LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik zie deze de laatste tijd heel veelvuldig adverteren op marktplaats bijvoorbeeld, maar ook in de BETAALZONE van Google rechts..
emails verwerken, 25 euro per verwerkte email, tot 2500 euro per maand bijverdienen, kamer van koophandelnummer etc erbij, alles behalve telefoonnummer en namen van contactpersonen, hebben verschillende website layouts.....je moet een starterspakket bestellen wat vanwege groot succes verlaagd is in prijs, wat is jullie mening,iemand ervaring....

[commerciële link verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 15 feb 2012 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

stofzuigertje

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Betaal snel en zij zullen aan hun thuis werk verdienen.

U zult niets krijgen en eerst betalen is 99,9% zeker oplichting.

Dus er zijn thuiswerkers die wel verdienen aan deze door hun gemaakte website!

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door ron1 »

Maar het starterspakket moet je krijgen, want dat wordt glashard beloofd, ik ga er dus van uit dat je met dit starterspakket geen meter verder komt, ik vraag me dan af wat de INHOUD van dit starterspakket is.....het is wel verleidelijk moet ik zeggen......je moet eigenlijk de BALLEN hebben om, als blijkt dat je echt niet verder komt met dit pakket, wat je hoe dan ook moet krijgen, een aangifte doet bij politie van oplichting.....

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door antileugens »

Over dit onderwerp zijn al tal van andere threads geopend. Alle antwoorden kun je daar vinden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Yep.

Oplichting.
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... rwerken.nl

Deze website word OOK door Strato in Duitsland gehost - net zoals emailservice24.nl

Deze hoster gemailed - en aangegeven dat het hier om oplichting gaat.
Hun antwoord:
From: Abuse <[email protected]>
To: Guardian72
Sent: Mon, November 16, 2009 6:30:51 PM
Subject: AW: Fraudulent website (Fwd) / emailservice24.nl

Ladies and Gentlemen,

We have reviewed the facts, but can not find any violations. Please specify your accusations.

Yours sincerely,
STRATO AG

Abuse Department
[email protected]
--------------------------------------------------
STRATO AG
Pascalstraße 10
10587 Berlin
--------------------------------------------------
Chairman of the Supervisory Board: Axel Krieger
Managing Board: Damian Schmidt
Silvia Beßlich, Christoph Steffens, René Wienholtz
Court of Registry: Berlin-Charlottenburg HRB 79450
Dus.. volgens hun is het legitiem.
Ik heb geantwoord en uitleg gegeven, en zelfs aangeboden om ze telefonisch te woord te staan.

Vooralsnog geen respons.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Frans75 »

Speciaal voor ron1:

http://sitejunction.awardspace.com/snel ... enen_scam/

Verleidelijk, mwah. Alleen als je totaal je hersens niet gebruikt.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door ron1 »

Dit zegt me niks...........ik ben niet overtuigd.............en dat er al tig antwoorden zijn gegeven over thuiswerk, betekent mijn inziens NIET dat deze antwoorden voor ALLE thuiswerkaanbieders gelden......


Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ron1 - nee, er zijn ook legitieme en eerlijke thuiswerkaanbieders.

Maar 100% van de "email verwerken" aanbieders zijn oplichters.

stofzuigertje

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vul het Contact formulier in met vragen en zij werken voor niets.....

Als je niet verder gaat dan vragen stellen kost het hun tijd en verdienen ze niets.
Zo pak je ze het hardste aan.

ofje
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2010 21:30

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door ofje »

mijn vriend had zoiets gedaan hij moest 25 euro betalen per telefoon en het starterspakket kwam erop neer dat erin stond dat je hetzelfde moest doen als zij
en hoe je dit globaal doet.Oplichting!Maar ze leveren wel het pakket dus je kunt ze juridisch niks maken.

hcarla
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2010 17:54

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door hcarla »

Helaas ben ook ik erin getrapt. De eerste keer was het zeer geloofwaardig, het emailadres was [email protected] en je moest eenmalig 17 euro overmaken om de echte thuiswerkers te scheiden van de neppers. Na het eerste mailtje natuurlijk niets meer vernomen van meneer westwerker. De tweede keer (30 euro) was het inderdaad om een Ebook te downloaden en dan maar proberen om andere mensen er in te laten trappen. Ik ben alleenstaande moeder en wilde graag wat bijverdienen door thuiswerk te doen, maar je wordt gewoon genept. En het internet staat vol met dit soort advertenties, het zou verboden moeten worden, maar dat doet Marktplaats niet. Er zijn wel advertentiesites die dit soort advertenties verbieden of verwijderen, maar de teksten van de advertenties zijn vaak zo verpakt dat je er te gemakkelijk intrapt.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Jolen »

Typisch gevalletje van "als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook".

kozika
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 sep 2010 23:58

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door kozika »

Ik heb mijn vaste baan opgezegd en ben nu full time bezig met deze business tot nu toe heb ik € 5,00 verdiend.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Jolen »

Ik heb mijn baan ook opgezegd want heb 3 euro gewonnen in de postcode-loterij!!
Jihaaaaaaaaaaaa

kozika
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 sep 2010 23:58

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door kozika »

Mensen die risico durven te nemen worden rijker met deze business dan loonslaven. Succes met de loterij :)

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Jolen »

Dat betwijfel ik ten zeerste. Ben overigens geen loonslaaf. Heb al bedacht hoe ik mijn geldprijs van 3 euro ga verdelen. 1/3 voor het goede doel, 1/3 verdeel ik onder mijn familie en 1/3 hou ik lekker zelf!

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Jolen »

Sorry.... we dwalen af....

Francis35
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:03

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door Francis35 »

hcarla schreef:Helaas ben ook ik erin getrapt. De eerste keer was het zeer geloofwaardig, het emailadres was [email protected] en je moest eenmalig 17 euro overmaken om de echte thuiswerkers te scheiden van de neppers. Na het eerste mailtje natuurlijk niets meer vernomen van meneer westwerker. De tweede keer (30 euro) was het inderdaad om een Ebook te downloaden en dan maar proberen om andere mensen er in te laten trappen. Ik ben alleenstaande moeder en wilde graag wat bijverdienen door thuiswerk te doen, maar je wordt gewoon genept. En het internet staat vol met dit soort advertenties, het zou verboden moeten worden, maar dat doet Marktplaats niet. Er zijn wel advertentiesites die dit soort advertenties verbieden of verwijderen, maar de teksten van de advertenties zijn vaak zo verpakt dat je er te gemakkelijk intrapt.
Je kunt je beter inschrijven bij online enquete-bureaus of bij bureaus waar je met het meedoen van onderzoeken direct geld krijgt, bijvoorbeeld 30 euro cash voor een uurtje babbelen, dat zijn de leuke en betrouwbare dingen en heb je toch iets extra's.

Groetjes

Francis

MAXIEM

Re: EMAIL VERWERKING.NL 25 EURO PER EMAIL

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Het basisprincipe is en blijft: als je eerst moet betalen om daarna pas iets te verdienen, dan is het altijd oplichting.

Maxiem.

Gesloten