LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

snuffel1 schreef:Het is wel zo dat UPC naar verloop van tijd opgaat in Ziggo ik meen in 2016. UPC geeft nu nog decoders CI+ kaarten in bruikleen moeten UPC klanten die gaan kopen of blijven die in bruikleen. Ik gok er op dat decoders uit de gratie raken en CI+ kaarten de standaard worden want die techniek wordt steeds meer door tv fabrikanten ondersteund en is nog lang niet uitontwikkeld. UPC timmert wel aan de weg want de CI+ kaart biedt nu meer mogelijkheden dan in de beginfase.
Ziggo gaat in UPC op :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ziggo gaat in UPC op :)
Maar het gaat allemaal Ziggo heten.


Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

Keurig, de overstap verloopt redelijk begrijp ik van de media, Ziggo wordt opgeslurpt door UPC.

Willem xamuh

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Willem xamuh »

Hier nog wat info, mits van belang:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... ers-zoeken

Mvg. Willem.

Willem xamuh

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Willem xamuh »

"Keurig, de overstap verloopt redelijk begrijp ik van de media, Ziggo wordt opgeslurpt door UPC".

Tja, het is ook maar de vraag of groter ook beter betekent. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...

Mvg. Willem.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door ciske »

Willem xamuh schreef:. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...

.

Die van UPC precies hetzelfde , dus of het er beter op wordt? Afwachten maar. Wel kost het weer vele mensen hun baan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Willem xamuh schreef:. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...

.

Die van UPC precies hetzelfde , dus of het er beter op wordt? Afwachten maar. Wel kost het weer vele mensen hun baan.
Oh waar heb je dat gelezen?, kostenbeheersing betekent ook het in de hand houden van de abp prijs met of zonder Horizon.
De service van UPC is gemiddeld genomen prima , kom je er niet uit met een persoon van de klantenservice (gratis 1200) bel je toch nog een keer, niets mis mee :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door ciske »

Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.


Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.
Mogelijk zelfs 900 banen, bezuinigingen worden overal doorgevoerd, denk eens aan de vele duizenden in de bankwereld

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef:
ciske schreef:Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.
Mogelijk zelfs 900 banen, bezuinigingen worden overal doorgevoerd, denk eens aan de vele duizenden in de bankwereld
Klopt die 900 banen. Dat zijn allemaal "dubbele" functies die niet meer nodig zijn. Uiteindelijk is het ook de enige optie om in zo'n markt te overleven. Ziggo is internationaal gezien natuurlijk heel klein en de te leveren oplossingen worden steeds complexer. Dat is alleen nog maar mogelijk als je onderdeel bent van een groter geheel waar veel kennis kan worden hergebruikt in diverse landen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door tenormin »

Har06 schreef:Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt :lol:
Ja, ik zag het ook, alleen op RTL4; de bejaarde man snapte er niets van maar was zeer tevreden dat de helpdesk het voor hem in orde maakte. Waar kan ik me aanmelden :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
Har06 schreef:Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt :lol:
Ja, ik zag het ook, alleen op RTL4; de bejaarde man snapte er niets van maar was zeer tevreden dat de helpdesk het voor hem in orde maakte. Waar kan ik me aanmelden :lol:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo

Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo

Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo :lol:
Fijn, ben al bij Ziggo; komen ze me ook ongevraagd helpen tegen die tijd :lol: dacht het toch niet. Zijn een stel fietsenmakers (niets ten nadele van een fietsenmaker), maar Ziggo had kastje geplaats, gratis en voor niets, althans de plaatsing, maar ik had geen beeld. Toch iemand laten komen. Rara, hoe kan het, die gozer had het niet eens aangesloten: prima service: die Ziggo!!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
ciske schreef:
Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo

Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo :lol:
Fijn, ben al bij Ziggo; komen ze me ook ongevraagd helpen tegen die tijd :lol: dacht het toch niet. Zijn een stel fietsenmakers (niets ten nadele van een fietsenmaker), maar Ziggo had kastje geplaats, gratis en voor niets, althans de plaatsing, maar ik had geen beeld. Toch iemand laten komen. Rara, hoe kan het, die gozer had het niet eens aangesloten: prima service: die Ziggo!!
Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:

Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?

tenormin heeft wel gelijk, als je een kastje gaat aansluiten, is het wel zo handig als ze het ff testen.

Maar de service van UPC is ook niet zo geweldig hoor, dus wat dat betreft hebben ze elkaar wel gevonden, Ziggo en UPC.

Willem xamuh

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Ongelezen bericht door Willem xamuh »

ciske schreef:
Har06 schreef:

Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?

tenormin heeft wel gelijk, als je een kastje gaat aansluiten, is het wel zo handig als ze het ff testen.

Maar de service van UPC is ook niet zo geweldig hoor, dus wat dat betreft hebben ze elkaar wel gevonden, Ziggo en UPC.

Ja, dat kan inderdaad vaak wel beter. Toen er laatst bij sommigen iets mis ging met de updates voor de Humax decoders belde ik Ziggo en vroeg of het issue daar al bekend was. Ik kreeg dit als antwoord: "Waarom vraagt u dat aan mij? Ik ben maar een simpele helpdesk medewerker en kan je dat dus niet vertellen".

Nou dan heb je de juiste persoon wel te pakken. :mrgreen: Hij was trouwens ook nog erg onbeschoft. Mijn dochters hebben een tijdje bij een helpdesk gezeten die was ingehuurd door Ziggo, omdat het zo druk was, en je hoefde helemaal geen kennis van zaken te hebben, maar ze kregen een lijst met punten en als mensen belden kwamen ze dus gewoon met standaard antwoorden, zoals deze op hun lijst stond. Ronduit belachelijk :!:

Ik heb ook al vaker aanvaringen gehad met Ziggo, want het is vaak echt belachelijk hoe je wordt 'geholpen'. Je moet dan eigenlijk gewoon ophangen en terug bellen, en dat doe je dan zolang totdat je iemand aan de lijn krijgt die echt kennis van zaken heeft. En dat is natuurlijk absurd. Ik begrijp echt wel dat ze niet overal een antwoord op hebben, maar als je ze belt en aangeeft dat je geen Internet meer hebt en een dame dan tot 4 keer toe zegt dat je even op de site van Ziggo moet kijken, of er een storingsmelding op staat en je steeds weer moet aangeven dat je geen Internet hebt, komt bij mij de rook uit mijn oren... :x

Dat moet echt beter!

Mvg. Willem.

Gesloten