LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] direkt-thuiswerk

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
peet54
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2008 17:14

direkt-thuiswerk

Ongelezen bericht door peet54 »

vandaag ook een e-mail gehad maar kon niet bevestigen,toen vroegen ze om mijn bankgegevens niet gegeven uiteraard.
dus let op dat :evil:.
is er nou helemaal geen betrouwbaar thuiswerk te vinden??

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: direkt-thuiswerk

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk.

De kans om aangereden te worden op een zebrapad is oneindig veel groter.
Heel duidelijk is zo langzamerhand dat er 2 soorten bedrijven zijn die thuiswerk aanbieden.

1/. Die alleen te bereiken zijn via dure nummers en eindeloze onzin gegevens voordat er iemand aan de lijn komt als er al iemand aan die lijn komt want vaker wordt dit na lang wachten toch weer afgebroken en dit vaak na 0,80 eurocent per minuut.
En/Of bedrijven die een abonnementsvorm hebben waarvoor men maandelijks betaald en waar moeilijk van af te komen is, zelfs als uit dat abonnement geen thuiswerk komt.

2/.Bedrijven die weliswaar thuiswerk aanbieden maar duister zijn waar het gaat om de verdienste en waarvan later blijkt dat er uiterst karig betaald wordt.
Soms zelfs helemaal niet omdat men allemaal smoezen gebruikt om onder uitbetaling uit te komen.

Als 1/10-e procent van alle aanbieders wel thuiswerk geeft tegen een laag maar zeker loon dan is dit al een hoge schatting.
1 op de duizend.

Grootvader

SL
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2008 18:40

Re: direkt-thuiswerk

Ongelezen bericht door SL »

Ik had mij ingeschreven bij thuiswerk direct. Ik kreeg een e-mail met vacatures toen ik deze wou bekijken kwam er een schermpje dat ik eerst een pakket moest kopen van €9.95 0f €14.95. Dat heb ik dus niet gedaan omdat ik dat niet vertrouwde. Nu krijg ik een mail van hun waarom ik niet reageer en als ik niet voor 1 febr reageer dat ze mijn gegevens aan de belastingdienst doorgeven ook al heb ik niet gewerkt. Ik kan dit alleen voorkomen om hun te bellen via dat 0900 nummer van 80 cent per minuut en dan hang je wel een half uur aan de telefoon zonder wat bereikt te hebben.
Ik voel me echt bedondert!
Wie heeft dit nog meer?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: direkt-thuiswerk

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Direct thuiswerk.

En ook bij dat laatste moet je beslist NIET bellen want ook dat is hun poging om toch geld aan je te verdienen!!
Dacht u nu echt dat dit soort berdrijven goede contacten hebben met de belastingdienst?
Nee hoor, die geven heus niets door.
Trouwens, die truc is ook al eens gespeeld door een of ander duister "bedrijfje" die niet eens in dat thuiswerk zat maar zomaar met e-mails begon te strooien.

Dus........... luister maar naar
Grootvader.
Niet bellen hoor!
't Is geld gooien in een diepe put.

Gesloten