LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
RB de Haan
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:24

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door RB de Haan »

@Gravedigger,

Als u dat niet kunt betalen dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal!!

En het kost "maar" € 777,00 O-)
Weet u wat zo`n cursus waard is? Waarom zou u alleen maar naar de prijs kijken en niet naar de inhoud?

Dat is in mijn ogen het domste dat u ken doen
Laatst gewijzigd door RB de Haan op 08 jun 2008 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door gravedigger »

Het begrip thuiswerk heeft op dit forum een heel andere betekenis dan die welke jij er aan wil geven. Jij maakt prdinaire reclame voor een cursus!

wurmpieo
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2008 22:27

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door wurmpieo »

Na het lezen van het artikel over de oplichtingpraktijken van thuiswerkcentrale Aurora, gingen bij mij direct de haren overeind... Ik heb ook (in alle goedgelovigheid) Aurora gebeld en heel, heel veel geduld nodig gehad. Op een gegeven moment werd er zelfs gevraagd hoeveel vierkante meter ruimte ik in huis beschikbaar had om het thuiswerk op te slaan... Gelukkig ben ik zo verstandig geweest om er verder niet mee in zee te gaan. Achteraf maar gelukkig ook, ze belazeren de boel zeer professioneel.

Maar niet alles met betrekking tot thuiswerkcentrales is kommer en kwel. Ondanks enige angst en terughoudendheid ben ik verder gaan zoeken op internet. En daar kwam ik www.produktiewerk.nl tegen. Ik wist echt niet wat me overkwam! Geen wachttijden en een zeer vriendelijke man aan de telefoon die gelijk in het computersysteem gaat kijken of er thuiswerk is bij je in de buurt! Je zou er bijna van naast je stoel vallen, maar het is echt waar! Ik had de hoop opgegeven, maar er bestaan toch nog eerlijke mensen in de wereld!

Ik heb dankzij deze thuiswerkcentrale een hele leuke baan in Wageningen gekregen en ook nog een baan waarbij je als Mystery Guest aan de slag kon. Dit doe ik nu bijna 1,5 jaar en ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden! Wat deze thuiswerkcentrale je vertelt, is ook echt waar! Inmiddels hebben zij dan ook een keurmerk ontvangen, dus wat ze doen, doen ze goed!

Ik ben ze in ieder geval ontzettend dankbaar! Het zoeken op internet is voorbij, de hoge telefoonkosten van het zoeken naar een goede thuiswerkcentrale heb ik niet meer, maar wel thuiswerk waarbij ik mijn eigen indeling kan maken. Ideaal! Op deze manier kan ik iets extra’s bijverdienen en toch zorgen voor mijn zoontje van bijna drie jaar oud. Heerlijk!

Dus, iedereen die het niet meer ziet zitten met thuiswerkcentrales, vergeet Aurora!
Er is nog hoop! www.produktiewerk.nl is een echte aanrader!

Marlies uit Rhenen

PS: Na een poosje zoeken op internet, blijkt er een website te bestaan waar malafide thuiswerkcentrales genoemd worden. (www.meldpuntthuiswerk.nl) Deze bedrijven hoef je dus in ieder geval niet meer te benaderen. Dat scheelt al weer een hoop ergernis en dus ook een hoop kosten…

JopieS
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 feb 2008 23:21

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door JopieS »

Misschien toeval, maar die eveline heeft blijkbaar alle tijd om produktiewerk te prijzen voor het thuiswerk dat ze via hen ontvangt.
Wat een lachertje, thuiswerkkeurmerk, wel toevallig dat er nergens bij staat wie er allemaal achter dit "keurmerk" zitten.
Gokje Dhr. Doef, die binnenloopt met zijn oplichterspraktijken.
Indien er zoveel thuiswerk bij ze werd aangeboden, ging het direct naar Polen waar ze het voor veel minder doen.
Thuiswerkcentrale uit Veenendaal heeft recent ook een vestiging in Polen geopend, merkwaardig dat zij (een van de grootste in Nederland) niet samenwerken met productiewerk.nl

Heb je die lui in goed vertrouwen gebeld en 'toevallig' geen thuiswerk ontvangen? Doe aangifte bij de Politie wegens misleiding en ook bij de OPTA zodat er een eind komt aan dit soort praktijken.

The black riders
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2008 12:00

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door The black riders »

Nu is bij mij dus de vraag?
is www.produktiewerk.nl nu wel of niet betrouwbaar, want ik zoek iets.

Poekie35
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jul 2008 14:19

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Poekie35 »

Black Riders,

Wat denk je zelf, overal kom je uitzendburo's tegen die worden betaald door de werkgevers. Maar hier kun je naar een 0900-nummer bellen.
Bij mij gaan dan alle alarmbellen rinkelen, als die werkgevers je zo nodig hebben waarom geen gratis nummer? Als ik bij Randstad binnenloop hoef ik ook niet eerst te betalen.

Vrijwel alle thuiswerkcentrales hebben een wachtlijst met mensen die graag voor ze willen werken, die gaan echt niet voor bemiddeling betalen hoor.

Het probleem bij deze lui is dat het lastig is om ze ontmaskeren, mensen denken dat ze serieus genomen worden, maar ze komen gewoon op een wachtlijst te staan, oude wijn in nieuwe zakken. Oude oplichterstruc.

Maar hopelijk lezen ook mensen die al gebeld hebben dit bericht en dienen alsnog een klacht in bij de OPTA, omdat ze in de maling zijn genomen door produktiewerk en worden deze oplichters gestraft.
De OPTA kan nu boetes uitdelen en ze zelfs het nummer ontnemen.

Dus heeft u produktiewerk gebeld, langer dan 15 minuten aan de lijn gehouden en nog steeds geen thuiswerk van hun ontvangen???
Ga naar de website van de OPTA en dien een klacht in, zodat ook zij gestopt worden met hun misselijk makende praktijken.

ARBEIDERS SLA TERUG!


:P

dianasydney
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 09:52

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door dianasydney »

kan iemand me adressen geven van wel betrwoubaar thuiswerk

mvg diana

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door jor »

Er is gewoon vrijwel geen betaald thuiswerk. Rot maar waar.Zodra je ook maar een bedrag vooraf dient te betalen om te mogen werken moet je nog meer op je tellen passen.

Mvg Jor.

deroosastrid
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2008 20:34

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door deroosastrid »

Hallo allemaal,

Ik vind het heel erg jammer dat jullie zoveel slechte ervaringen hebben met thuiswerk. Wij als bedrijf zoeken mensen die graag thuis willen werken om telefonisch afspraken te maken bij bedrijven op contract basis. Nu door de bedrijven die niet eerlijk zijn en waar je eerst moet investeren lijden wij daaronder helaas. Hierbij wil ik dus zeggen dat er ook wel goede bedrijven zijn die wel serieus zijn en hierdoor dus de dupe van zijn. Erg jammer.

Meer weten

www.vdos.nl

knuffeltje81
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:13

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door knuffeltje81 »

het lijkt allemaal zo mooi om even wat geld bij te verdienen en daarvoor niet veel te hoeven doen... dit bestaat natuurlijk niet want anders zouden er geen mensen meer voor een baas werken en op een saai kantoor oid zitten!

Ik doe sinds kort ook een soort van thuiswerk alleen dat is gewoon eerlijk werk. Het gaat om het inkopen en verkopen van parfums...

Tot nu toe heb ik hier een aardig centje mee bijverdient maar het is maar net hoe enthousiast je hiermee bent :lol:

En je hoeft niet te verkopen je kunt de parfums ook gewoon inkopen voor eigen gebruik :D
Laatst gewijzigd door knuffeltje81 op 05 mei 2009 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door jor »

Opgelost. :wink:
Laatst gewijzigd door jor op 05 mei 2009 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door sjoegel »

Prostitutie is een normaal beroep tegenwoordig. Dit kun je ook thuis doen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

@Sjoegel: Je balanceert op de grens van de forumregels.
Laatst gewijzigd door antileugens op 05 mei 2009 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Toolboy »

MAXIEM


Geplaatst op 11 Mei 2007 14:26 door MAXIEM


--------------------------------------------------------------------------------

Dag inge1972,



Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening mogelijk geen enkele betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.
Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren, kennissen en vrienden.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft!

Sukses, groeten, Maxiem.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.
Nee hoor.

Je moet alleen zo lezen "Onze garantie is dat wij eraan verdienen".

Of

"Wij geven de garantie dat dit systeem u geld kost".

Dan heb je 100% garantie :)

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik ben blij voor je, Guardian, dat je jezelf grappig vind. Met zulke hoogstaande humor is het namelijk moeilijk begrepen te worden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Oh gut - neemt u mij vooral niet kwalijk..

Mischien zal ik het anders formuleren.

"Voor gebruikers van thuiswerkwebsites geld het woord garantie niet voor hun, echter slechts voor de exploitanten van de site zelf"

Zo beter dan?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Prima zo, al lijkt het er niet erg op dat je daadwerkelijk van je ivoren torentje bent afgestapt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En waarom mag je niet met een grap proberen de ellende een beetje te verlichten?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Och, wat een mooie manier om de zaken te verdraaien. Je bent echt een humorist a la Freek de Jonge (een hoge dunk van zichzelf en geen fatsoensnormen)

Gesloten