LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:40

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb al jaren een abonnement bij telfort zonder klachten zowel tv als telefoon en pc, mensen kunnen beter overstappen naar telfort is betrouwbaar en dat durf ik van Ziggo niet te zeggen want ik logeer regelmatig in het huis van familie en zij hebben Ziggo en daar zijn toch regelmatig problemen mee dat de zaak het niet doet afgezien van dat je naar zenders zoekt en die zijn gewoon door Ziggo geschrapt

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door olaf79 »

De humax 5200 kan prima films streamen. Leuker nog, via FTP kun je alle opnames op je computer downloaden en (later) kijken zonder dat de opname nog op de humax hoeft te staan.

ted.willems
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2016 09:21
Contacteer:

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door ted.willems »

bij mij staat hij op de slaapkamer ,als ik 1 film heb gekeken dat zet ik hem helemaal uit , omdat de ventilator veel herrie maakt en een erg fel display
ik heb ziggo gevraagd of dit alles normaal is,als antwoord kreeg ik ja. Dus bij niet gebruik achter schakelaar uit.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door Har06 »

ted.willems schreef:bij mij staat hij op de slaapkamer ,als ik 1 film heb gekeken dat zet ik hem helemaal uit , omdat de ventilator veel herrie maakt en een erg fel display
ik heb ziggo gevraagd of dit alles normaal is,als antwoord kreeg ik ja. Dus bij niet gebruik achter schakelaar uit.
De hele horizon box opzeggen:)

victore
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2016 16:15

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door victore »

wat wil je : een box die alles kan maar niets kan (lees verbruikt) m.a.w. voor een cent op de eerste rang zitten.
We zijn weer echt bezig om alles af te kraken, je bent nergens verplicht om dit aan te schaffen

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bob Schurkjens schreef:Klanten zouden voordat ze een contract sluiten bij Ziggo geïnformeerd moeten worden dat ze 100 euro per jaar of meer aan stroom kwijt zijn. Ik vind het werkelijk bezopen. En dan dit citaat:
De info wordt doorgestuurd naar de afdeling MVO. Afdeling MVO is verantwoordelijk voor milieu en klimaat.
Werkelijk om je gek te lachen. Het interesseert Ziggo natuurlijk helemaal niets.
Want? Een beetje bedrijf is daar tegenwoordig toch echt mee bezig. Als dit bij jou op het werk niet het geval is moet je dat misschien eens aankaarten bij het management. Het zou zomaar kunnen dat engineering bij Ziggo die Samsung doos heeft geselecteerd zonder naar de verdere consequenties te kijken, en dat MVO daar nu iets aan gaat doen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door ciske »

victore schreef:wat wil je : een box die alles kan maar niets kan (lees verbruikt) m.a.w. voor een cent op de eerste rang zitten.
We zijn weer echt bezig om alles af te kraken, je bent nergens verplicht om dit aan te schaffen

Onzin, de horizonbox verbruikt erg veel. . En ziggo is echt niet goedkoop.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
victore schreef:wat wil je : een box die alles kan maar niets kan (lees verbruikt) m.a.w. voor een cent op de eerste rang zitten.
We zijn weer echt bezig om alles af te kraken, je bent nergens verplicht om dit aan te schaffen

Onzin, de horizonbox verbruikt erg veel. . En ziggo is echt niet goedkoop.
Het gaat om de kosten van de horizonbox t.o.v. een low-energy HTPC. En dan is de horizonbox een goedkoop ding. Verder is Ziggo ook niet duur in vergelijking met anderen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door ciske »

GJvdZ schreef:
Het gaat om de kosten van de horizonbox t.o.v. een low-energy HTPC. En dan is de horizonbox een goedkoop ding. Verder is Ziggo ook niet duur in vergelijking met anderen.

Goedkoop zijn ze ook niet. Heb zelf Ziggo.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Horizon mediabox verbruikt 38 Watt in stand-by

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
victore schreef:wat wil je : een box die alles kan maar niets kan (lees verbruikt) m.a.w. voor een cent op de eerste rang zitten.
We zijn weer echt bezig om alles af te kraken, je bent nergens verplicht om dit aan te schaffen

Onzin, de horizonbox verbruikt erg veel. . En ziggo is echt niet goedkoop.
Heeft Ciske de Horizon Box, ik dacht van niet al de berichten in het verleden te lezen.

Ziggo is mark conform bedrijf, anders zou je toch al lang overgestapt zijn.

Box uitzetten , dat doe je met de PC toch ook ???????

Ziggo verdient niets aan het stroom verbruik :lol:

Gesloten