LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo smartcards

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jack.kerkrade
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2017 13:16
Contacteer:

ziggo smartcards

Ongelezen bericht door jack.kerkrade »

Het is wel fijn dat je nu bij Ziggo geen losse smartcards meer kan kopen. NOT.
Je kan deze dus alleen in combinatie met een apparaat krijgen, is dit geen koppelverkoop? Niet zolang geleden kon je gewoon een extra kaart kopen,
Je kocht zelf een ontvanger en je was klaar.

Nu is het hier bij mij zo, dat ik een aantal smartcards gekocht heb. Gisteren is er gewoon een offline gehaald omdat ze me een module gaan toezenden
omdat hun standaard ontvanger een humax 5300c steeds blijft vastlopen, inmiddels al de derde van gekregen.
Afspraak was gemaakt dat ze alleen CI+ module sturen voor in tv, maar wat doen die niet al te snuggere gasten bij Ziggo. Ze deactiveren een smartcard om zo een module en smartcard te zenden en dat duurt 5 tot 8 dagen. En laat dit ook nog eens de smartcard zijn wat meest gebruikt wordt. Dus kan ik weer kaarten gaan wisselen met andere ontvangers om toch in woonkamer tv te kunnen kijken.
De smartcard wat nu gedeactiveerd is, is wel een kaart waar ik 30 euro voor heb moeten betalen.

Ziggo maakt zoveel fouten dat je er gewoon ziek van wordt. Nu blijkt ook nog eens dat ze een Volop Bellen abo op het verkeerde nummer hebben gezet, terwijl duidelijk was afgesproken dat deze op de nieuwe tweede telefoonlijn zou komen. Gelijk tijdig besteld.

Zakelijk helpdesk wil of kan je niet helpen, maar denk eerder kwestie van "niet willen". De kosten gemaakt voor de door hun gemaakt fout vergoeden? nee hoor. Het commentaar was "moet je je maar een andere provider pakken" en de verbinding werd verbroken.

Geen wonder dat Ziggo zoveel klanten aan het verliezen is.

Helaas kan ik door de infrastructuur van Ziggo en hier in de omgeving niet kiezen voor een andere provider omdat deze niet kunnen leveren
wat Ziggo op dit moment hier aanbied. Echt jammer.

stofzuigertje

Re: ziggo smartcards

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik helpdesk bel en de kaart in werkend andere apparaat doe dus bel gratis 1200 en ze activeren deze weer!
Online te zien en met kaartnummer, liefst andere even afkoppelen.... en ze activeren deze gewoon weer zonder probleem binnen enkele minuten.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ziggo smartcards

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zakelijke helpdesk wil of kan u niet helpen? Wat doet u met uw relaas dan op een consumentenforum? Voor zakelijke uitdagingen mag u naar http://www.higherlevel.nl gaan.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: ziggo smartcards

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Goedemiddag Jack,

Begrijp dat je een module besteld hebt of overgaat naar een nieuw pakket. Begrijp uit je bericht dat je al 5 smartcards bij ons geregistreerd hebt. Nu is het zo dat een module altijd met smartcard (anders heb je er ook niets aan) wordt opgestuurd. Het limiet van maximaal aantal geregistreerde smartcards/ontvangers is 5, dit is altijd al zo geweest, dus had je een 6e smartcard willen bestellen/kopen, dan moet er 1 verwijderd worden. Hier is geen uitzondering op mogelijk. Gezien je nu een nieuwe module met smartcard toegestuurd krijgt komt dit weer op 5 uit. De CI+ module met smartcard kun je gebruiken (net als je overige 4/5 kaarten) zolang je klant blijft. Zeg je op, dan worden alle kaarten gedeactiveerd en deze kunnen ook niet meer (door iemand anders) opnieuw worden aangemeld, helaas.

Over je 2e probleem, het volop bellen, dit kunnen we wel voor je herstellen. Helaas is het niet mogelijk om via dit forum een privebericht te sturen, maar als je ons via facebook een privebericht stuurt met een (korte) toelichting en je postcode+huisnummer, dan zullen je daar verder helpen.

Groet,

Jelle

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: ziggo smartcards

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ziggowebteam schreef:Helaas is het niet mogelijk om via dit forum een privebericht te sturen
Dit kan gewoon via het profiel van een gebruiker. En rechts onder de profielinfo van een gebruiker staat de knop 'PM' en die staat voor personal message.

stofzuigertje

Re: ziggo smartcards

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een PM komt in hun algemene mailbox en niet op de goede plek.
Dat bedoelde Jelle en hij had de PM moeten uitzetten en dat is dus foutje....

Gesloten