenders programma eerder en/of later laten beginnen.
bergmanvgestel schreef: -Als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen.
Vervelend
bergmanvgestel schreef: Je word misleid door de aangeboden overstapservice,ik vinkte het aan op de website(hulp bij opstappen),wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen,Heb contact opgenomen met de klantenservice en doorgegeven niets te hebben ontvang en me misleid voel door het aanvink op hun site waardoor ik nog mijn oude provider betaal en deze moet betalen.( Reactie Youfone doet niet mee met de overstapservice.je zal dus zelf de opzegging moeten doen bij NLE.
Je doet een aanname en noemt het dan misleidend. Je hebt het mailtje ontvangen waarmee ze je concreet hulp hebben aangeboden. Als er stond "Overstap service" dan zou het misleidend zijn.
bergmanvgestel schreef: -Ook op de site staat dat je kunt opnemen,dat is niet voor alleen tv zenders het geval,word op de website niet vermeld.
Deze zin is erg vaag... Je kunt dus naast TV zenders ook wat anders opnemen?
bergmanvgestel schreef: -Geen radio ingebouwd.
Logische het is TV van Youfone niet Radio/TV van Youfone
bergmanvgestel schreef: -Een afstandbediening waarop zelfs de minimale basisfuncties ontbreken.
Wat noem jij basis functies?
bergmanvgestel schreef: -De TV app van Youphone heeft geen Chromcast mogelijkheden.
Staat ook nergens dat ze het wel hebben.
bergmanvgestel schreef: -Bij gebruik van de Youphone app moet je steeds opnieuw inloggen (vreselijk irritant)
Irritant maar wel veilig.
bergmanvgestel schreef: -Geen teletekst.
Staat ook nergens dat ze het wel hebben.
bergmanvgestel schreef: -Komen gemaakte afspraken niet na.
Erg ruim omschreven, kunnen we hier weinig mee.
bergmanvgestel schreef: -De ervaring is dat er qua klantenservice nauwelijks iets naar behoren gaat,zoal je kunt lezen bij andere reacties.
Wat had je dan verwacht bij een low budget aanbieder. Los daarvan je hebt de reactie zelf ook niet vooraf gelezen, waarschijnlijk ben je van de aanbieding van NLE naar de volgende aanbieding gegaan. Dat is natuurlijk vragen om ellende.
bergmanvgestel schreef: Welkom in de wereld van YOUPHONE!!!!!!!!!!!!
Maar wat is nu precies je vraag? Dit is een forum geen review site.

Gesloten