LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Moneyman »

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ach, ik zit al sinds 1999 en drie verhuizingen van mezelf en drie naamsveranderingen van hun verder nog steeds tot volle tevredenheid bij Ziggo. Serieus nooit problemen.

sake1987

Re: ziggo

Ongelezen bericht door sake1987 »

angel1978 schreef:
08 feb 2020 18:33
Bob Schurkjens schreef:
08 feb 2020 17:44
Moneyman schreef:
08 feb 2020 16:16

Niet iedereen is het met je eens Bob...

Who cares?
Precies dat had ik nou bij de reacties van Bob
Bob, zijn bloedvete met Ziggo 😀

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Deze Topic starter moet gewoon 1200 blijven bellen tot een monteur ook de aanvoer tot de meterkast doormeet.

Zolang ze geen goede signaal of apparatuur leverden, niet elke monteur is even goed en handig in meten!

En als ze stoppen en weigeren, zonder goede verbinding, even foto maken van de storing en ONTBINDEN!
nooit opzeggen want dan betaal je hele jaar... maar Ontbinden wegens wanprestatie mag wel!

Ook mag alle eerder en achteraf overbodige nieuwe kabels, splitter of versterker terug!
Ik denk dat ze eerst de aanvoer kabel in de grond naar jou huis moeten meten, dat is het begin!
Dan pas de doos in muur en modem, en de split naar 2e of 3e TV en is een niet gebruikte wel afgedopt?
Als ik de 2 kabels eruit trek en niet afdop stoorde de TV beneden ook een beetje.
Altijd eerst splitter, dan versterkers en goede kabels van 7mm of meer met goede metalen geschroefde stekkers!
De gratis Coax van DVD recorder is vragen om problemen, kost niets en is niets!

Goed apparatuur gaat jaren mee, en vaak is de zure grond de oorzaak van verstoorde aanvoer!

Gesloten