LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FM GROUP BELGIE

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
prisc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2006 13:57

FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door prisc »

hoi allemaal ik heb even een vraag ik ben benaderd door iemand om parfums te verkopen .ik heb ook al iets besteld en map met luchtjes en ik geloof er ook in maar ja we als nuchtere hollanders hebben altijd ietst van klopt het wel en waarom nou ik zal het even uitlegen
het ziet namelijk zo ik moest mijn bns nummer geven dat is op zich niet zo erg maar nu moet ik een copie van mijn intenteits papieren op sturen
daar staan natuurlijk mijn foto op mijn handtekkening op dus daarom vraag aan jullie zijn er mensen die met de FM GROUP uit belgie ervaring hebben en waar ik evt nog meer informatie over dit bedrijf kan vinden op ik heb er wel vertouwen in maar ja je weet het maar niet dus ik hoop dat jullie mijn wantrouwen kunnen weg nemen

groetjes prisc

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb even gegoogeld en kom op http://www.fmgroup.be en http://www.fmworld.com uit.

Ik denk dat ze een kopie van je identiteitskaart willen hebben in verband met de belastingen. Lijkt me daarom redelijk betrouwbaar al moet je natuurlijk wel van parfum en parfumparties houden.

Cheles
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2010 20:39

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door Cheles »

Ja dat is zeker betrouwbaar.

Ik ben al bijna 2 jaar distributeur van Fm Group. Nergens problemen gehoord (dat bestaat ook niet) en ondertussen heb ik een enorm netwerk onder mij waardoor ik naast mijn werk een "lekker" zakcentje verdien!

KingMichael
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2012 20:48

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door KingMichael »

Ik ben ook sinds kort met FM begonnen.
Leuke business, het voordeel aan FM is dat het je geen geld kost.
Als je na 2 maand niet meer wilt verkopen, heb je die kosten van die sample map er wel uit.
Natuurlijk is het leuker om te netwerken en zo steeds meer geld te verdienen.

Er is alleen nog 1 vraag die bij mij rond zweeft, hoe is dat met belasting geregeld?
Ik weet dat het goed is geregeld, maar hoe?

Kan je dat uitleggen post een berichtje!

Ciao

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door dhc »

denk je dat Topicstarter iets heeft aan je berichtje? De vraag is drie jaar oud en na het stellen van de vraag nooit meer iets gehoord van "prisc"....
Mosterd/maaltijd/beetje overbodig/

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door newmikey »

De gebruikelijke MLM-hype, dit keer met goedkope chemische luchtjes en dergelijke. In weerwil van de juichende presentatie van de website lijkt de omzet die ze opgeven en het aantal distributeurs ietsje minder dan indrukwekkend.

Omzet van "meer dan 7,5 miljoen euro in 2010" op "30.000 distributeurs" betekent zo'n €250 per individuele mlm'er. Met de gemiddelde mlm provisie van zo'n 10% komt dit dus op een bruto verdienste van, ja hoor 25 hele euro'tjes per jaar voor de sukkels die er in trappen.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door brokkel »

KingMichael schreef: Er is alleen nog 1 vraag die bij mij rond zweeft, hoe is dat met belasting geregeld?
Ik weet dat het goed is geregeld, maar hoe?

Kan je dat uitleggen post een berichtje!

Ciao
Nou, kijk het is heel simpel. Aangezien jij geen inkomsten uit de handel hebt hoef jij ook geen belasting te betalen.
newmikey schreef:Omzet van "meer dan 7,5 miljoen euro in 2010" op "30.000 distributeurs" betekent zo'n €250 per individuele mlm'er.
En bedenk dat in die omzet ook de sample mappen zitten van al die nieuwe starters. Dus blijft er nog veel minder echte omzet over.

jacqueline67
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2012 17:11

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door jacqueline67 »

Hallo..
Ik ben nu sinds 2 jaar lid van de FM group en superenthousiast daarover.
En niet voor niets!
Ik verdien elke maand erg leuk geld erbij met superprodukten.
Inmiddels zit FM in meer dan 58 landen en is flink aan het groeien.
Een bedrijf dat zo flink groeit, dat kan alleen als je produkten goed zijn Naast de mooie parfums heeft FM nog zo'n 550 produkten
Ook het netwerkmarketingsysteem is gewoon een normale beloningssysteem, door mensen klant te laten worden dwm die parfumkit.
Als er écht iets raars mee zou zijn, dat was FM allang van de markt weg.(is toch eigenlijk heel logisch)!
Ook qua belasting kan FM je helpen met je vragen..gewoon je verdienste opgeven aan de belasting is dan het antwoord..en daar moet je dan heel netjes 1/3 deel van afstaan..niets meer en niets minder.

M.v.g.
Jacqueline

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

jacqueline67 schreef: Ook qua belasting kan FM je helpen met je vragen..gewoon je verdienste opgeven aan de belasting is dan het antwoord..en daar moet je dan heel netjes 1/3 deel van afstaan..niets meer en niets minder.
M.v.g.
Jacqueline
Daar hou je echt een vette bek aan over zeg.1/3 eraf en je kunt 1 keer per jaar naar de McDonald's. :mrgreen:
newmikey schreef....Omzet van "meer dan 7,5 miljoen euro in 2010" op "30.000 distributeurs" betekent zo'n €250 per individuele mlm'er. Met de gemiddelde mlm provisie van zo'n 10% komt dit dus op een bruto verdienste van, ja hoor 25 hele euro'tjes per jaar voor de sukkels die er in trappen

KingMichael
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2012 20:48

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door KingMichael »

Hoi, bedankt voor jullie reacties.
Ik ben begonnen met een team te bouwen, alleen al het voordeel dat je hebt ten opzichte van het kopen in de ICI Paris of welke andere winkel ook is interresant voor mensen vind ik.
Dus ookal verdient de gemiddelde distributeur maar 25 euro volgens jou(veel zijn niet actief), als ze voor zichzelf en hun familie ook producten aanschaffen zijn ze per parfummetje al 40 euro voordeliger uit.

Het is wel kwaliteit, dat kun je niet ontkennen. Lees ook dit artikel eens:http://www.fmgroup.nl/download/vertaling-forbes.pdf

Bedankt voor je openheid

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door newmikey »

KingMichael schreef:Het is wel kwaliteit, dat kun je niet ontkennen.
Toch doe ik dat. Het is goedkope luchtjes die snel vervliegen. Fabrikanten zijn dezelfde als van de Zwarte Markt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

KingMichael schreef:Hoi, bedankt voor jullie reacties.
Ik ben begonnen met een team te bouwen, alleen al het voordeel dat je hebt ten opzichte van het kopen in de ICI Paris of welke andere winkel ook is interresant voor mensen vind ik.
Dus ookal verdient de gemiddelde distributeur maar 25 euro volgens jou(veel zijn niet actief), als ze voor zichzelf en hun familie ook producten aanschaffen zijn ze per parfummetje al 40 euro voordeliger uit.

Het is wel kwaliteit, dat kun je niet ontkennen.
Als je het gaat vergelijken met bv ICI Paris of Palais Parfum winkels zit je helemaal fout, jullie verkopen alleen maar totaal onbekende merken en dus vergelijk je appels met peren.Voorbeeld, ik gebruik Cartier Santos EAU de Toilette 100ml en een ander hier wil al jaren niets anders dan Chanel Coco Mademoiselle 7.5ml en dat staat niet in de folders van de FM-Group, alleen namaak misschien of iets wat erop moet lijken? Kan je het via de FM GROUP wel leveren,dan graag de prijs hier.!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

Geen antwoord, had ik ook niet verwacht. Hetzelfde spul dat op de markt te koop is en dat voor rond de 10 euro (soms nog goedkoper). Mooie flesjes maar ook geen merkspul.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door kuklos »

KingMichael schreef:Dus ookal verdient de gemiddelde distributeur maar 25 euro volgens jou(veel zijn niet actief),
Hoeveel zijn er dan niet actief, en hoeveel verdient de rest dan gemiddeld?
KingMichael schreef:als ze voor zichzelf en hun familie ook producten aanschaffen zijn ze per parfummetje al 40 euro voordeliger uit.
Je bedoelt, als ze een ander parfum kopen dan een merkparfum.
KingMichael schreef:Het is wel kwaliteit, dat kun je niet ontkennen. Lees ook dit artikel eens:http://www.fmgroup.nl/download/vertaling-forbes.pdf
Als jij iets stelt moet jij het bewijzen en hoeven wij het niet te ontkennen. Dus bewijs het maar.
En dat is natuurlijk iets anders dan hier een pdf plaatsen, van een artikel wat het niveau van Management Team niet ontstijgt.

fandifendi86
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2013 22:27

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door fandifendi86 »

30.000 distributeurs of ingeschreven mensen? stel die vraag maar eens...iedereen die fm ingeschreven is kan zichzelf distributeur noemen. niet alle mensen bouwen aan een netwerk. veel gebruiken de producten omdat ze er tevreden van zijn en omdat ze een prijsvoordeel kunnen doen, dus deze zullen ook niets verdienen... als ik kan kiezen tussen de bekende merken die die alles laten maken in 3de wereld landen en deze te verkopen met eens schandalige winst waarbij je gewoon de doos en het merk betaald dan is mijn keuze vlug gemaakt. jammer dat er altijd van die wijsneuzen zijn die denken dat ze alles weten. de originele merken kopen gewoon de geurenextracten aan bij de zelfde fabrieken als fm enkel verpakken ze die in merken doosjes en plakken ze er belachelijke prijzen op...een dier zou mss het verschil tussen de geuren herkennen maar eens mens niet. fm of origineel ze blijven even lang hangen. btw de verdienste hangt ook af aan je techniek,aanpak,doorzettingsvermogen,geduld
als je niks doet zal je niet verdienen...
als je ergens gaat werken zal je niet direct zoveel verdienen als de mensen die er al jaren werken.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door newmikey »

fandifendi86 schreef:als ik kan kiezen tussen de bekende merken...
als je ergens gaat werken zal je niet direct zoveel verdienen als de mensen die er al jaren werken.
En de bekende, op bijeenkomsten uit het hoofd geleerde riedel.

Sorry maar nee, gewoon nee...je verhaal rammelt en er klopt geen hout van. Het is te doorzichtig. Dat je er zelf in bent getrapt soi, maar zo'n kulverhaal raak je niet makkelijk kwijt hier.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

fandifendi86 schreef: jammer dat er altijd van die wijsneuzen zijn die denken dat ze alles weten. de originele merken kopen gewoon de geurenextracten aan bij de zelfde fabrieken als fm enkel verpakken ze die in merken doosjes en plakken ze er belachelijke prijzen op.
als je niks doet zal je niet verdienen...
als je ergens gaat werken zal je niet direct zoveel verdienen als de mensen die er al jaren werken.
Je zou je toch eerst eens wat meer moeten verdiepen in de materie achter het maken van een goede geur.De geurextracten zijn slechts 1 gedeelte van het maken van een compleet product. De grote merken zijn soms jaren aan het mengen/ruiken (van o.a. de geurextracten) om precies die lucht te krijgen die aanslaat en welke jarenlang goed verkoopt.De geuren van fm zijn gewoon goedkope imitaties en die kan je voor nog een stuk minder op markten enz. kopen, de flesjes van fm zien er goed uit en de verpakking ook, maar daar stopt elke verdere vergelijking.
De laatste opmerking is zo een dooddoener dat ik er niet eens op inga.

fandifendi86
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2013 22:27

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door fandifendi86 »

trail46 schreef:
fandifendi86 schreef: jammer dat er altijd van die wijsneuzen zijn die denken dat ze alles weten. de originele merken kopen gewoon de geurenextracten aan bij de zelfde fabrieken als fm enkel verpakken ze die in merken doosjes en plakken ze er belachelijke prijzen op.
als je niks doet zal je niet verdienen...
als je ergens gaat werken zal je niet direct zoveel verdienen als de mensen die er al jaren werken.
Je zou je toch eerst eens wat meer moeten verdiepen in de materie achter het maken van een goede geur.De geurextracten zijn slechts 1 gedeelte van het maken van een compleet product. De grote merken zijn soms jaren aan het mengen/ruiken (van o.a. de geurextracten) om precies die lucht te krijgen die aanslaat en welke jarenlang goed verkoopt.De geuren van fm zijn gewoon goedkope imitaties en die kan je voor nog een stuk minder op markten enz. kopen, de flesjes van fm zien er goed uit en de verpakking ook, maar daar stopt elke verdere vergelijking.
De laatste opmerking is zo een dooddoener dat ik er niet eens op inga.
haha een goeie dat. en ja idd elke elke firma voegt er tijdens het productieproces enkele verschillende stoffen aan de samenstelling. en als de grote merken er jaren aan werken vraag ik me af hoe fm de klus vlugger klaart met bijna het identieke resultaat? maw wat een zever. heel veel mensen zijn erg tevreden over de farfums van fm en de mensen met hun wijze uitleg hier zijn een van de enigen die het er blijkbaar moeilijk mee hebben...jaloezie? ik kan er niks anders op vinden of gewoon naif omdat jullie er zich liever laten opleggen voor een stom potje dure parfum die je gewoon goedkoper kunt verkrijgen

fandifendi86
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2013 22:27

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door fandifendi86 »

newmikey schreef:
fandifendi86 schreef:als ik kan kiezen tussen de bekende merken...
als je ergens gaat werken zal je niet direct zoveel verdienen als de mensen die er al jaren werken.
En de bekende, op bijeenkomsten uit het hoofd geleerde riedel.

Sorry maar nee, gewoon nee...je verhaal rammelt en er klopt geen hout van. Het is te doorzichtig. Dat je er zelf in bent getrapt soi, maar zo'n kulverhaal raak je niet makkelijk kwijt hier.
je kan je beter uitdrukken met argumenten...jou uitleg slaat op niks. en om terug te komen op die bijeenkomsten daar heb je een punt. naar mijn mening moet je niet een al te hoog iQ hebben om daar in te trappen, je moet die met een korreltje zout nemen. ik doe daar zelf niet aan mee.als jij ergens mee begint ben je direct de beste en kan je alles? dit kan ik uit uw tekst afleiden als ik zeg dat je nooit direct iets zal bereiken als je net met iets begint...zoals ik al zei jaloezie en ongeloof tot jullie teleurstelling weet ik de feiten en zie ze ook in mijn dagelijks leven dus verdedigen met loze woorden is gemakkelijk gelukkig weet ik beter

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door puma73 »

hier zijn een van de enigen die het er blijkbaar moeilijk mee hebben...jaloezie?
Nou nee, we zitten hier niet te wachten op al die lofuitingen voor dit soort nepartikelen en de figuren die het verkopen

Gesloten