LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piramide???

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
werkzoekende
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2013 15:18

Piramide???

Ongelezen bericht door werkzoekende »

hoi allemaal

Vanmiddag ben ik samen met een vriendin aan gesproken in het dorp waar ik woon. Ze zochten werk zoekende voor een nieuw project. Het is de bedoeling dat je klantenkaarten gaat weg geven. Dit werk kan je van uit huis doen. Maar ik en vriendin hebben er onze vraag tekens bij. Dit is de info die we hebben gekregen.
# eerste 2jr zou het hard werken zijn, en inversteren en daarna konden we flink verdienen
# deze gratis klantenkaart is wereldwijd te gebruiken
# In europa word deze pas al gebruikt
# wij hebben geen naam van het bedrijf gekregen ondanks dat wij er om vroegen
# het is heel makkenlijk geld verdienen volgens hun
# je kon het geld wat op de klantenkaart zou staan terug laten storten op je rekening

Dit een beetje de info die we nu hebben, in mijn ogen een heel vaag verhaal. Ze wilde eigenlijk gelijk een afspraak maken om thuis langs te komen en meer info te geven. Dit heb ik vriendelijk geweigerd, nu heb ik mijn mail adres opgeven om morgen avond iets van een soort van lezing bij te wonen.

Als jullie dit zo lezen wat denken jullie er dan van?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door puma73 »

werkzoekende schreef:hoi allemaal

Vanmiddag ben ik samen met een vriendin aan gesproken in het dorp waar ik woon. Ze zochten werk zoekende voor een nieuw project. Het is de bedoeling dat je klantenkaarten gaat weg geven. Dit werk kan je van uit huis doen. Maar ik en vriendin hebben er onze vraag tekens bij. Dit is de info die we hebben gekregen.
# eerste 2jr zou het hard werken zijn, en inversteren en daarna konden we flink verdienen
# deze gratis klantenkaart is wereldwijd te gebruiken
# In europa word deze pas al gebruikt
# wij hebben geen naam van het bedrijf gekregen ondanks dat wij er om vroegen
# het is heel makkenlijk geld verdienen volgens hun
# je kon het geld wat op de klantenkaart zou staan terug laten storten op je rekening

Dit een beetje de info die we nu hebben, in mijn ogen een heel vaag verhaal. Ze wilde eigenlijk gelijk een afspraak maken om thuis langs te komen en meer info te geven. Dit heb ik vriendelijk geweigerd, nu heb ik mijn mail adres opgeven om morgen avond iets van een soort van lezing bij te wonen.

Als jullie dit zo lezen wat denken jullie er dan van?
Klinkt allemaal heel vaag, bijna Lyonss achtig.En als je zelf geld moet meebrengen is het bij voorbaat al een verloren zaak en waarschijnlijk een pyramide. Niet aan beginnen

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door trail46 »

Inderdaad, en ik vrees ook dat het vragen naar de bekende weg is. Maar goed, toch maar reageren.Mogelijk dus dit. Flex Com.

Afbeelding

werkzoekende
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2013 15:18

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door werkzoekende »

Harstikke bedankt voor de reactie, het lijkt er wel op wat jullie aan geven. Ik ga hier dus niet mee verder.

Ik had trouwens nog nooit gehoord van flex com maar het lijkt er wel op.

werkzoekende
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2013 15:18

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door werkzoekende »

Het bleek om Flex com te gaan. En ga daar zeker niet aan mee doen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hard weglopen voordat je het weet ben je gehersenspoelt.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door kuklos »

Op Linkedin spammen ze die o zo geweldige kans ook al.

werkzoekende
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2013 15:18

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door werkzoekende »

Ik heb inmiddels mail adres van hun geblokt, ik wil hier niks mee te maken hebben.

Ze doen als of het een waanzinnige kans is maar ik vraag me ernstig af wie hier nu rijker van word. De koper van z`n pakket zeker niet :mrgreen:

Nog bedankt voor de snelle reacties, want daar door ben ik dus niet in deze val getrapt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Piramide???

Ongelezen bericht door trail46 »

En jij bedankt voor het terugmelden. :wink:

Gesloten