LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudmails

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Goudmails

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Sinds zo'n anderhalf jaar verdien ik wat bij via spaarprogramma's via email.
Goudmails hoorde daar ook bij, tot voor kort.
Het viel me ineens op dat ik geen mail meer van hen ontving.
Ik heb daarop geprobeerd in te loggen, maar dat lukte niet meer.
Toen heb ik via hun site een mail gestuurd en om uitleg gevraagd, maar daar is na enkele keren nog steeds niet op gereageerd.
Ik wil wel graag mijn geld uitbetaald krijgen, daar heb ik tenslotte voor gespaard.
Wie heeft er ook problemen met Goudmails?
Er loopt ook al een topic over op www.internetoplichting.nl.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Goudmails.

Heel karakteristiek en herkenbaar.
Begin een site, beloof uitbetaling bij e-mails lezen-beantwoorden, wacht tot er een heleboel sufferds zich hebben aangemeld. Wacht dan zo lang mogelijk met het uitbetalen waarbij in het begin de kleine sommetjes wel uitbetaald natuurlijk en komt en veel geld binnen, dan de zaak laten klappen en onder een andere naam hetzelfde geintje.

Dit dus voor iedereen die denkt er een bijverdienste aan te hebben terwijl de enige die verdient hij/zij is die daarmee is begonnen.

Grootvader

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Nee zo werkt het gelukkig niet helemaal Grootvader ;)

Ik ben aangemeld bij vele spaarprogramma's en tot nu toe betaalden ze allemaal netjes uit wat ik had verdiend.
Dit is iets anders dan die zgn snel-rijk-worden mails, bij spaarprogramma's krijg je 1 of 2 cent per aangeklikte link.
Het gaat niet supersnel, maar je bouwt er wel een zakcentje mee op.

Goudmails heeft nog steeds mijn geld en dat wil ik graag hebben.
Een medegedupeerde heeft Spaarincasso al ingelicht, maar daar hoort zij ook niks meer van :roll:

gerrit03
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:47

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door gerrit03 »

Nicole.

Ook ik heb problemen met goudmails
want kan ook niet meer inloggen.
Je kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen
want dat staat nergens.

Bij mij dus ook....fluiten naar je geld.....

P.s krijg wel mails van ze maar inloggen ho maar.[/b]

ronis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 20:31

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door ronis »

Hallo allemaal,

Ik ben de eigenaar van het GoudMails online spaarprogramma.
Tot onze spijt hebben wij de afgelopen maanden enkele tegenslagen gehad, waardoor niet alles op rolletjes liep.

Op dit moment worden bij ons alle betalingen op tijd gedaan. Mocht iemand nog een betaling tegoed hebben die wel te laat is, laat dit a.u.b. aan ons weten en we zullen deze z.s.m. overmaken (info at goudmails punt nl)

Mocht uw account ten onrechte verwijderd zijn, dan kunt u dit ook melden via info at goudmails punt nl. Vermeld ook even wat uw saldo en eventuele referral-aantal was, we zullen u dan uiteraard een gepaste compensatie aanbieden.

Excuses voor het ongemak, en we vinden het erg jammer dat er hier op het forum een melding over ons is gemaakt, maar het zij zo.

Deze maand bestaan we 2 jaar en dit vieren we met onze leden. Ook zullen er wat extra bonusmails verstuurd maken om e.e.a. goed te maken.

We hopen dat u niet het vertrouwen in GoudMails heeft verloren en dat u gewoon lid blijft !

Toolboy

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ ronis.
Mag ik hier uit opmaken dat u geen gegevens opslaat?
Ik ben niet links of rechts maar recht door zee.

Hier zit een lucht aan.
groet T

ronis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 20:31

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door ronis »

Uiteraard bewaren wij gegevens normaal gesproken wel, maar er zijn destijds gegevens verloren gegaan door blikseminslag.
Dit heeft ook in onze nieuwsbrief gestaan die wij hebben verzonden.

Toolboy

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ ronis

Normaal gesproken wel.?
U maakte dus niet elke dag back up van de ingekomen post.
Heeft u nog wel een nieuwsbrief die u destijds heeft verzonden die u hier wilt plaatsen.

groet t

ronis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 20:31

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door ronis »

Er worden dagelijks backups gemaakt, maar als je PC (én externe HDD) beide crashen door blikseminslag ...

De nieuwsbrief die laatst verzonden is;

"Beste leden van GoudMails.nl en/of PrijzMailbox.nl.

Laat ik beginnen met het aanbieden van mijn excuses. De laatste tijd liepen de zaken rondom onze websites niet zoals deze behoren te lopen. In korte tijd heb ik een aantal tegenslagen gehad waardoor we een achterstand hebben opgelopen.

Een tijdje geleden ben ik geopereerd aan mijn bijholtes. Gelukkig is alles goed gegaan. Ook hebben wij blikseminslag gehad op een boom achter ons huis. Bijna alles wat aangesloten was aan het stroomnet was kapot. Hieronder dus ook mijn computer, externe harde schijf en laptop, maar ook de radio, lampen en ga zo maar door.

Hierdoor ben ik o.a. alle gegevens van uitbetalingsaanvragen kwijt, en ook alle ingewisselde advertenties en referrals. Bij deze wil ik iedereen vragen die nog een uitbetaling tegoed heeft om te mailen naar [email protected] en iedereen die nog wacht op een advertentie of referral(s) naar [email protected]. Het gaat hier om uitbetalingen en inwisselingen vóór 10 juli 2007.

Let op: Als je mailt over je uitbetaling dien je je gebruikersnaam, het bedrag, je rekeningnummer, je volledige naam, je woonplaats en de datum van aanvraag te vermelden.

Als je mailt over je inwisseling dien je je gebruikersnaam, de datum van aanvraag en eventueel de banner URL en de link te vermelden.

Alle oude supportmails zijn we helaas kwijt. Wij vragen iedereen vriendelijk om zijn of haar vragen nogmaals te mailen naar [email protected]. Het contactformulier op de website is tijdelijk buiten gebruik.

Wij danken iedereen voor zijn/haar begrip en we hopen dat we de achterstand snel in kunnen lopen."


Later hebben we ook nog de volgende nieuwsflits verstuurd;

"Stand van zaken GoudMails.nl

In de laatste nieuwsbrief hadden we melding gemaakt van het feit dat we een betalingsachterstand hadden door onvoorziene omstandigheden. Bij deze kunnen we gelukkig melden dat deze achterstand is weggewerkt. Alleen in het verwerken van de inwisselingen (referrals en clicks) zit een kleine achterstand, deze hopen we voor zondag 9 september te hebben verwerkt.

De prijs van een referral is tijdelijk verhoogd, zodat we minder aanvragen binnenkrijgen waardoor de huidige aanvragen sneller verwerkt kunnen worden. De prijs van referrals gaat binnenkort weer omlaag !

Verder zijn we blij met de snelle groei van het aantal leden de laatste tijd. Momenteel zitten we op ruim 8200 leden en de groei zit er nog steeds goed in. We willen langs deze weg alle leden bedanken voor hun inzet.

In de toekomst komen er meer mogelijkheden om je saldo in te wisselen. Wat dacht je van een GoudMails t-shirt, GoudMails pennen en nog meer leuke gadgets.

Nieuwsflits, wist je dat ...

- Er een prijsvragenpagina op de website is toegevoegd ?
- Binnenkort de minimum uitbetaling omlaag gaat (10 euro) ?
- Er weer een referralwedstrijd komt met als hoofdprijs een 22 inch TFT monitor ?
- We nog meer verrassingen in petto hebben ?

Tot zover deze nieuwsbrief van het GoudMails spaarprogramma."


Nogmaals, op dit moment loopt alles weer zoals het hoort. We betalen netjes op tijd, de supportmails worden snel beantwoordt en de uitbetalingsgrens is inmiddels verlaagd naar 10 euro. Ook is er een referralwedstrijd gestart met als hoofdprijs een 22 inch TFT monitor !

Toolboy

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Toolboy »

Okay u durft het aan.
Back ups maak je elke dag dus al uw back ups van de dag ervoor zijn er nog.
Edoch ook in uw laatste post maak u reklame.
terwijl de lopende zaken nog niet opgelost zijn?

me no comprende
groet t

Toolboy

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik bekijk dit topic maar weer eens .
En kom tot de gedachte waarom laat de tros bovenstaande reclame staan in dit forum.
Het is toch overduidelijk dat dit reclame is?

Groet T

ronis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 20:31

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door ronis »

Het is absoluut niet de bedoeling geweest om hiermee reclame te maken. Mocht de Tros Redactie hier anders over denken, dan mogen ze wat mij betreft mijn posts aanpassen. Ik wil met mijn berichten alleen maar benadrukken dat onze problemen opgelost zijn en dat wij niet moedwillig onze leden oplichten zoals hier dus werd gedacht.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door D1RK »

Het is niet onmogelijk dat er eerlijke tussen zitten, en deze zo een is, maar de meeste zijn oplichters...

Pas na vele positive gebruikers kun je pas iets zeggen, en wat ze zelf zeggen, een bedrijf wat geen Backups maakt terwijl ze moeten betalen, dat is vragen op problemen, je mag het als je het voordelig wilt houden zelfs op CD RW doen, dus dagelijks een Backup maken, en ik heb ze met opschrift Zondag, Maandag, Dinsdag, Woensdag.Donutsdag, Vrijdag en Zaterdag, dus ik wis wekelijks, maar 1x per maand een Gewone CD voor archief.
Niet dat ze zo duur zijn, maar anders heb ik kasten vol....

zo doe ik dat met slechts 28 online winkels, want ik krijg dan maximaal als er ooit iets gebeurd alleen van die dag klachten, en vraag dan ook alle klanten te reageren!

Het is dus 2x gebeurd, maar dat was toen gelukkig vlak na het Backuppen, dus nauwelijks klanten, altijd op rustig moment want tijdens kan ik geen klanten helpen!
Tijdelijk offline, over maximaal 10 minuten zijn we er weer staat er dan, officieel heb ik maar 3 minuten nodig, maar je weet maar nooit!

Toolboy

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ D1rk

Waarom heb je het steeds over je online winkels>?

OoOoOo
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008 15:28

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door OoOoOo »

Goed dat de problemen bij Goudmails zijn opgelost!
Toch vind ik wel iets vreemd ivm de uitbetalingen.
Als je een uitbetaling aanvraagt staat daar onderaan volgende tekst:
Vul je bankrekening, je volledige naam en je woonplaats in ! Indien er gegevens missen wordt je uitbetaling NIET verwerkt en heb je geen recht meer op het ingeleverde saldo. Controleer dus goed of alle gegevens juist zijn ! Belgen dienen ook hun volledige adres in te vullen !
Ik vind dit wel een beetje makkelijk, hopen dat de persoon die een uitbetaling aanvraagt een foutje maakt zodat hij/zij geen recht meer heeft op zijn geld! Bij mijn weten is het niet eens noodzakelijk om een adres en naam in te geven bij een overschrijving.
Het zou mij eerlijker lijken als je gewoon een foutmelding geeft wanneer iemand iets verkeerd invult, in plaats van meteen zijn of haar hele bedrag in te trekken. Zoiets heb ik bij andere bekende spaarprogramma's nog nooit gezien.

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door handelaar »

Rond de afgelopen feestdagen stuurde goudmails een bericht dat vanwege de feestelijkheden er een uitbetaling vanaf 5 euro kon worden aangevraagd. Omdat ik volgens mijn gegevens bijna 8 euro had gespaard heb ik van de geboden mogelijkheid gebruik gemaakt. Bij het aanvragen van de uitbetaling op de site van Goudmails viel het mij op dat mijn gespaarde saldo lager was als in mijn eigen administratie. Ik heb de uitbetaling aangevraagd en nam mij voor om mijn deelname aan het goudmailsprogramma te stoppen zodra ik het geld op mijn bankrekening bijgeschreven zou hebben gekregen. Op 2 januari was de 5 euro bijgeschreven. Diezelfde dag heb ik mijn lidmaatschap beeindigd.
Als ik nu dat verhaal zo lees over blikseminslagen is dat mogelijk een verklaring in het verschil in saldo dat ik bespeurde. Maar dat is voor mij ogenblikkelijk reden om aan dergelijke clubs niet meer mee te doen. Overigens zijn er vele van dergelijke spaarprogrammas waarbij alles gewoon correct verloopt. En hoewel het langzaam gaat kun je dan toch her en der een leuk zakcentje bijeen sparen.

jose1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2008 23:27

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door jose1964 »

Ik heb in December om een uitbetaling aan Goudmails gedaan .
Helaas heb ik hier 1 keer een reactie op gehad van Goudmails dat de webhost er voor zou zorgen dat het uitbetaals zou worden .
Na diverse mails , om te vragen waar deze betaling blijft , heb ik geen reactie meer gehad .
Belachelijk , en slechte reclame voor ze .
Heb ze in mijn laatste mail ook laten weten dat ik negatieve actief voor hun zou gaan ondernemen .
Ook hierop kwam geen reactie .
Dus bij deze Goudmails !
Ik hoop op nog meer negatieve reacties , waardoor ze misschien ooit nog tot uitbetaling over zullen gaan .

Groetjes Jose

shanine
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2008 09:57

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door shanine »

Ik heb een uitbetaling begin februari aan gevraagd bij GOUDMAILS tot op heden heb ik niks ontvangen.Ook niet na verschillende mails te sturen helemaal GEEN reactie :evil:
Dan te bedenken dat ze pas geleden een wedstrijd had die zoveel geld in de pot zat ben benieuwd of deze winnaars wel hum geld krijgen

OoOoOo
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008 15:28

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door OoOoOo »

Hetzelfde hier!
Ik heb nog altijd een aanvraag staan van 10 euro en dan nog 50 euro die ik ook graag zou laten uitbetalen maar om die 50 aan te vragen moet eerst die 10 euro betaald worden.
Heb al een mail gestuurd een dikke maand terug ofzo en zoals verwacht natuurlijk geen reactie!
Toen ik eens een email heb gestuurd naar een verkeerde persoon om lid te worden van goudmails kwamen ze natuurlijk meteen klagen over spam, dan kunnen ze blijkbaar wel reageren maar betalen zit er niet in!

luinwë
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2008 14:52

Re: Goudmails

Ongelezen bericht door luinwë »

Hallo iedereen,

Ik heb zojuist een waarschuwing gestuurd naar het goudmails programma. Wat zij doen is strafbaar.
Ik raad jullie aan om alle gegevens wat betreft uitbetalingen te bewaren.
Mocht ik geen reactie ontvangen van goudmails dan maak ik melding van bedrog bij de politie. Zo'n melding heeft meer zin als je met meerdere mensen aangifte doet. Wil je jou stem ook laten horen laat dan je emailadres achter en ik zal je een bericht sturen. Alle mails worden verzameld en aan de politie overhandigd.

Vriendelijke groet,

mevrouw Markus

Gesloten