LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Ineke50
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2009 20:04

Kleeneze

Ongelezen bericht door Ineke50 »

Heeft iemand ervaring met Kleeneze? De wervende teksten en verdiensten zien er aantrekkelijk uit, maar hoe gaat het er in de praktijk ècht aan toe?
Ben benieuwd naar reacties.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door dhc »

Zijn bij ons in de buurt ook eens gestart....na twee keer een foldertje ontvangen te hebben, nooit meer iets vernomen.
Ik neem aan dat je al bekend bent met de werkwijze van Kleneeze? Denk je werkelijk dat mensen bereid zijn iets te bestellen uit het boekje, dat je ook nog eens terug moet geven. En dan moet je iedereen weer langs, boekje ophalen, bestelling noteren, zelf bestelling plaatsen en weer afleveren. Je bent daar dus veel tijd aan kwijt.Ik vond het iets zieligs hebben, bedelen of je aub iets wil bestellen.

Mijn advies: niet doen!

(Ongetwijfeld komen er nu ook reacties van gasten die zich éénmalig registreren om een heel positieve reactie te geven....)

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door kuklos »

Kleeneze betreft multi level marketing. het lijkt mooi, maar de inkomsten zijn niet gegarandeerd. Als je iets gegarandeerds zoekt kan je hier beter bij weg blijven.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Kleeneze houd in dat je heel veel folders moet verspreiden (waar je zelf voor moet betalen) en waar ik nog nooit iemand in Nederland van ben tegengekomen die er echt wat mee verdient. Ik heb toevallig een cheque gezien van een van de toppers in Nederland; rond de 500 Euro.
Als je toch de benen uit het lijf wilt lopen, kun je beter een krantenwijk nemen.
Er zijn overigens tal van MultiLevel Marketing bedrijven waar je wél een goed inkomen mee kunt opbouwen, al laat een heel klein aantal tegenstanders met een heel erg grote mond het doen voorkomen dat dat niet zo is.

Ineke50
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2009 20:04

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Ineke50 »

Ja, dat vermoedde ik al. De promo video is té mooi voor waar. De organisatie is overigens wel "open" door het organiseren van intro dagen. Dit i.t.t. vele andere bijbaan/thuisbaan aanbieders.
Bedankt voor de reacties.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik zou uberhaupt wegblijven van mlm als je thuiswerk zoekt.
Als je gegarandeerd geld wilt verdienen, en niet een kans op, dan is mlm dus niets.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je gegarandeert onzin wilt horen, luister dan naar Kuklos.

Als je gegarandeert antwoord op kritische vragen wilt hebben, stel ze dan niet aan Kuklos.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mijn vader heeft de kleeneze ook eens bekeken, en liet het aan mij zien.

Inderdaad, veel werk, en vaak erg lovende teksten.

De krantenwijk is waarschijnlijk winstgevender:)

Ik moet wel zeggen dat er bedrijven zijn die vagere producten leveren dan deze.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, qua producten heb ik geen commentaar. Qua inkomen is het een hopeloze zaak.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, waarom moeten dit soort persoonlijke aanvallen nu?

@alle anderen, wat ik bedoelde is dat mlm geen garantie biedt op een inkomen. Een krantenwijk (om maar een voorbeeld te nemen) levert gegarandeerd geld op zodra je eenmaal kranten bezorgt. Bij mlm is deze garantie er niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Ook hier laat je zien helemaal geen expert te zijn. Er zijn MLM bedrijven die die garantie wel degelijk bieden. En ik ga hier geen bedrijven noemen omdat dat:
a. tegen de forumregels is
b. je op die manier nooit een expert word. Doe je eigen onderzoek maar.
c. je geen enkele intentie hebt om eerlijke info te geven zoals je hebt laten zien in de manier waarop je MLM bedrijven op een andere manier wilt beoordelen dan reguliere bedrijven.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door kuklos »

Een zwakke uitvlucht antileugens.
Er zijn hier meerdere threads waarin mensen zich afvragen of er niet een thuiswerk is waarbij men niet hoeft te betalen en zelf wel geld ontvangt voor de verrichte werkzaamheden.
Als jij die kent (mlm of niet) meld hier dan de namen. Ik heb zo'n heel sterk vermoeden dat niemand je dat aan zal rekenen. Zeker niet als je meerdere organisaties die aan die voorwaarden voldoen hier benoemt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je had opgelet had je gezien dat ik dat al gedaan hebt. Maar jij hebt zo'n obsessie met MLM dat je niet verder kijkt dan je neus lang is en alles alleen maar wilt afkraken. Je bent finaal afgegaan met je beweringen in het MLM forum omdat je enkel gebruikt maakt van drogredeneringen die je ook kunt toepassen op reguliere bedrijven (dat je daar niet op in wilt gaan is pas een zwakke uitvlucht) en waarbij je alle MLM bedrijven over één kam scheert maar de reguliere bedrijven angstvallig buiten schot laat (angstvallig, want als je dezelfde redenatie dáár zou toepassen zou blijken dat MLM in vergelijking met het reguliere bedrijfsleven helemaal zo slecht nog niet is).

Je moet je uitvlucht ook steeds zoeken in het aanpassen van je argumentatie omdat je keer op keer onderuit word gehaald maar dat door je obsessie niet kunt toegeven.

stofzuigertje

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U kunt op deze manier veel geld verdienen...

Doe hetzelfde als deze aanbieder en zoek sukkels die hier in trappen.

Alleen is U dan niet meer hier echt welkom.
Dus alleen de aanbieder van deze onzin kan veel verdienen.

Ik geloof na zoveel gelijkwaardige aanbieders niet meer in deze sprookjes.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Kleeneze is inderdaad een sprookje. Ik heb de check van een van de toppers in Nederland gezien (na twee jaar bezig met Kleeneze): Nog geen 600 Euro in de maand. En dat is een van de toppers!!

Pieter37
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 16:23

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Pieter37 »

Beste Allemaal,

Ik wil niets van wat jullie zeggen voor non-sense verklaren, maar een bedrijf wat al meer dan:

85 jaar bestaat
Beursgenoteerd.
Vestigingen in Engeland,Ierland,Nederland en Duitsland
Kleeneze door Duncan Bannatyne van DragonsDen aanbevolen wordt.
Sportman Kriss Akabusi and Bill Cullen promoten Kleeneze en motiveren.
Turnover van meer dan 650.000 pond.
En ik kan op verzoek een volledig feiten relaas naar jullie opsturen.

Beste Allemaal,

Dit zijn een paar sportmensen en een zeer succesvolle zakenman die uitlegt dat iedereen succesvol kan worden maar dat gaat natuurlijk niet vanzelf.
Wat wil je? 300 Euro per maand of 4000 of meer per maand?
-300 Euro extra per maand kan in ong 4 uur per week als je aanbelt.
-4000 Euro per maand vergt veel doorzettingsvermogen,dicipline en geduld.

En om het woord dicipline en doorzettingsvermogen gaat het voornamelijk. Als je iemand bent die te beroert is om te werken en niet met tegenslagen kunt omgaan zal die 4000 Euro of meer nooit te halen zijn. Maar al ben je bereid je persoonlijk te ontwikkelen en te doen wat nodig is om succesvol te worden dan kun je binnen 3 tot 5 jaar een zeer goed terugkerend inkomen opbouwen. Bijna alle miljonairs 5% van de wereldbevolking zijn dat ook niet zonder kleerscheuren geworden. Soms lijkt iets niet te werken, maar een paar maanden later krijg je toch het gevolg van je voorgaande akties. Veel mensen stoppen daar en gaan klagen omdat het niet gaat zoals ze gehoopt hadden. We wijzen altijd met de vinger naar de ander. Het is nooit onze eigen schuld. En dat waag ik te betwijfelen. Ik heb in het begin ook opstart problemen gehad omdat ik dacht het wiel zelf uit te kunnen vinden. Toen keek ik naar mensen binnen Kleeneze die succes hadden en ik ging ze nadoen. En nu zie ik gewoon dat met een goed plan en naleving van dat plan, ongeacht je resultaat ziet het echt goed werkt. Ik heb op 100 catalogi bij nieuwe straten ong 2 a 3 klanten maar in straten waar ik al eerder ben geweest heb ik 4 a 6 klanten. Als je een goede service bied blijven deze mensen/klanten iedere 2 maanden bestellen. Zo bouw je een eigen klantenbestand op. Je moet eerst bouwen en dan oordelen, al wil je tenminste een eerlijke conclusie kunnen trekken. Je bouwt je inkomen langzaam op.

Het werkt eigenlijk hetzelfde op het moment dat je een cafe wilt beginnen. Je hebt ook niet gelijk de eerste dag een cafe vol met vaste klanten. En bij een cafe duurt het vaak miimaal 5 jaar voordat je uit de schulden(investering) bent. Met kleeneze ben je dat binnen een week als je wilt werken,leren en fouten durft te maken en je trots naast je neer kunt leggen. Want van tegenslag en fouten leer je het meest. Niemand zegt dat het makkelijk is. Maar dat is met alles. Hoeveel mensen gaan niet met tegenzin naar hun werk. Hoeveel mensen kijken niet vooordurend op de klok wanneer ze eindelijk naar huis mogen omdat ze het werk wat ze doen waarschijnlijk niet zo leuk vinden. Hoeveel mensen zijn niet jaloers op rijke mensen en klagen daar altijd over. Rijke mensen waren bereid veel meer te werken dan dat ze eigenlijk zouden wensen. Maar ze hadden een doel en verloren die niet uit het oog ongeacht tegenslagen en mensen die zeiden dat je gek was o.i.d. Ik ben blij met Kleeneze want bijna al jullie argumenten zullen niet staande blijven als er onafhankelijk naar gekeken zou worden. Niet iedereen koopt bij AH Niet iedereen bij de Jumbo Niet iedereen bij Etos en dus ook niet iedereen bij kleeneze. Je moet je klanten zoeken en onderhouden en je doel voor ogen houden en dan zul je het succes meer waarderen dan een baan waar je misschien nog 30 of 40 jaar met tegenzin naartoe gaat.

Succes met alles allemaal. Het enige wat ik wil is eerlijkheid in woord en geschrift.
En ik hoop dat jullie dat ook zouden willen. Vriendelijke groet, Pieter Ik ben bereid mijn naw gegevens te verstrekken als daar behoefte aan is. Maar dan geld dat wel wederzijds. Een hele fijne dg gewenst allemaal.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik ben vorig jaar benadert door een van de toppers uit Nederland. Na 3 jaar vangt ze ongeveer 500 Euro per maand. 't is maar dat je het weet.
chequejuninathalie.GIF
(34.49 KiB) 7451 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Natalie van Straten
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2010 11:28

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door Natalie van Straten »

Hallo allemaal,

de cheque die de grote onbekende hierboven laat zien is van mij (bedankt voor het gebruik ervan).
Jammer dat je vergeet te vertellen dat ik parttime werk, naast een druk gezin met 5 kinderen en een man met een eigen bedrijf. De 500 euro die ik maandelijks verdien is mijn zakgeld, daar kan ik mee doen wat ik wil. Ik denk dat heel veel mensen dit extraatje graag in hun portemonnee willen hebben. Kleeneze werkt als je zelf werkt. Het bestaat niet voor niets al zo lang. Dus als je graag extra wil verdienen, parttime of fulltime, dan is dit absoluut een goed betrouwbaar bedrijf.
Veel succes,
Natalie

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door kuklos »

@natalie, je vergeet te vermelden dat antileugens sprak over een van de toppers. Met andere woorden, een van de personen die het beste verdient, en zelfs die zit pas na 3 jaar op dat niveau. Voor jou is de bijverdienste dus prima en hulde dat je dat bereikt hebt, maar je bent wel de uitzondering op de regel. Of kleeneze voor iedereen zo'n geweldig bedrijf valt dus nog te bezien.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Kleeneze

Ongelezen bericht door antileugens »

En daarbij word ik regelmatig beschuldigd voorstander van MLM te zijn.
Met Kleeneeze valt dus inderdaad voor sommigen wel degelijk wat te verdienen, maar als ze die energie in een ander MLM bedrijf hadden gestoken hadden ze vele malen meer verdient.

Gesloten