LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] COMITPRO B.V.B.A.

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

COMITPRO B.V.B.A.

Ongelezen bericht door Bzzz »

COMITPRO B.V.B.A.
Iemand hier ooit van gehoord?
Ik vertrouw het niet echt, maar ik kan geen informatie vinden op internet
Ik kreeg onderstaande mail van iemand:

ik heb een site daarme kan je geldverdienen ( en snel ook ). als je je aanmeld krijg je gelijk een aanmeldbonus van 25 euro. als je een vriend aanmeld met jou link krijg je 5 euro. je krijgt 5x per week een mailtje van een vergoeding van 1 euro. ook kan je nog veel meer geld verdienen als je mensen aanmeld voor unicef of voor een enegie bedrijf maar daar hebben veel mensen al geen zin in:
dus met de mailtjes en aanmeldingen kom je al een heel eind en met 100 euro kan je het laten uitbetalen. dat is toch mooi en snel, wie wilt dat nou niet.
ik heb me net ook aangemeld omdat je via deze site snel geld kan verdienen en in deze tijd is het altijd lekker om wat extra's te verdienen.

nou succes allemaal het is het zeker waard!

http://www.thuiswerk.com/register.php?user_id=1105


PS ik heb veel van die klik sites en deze vergoed verweg echt het meeste geld.( normaal is het 1 cent ofzo per mail )

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: COMITPRO B.V.B.A.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Klinkt te mooi om waar te zijn.

Ook word niet duidelijk WAT je zou moeten doen.

Mijn paranoia zegt - niet op ingaan - en al helemaal niet via die link (referral link) - typ dan gewoon het adres in , met niets achter de .com

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: COMITPRO B.V.B.A.

Ongelezen bericht door Bzzz »

Is ook mijn idee. Ben al aan het kijken geweest op deze site, maar ik kan geen duidelijke informatie vinden. Ook van de Algemene Voorwaarden word je niet veel wijzer.

Mr.Buurman
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 aug 2010 13:10

Re: COMITPRO B.V.B.A.

Ongelezen bericht door Mr.Buurman »

ook ik ben op hun site gekomen, en natuurlijk ff checken hier....
is er hier nu nog mee doorgegaan?

vertrouw het ook allemaal niet echt

Gesloten