LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo digitale televisie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
martijn1990
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2010 22:26

Ziggo digitale televisie

Ongelezen bericht door martijn1990 »

Geachte,

Momenteel een paar maanden in het bezit van Ziggo digitale televisie. In het begin werkte alles zeer goed en was alles altijd naar wens. Helaas is dat nu al een paar weken niet het geval. De Nederlandse zenders 1,2 & 3 haperen constant. Dat wil zeggen: het geluid hapert, er zijn vegen op het beeld. Op de commerciële zenders gebeurd dat iets minder. Vooral bij populaire programma's blijft het beeld & geluid hangen.

Reeds de televisie & CAM opnieuw geïnstalleerd, maar helaas niet met het juiste resultaat.

Ik woon in postcodegebied 2727.

Wellicht is er iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groeten,
Martijn

janneman22
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:20

Re: Ziggo digitale televisie

Ongelezen bericht door janneman22 »

Is al je bekabeling wel goed? Ik weet uit ervaring dat het een wereld van verschil kan maken. Wij konden nooit uitzending gemist kijken en wij hadden ook veel storing. Na goede coax te hebben gekocht is dat helemaal opgelost.

Ziggo Web Julius

Re: Ziggo digitale televisie

Ongelezen bericht door Ziggo Web Julius »

@martijn1990

Het probleem dat je beschrijft heeft inderdaad meestal de bekabeling als oorzaak. Je kunt proberen een rechtstreekse aansluiting te maken van de Ziggo hoofdaansluiting (plek waar de kabel binnenkomt) naar de TV, dus zonder splitters of andere randapparatuur. Ook kun je dit eventueel met een andere kabel proberen.

Blijft het probleem hierna bestaan, dan is het waarschijnlijk een probleem buiten de woning. Je kunt dan contact opnemen met onze Klantenservice voor een monteursafspraak. Wij zijn te bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met je Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webteam

martijn1990
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2010 22:26

Re: Ziggo digitale televisie

Ongelezen bericht door martijn1990 »

Ziggo Web Julius schreef:@martijn1990

Het probleem dat je beschrijft heeft inderdaad meestal de bekabeling als oorzaak. Je kunt proberen een rechtstreekse aansluiting te maken van de Ziggo hoofdaansluiting (plek waar de kabel binnenkomt) naar de TV, dus zonder splitters of andere randapparatuur. Ook kun je dit eventueel met een andere kabel proberen.

Blijft het probleem hierna bestaan, dan is het waarschijnlijk een probleem buiten de woning. Je kunt dan contact opnemen met onze Klantenservice voor een monteursafspraak. Wij zijn te bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met je Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webteam
@Julius,

bedankt voor je tip hoe ik dat het beste aan kan pakken!
Ik ga dat gewoon even proberen en als het niet lukt, laat ik wat weten.

Groeten,
Martijn

Gesloten