LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdienmeer.info

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
R0nald
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2009 09:39

verdienmeer.info

Ongelezen bericht door R0nald »

Ik kreeg vandaag een kaartje in de bus van verdienmeer.info waar men bijverdiensten aanbied.
De website vermeld niet over welke werkzaamheden het gaat, je kunt je alleen aanmelden.

Iemand ervaring hiermee?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit hangt tegen oplichting aan.

Het gaat in grote lijne als volgt:

Allereerst bieden ze je een aantal websites aan waar je een zeer klein bedrag betaald krijgt als je er op klikt of doorklikt vanaf de website naar een andere website.Dit verdient minder, en je bent uren zo niet dagen bezig om een paar euro's bij elkaar te verdienen. Deze inschrijving is gratis

Je kunt meer verdienen door het starten van een eigen bedrijf met een eigen website waar je reclame voor anderen kunt maken en hierdoor betaald krijgt.
Hoe die website dan opgebouwd moet worden en welke bedrijven dan allemaal wel niet op jouw (onbekende) site willen adverteren, dat wordt je door verdienmeer verteld. Daarvoor moet je echter wel een begleidingscontract tekenen, en dat kost natuurlijk wel grof geld

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door kuklos »

Nee, geen ervaring mee. En ook niet nodig. Hoe betrouwbaar is zoiets als ze het moeten hebben van flyers in brievenbussen?

MAXIEM

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Het basisprincipe bij thuiswerk is: als je eerst moet betalen om daarna pas iets te verdienen, dan is het vrijwel altijd oplichting.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 26 mar 2011 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

MAXIEM schreef:@

Het basisprincipe bij thuiswerk is: als je eerst moet betalen om daarna pas iets te verdienen, dan is het altijd oplichting.

Maxiem.
Hieruit mag je dus concluderen dat elke franchise formule oplichting is.

MAXIEM

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Ik heb het NIET over een

franchise formule,

maar ik heb het over THUISWERK.

Maxiem.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Neem FM Parfums. Daar betaal je een aantal euro voor een startmap en heel veel mensen verdienen daar een leuk centje extra mee tot een zeer hoog inkomen. Die startmap alleen al is de investering waard. Heb er zelf helemaal niets mee maar is maar een voorbeeld van hoe Maxiem uit zijn nek kletst.
Maar de trollen die tegen alles zeer kort door de bocht lullen zullen toch hun ego weer het voortouw laten nemen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Neem FM Parfums. Daar betaal je een aantal euro voor een startmap en heel veel mensen verdienen daar een leuk centje extra mee tot een zeer hoog inkomen. Die startmap alleen al is de investering waard.
Ook dit hangt tegen oplichting aan.

De startmap kost ongeveer 50-80 Euro, en daarvoor krijg je alleen wat hele kleine monsterflesjes, en catalogus en een prijslijst. Hoe zo is deze startmap de investering dan al waard. ?

Verder maakt ook dat bedrijf de klassieke fout dat ze het verschil tussen verkoopprijs en inkoopprijs winst noemen. Dat is incorrect. Het verchil tussen verkoopprijs en inkoopprijs is de bruto marge en daar moeten alle kosten nog vanaf om tot de winst te komen.

Er zijn ongeveer 300.000 distributeurs , maar voor 90% geldt dat ze alleen zelf de enige klant zijn. Hun "winst" is het verschil tussen de catalogusprijs en de distributeursprijs.

Efin, ook weer een organisatie om ver vandaan te blijven

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Het gaat dus niet om de waarheid maar om gelijk krijgen.
Tja, toevallig blijkt het zo te zijn dat als je met korting wilt kopen je kosteloos een klantnummer kunt krijgen. In dat geval hoef je dus als distributeur te starten dus waarom je dat wel zou doen als je je eigen en enige klant bent???
En het is geen 50-80 Euro maar net iets over de 50. En daar krijg je oa een kleine 200 sample parfums voor (plus nog een hele zwik meer) en word een groot deel van je administratie verzorgd.
Verder: Over wat voor kosten heb je het? Slijtage aan je schoenen om ff naar de buurvrouw te lopen? Benzine kosten voor het tochtje naar je moeder waar je toch al naar toe zou gaan?
De investering is alles, niks meer, niks minder. Er zijn verder geen kosten al mag je die natuurlijk wel maken als je met alle geweld wilt laten zien dat je het oplichting vind.
Maar goed, de stelling dat als je betalen moet het per definitie oplichting is is door al ontkracht met je opmerking dat het dicht tegen oplichting aanligt. Terwijl dat natuurlijk, zoals dat hier op dit forum gebruikelijk is, niet of nauwelijks (en dan nog met foutieve info) onderbouwd word.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

En het is geen 50-80 Euro maar net iets over de 50
Er zijn verschillende starterspakketten. De goedkoopste is 50 euro, maar de duurste is wel degelijk meer dan 80 euro.
Verder: Over wat voor kosten heb je het? Slijtage aan je schoenen om ff naar de buurvrouw te lopen? Benzine kosten voor het tochtje naar je moeder waar je toch al naar toe zou gaan?
Dit laat helaas zien dat je er weinig van begrijpt.

Als je een goed MLM netwerk wilt opbouwen, moet je toch meer doen dan een keer naar de buurvrouw lopen of een keer per maand naar je moeder toe rijden.

Het is een illusie te denken dat je zonder kosten te maken ineens een prachtig netwerk hebt met tal van andere distributeurs, en dat je alle producten lopend kunt bezorgen

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Helaas voor jou: De startersmap kost €51: http://nl2.fmgroup.dega.com.pl/index.php?did=771

En je hoeft geen netwerk uit te bouwen, je kunt ook leuk bij te verdienen door gewoon in je kennissenkring de producten te verkopen.
En je hoeft zeker niet ver te reizen als je wilt beginnen. Dat doe je hooguit als je de verdiensten hebt en het team dat het de moeite waard maakt.

Kortom, je zoekt argumenten om de stelling dat "als je moet betalen voor thuiswerk is het per definitie oplichting" te onderbouwen maar die argumenten zijn niet valide.
Bovendien heb je zelf al gezegd dat het tegen oplichting aan zit (zelfs dat onderbouw je niet goed) waarmee je al aangeeft dat het zeker geen oplichting is.

Spijkers op laag water zoeken dus om je ego te plezieren maar niet om de waarheid te achterhalen.

Aangezien ik je ego niet verder wil verstoren zal ik je verder maar met rust laten. Om de waarheid gaat het je toch niet.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Thundercracker »

FM parfum is troep net als Herbalife , Amway ectect

allemaal pyramide simpele ziel als je daar in trapt...

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Helaas voor jou: De startersmap kost €51
Er zijn meerdere soorten starterspakketten.

Er is een van 51 Euro (160 samples)
Er is er ook een van 80 Euro (200 samples) , inclusief een leder omhulsel.

Daarom heb ik ook gezegd dat een starterspakket tussen de 50-80 euro kost.

Dit is helemaal correct.

Over gebrek aan onderbouwing gesproken:
En je hoeft geen netwerk uit te bouwen, je kunt ook leuk bij te verdienen door gewoon in je kennissenkring de producten te verkopen

Nu weet ik niet hoe groot jouw kennissenkring is, maar de gemiddelde bruto marge is ongeveer 4 euro per flesje.

Als je 1000 euro marge per maand wilt hebben, heb je dus 250 kennissen nodig die elke maand bestellen. Dat is best heel veel.

Verder zullen de producten nog verstuurd moeten worden,rekeningen opgemaakt en adminstratie gevoerd. Of zijn deze 250 kennissen allemaal buren en woon je in de bijlmer?.

Kansloos
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 25 mar 2011 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Thundercracker schreef:FM parfum is troep net als Herbalife , Amway ectect

allemaal pyramide simpele ziel als je daar in trapt...
Is er sprake van een piramide als je geen mensen in HOEFT te schrijven om geld te verdienen? Simpele ziel als je dat niet door hebt.
Albert Heijn, da's pas een verderfelijke piramide. Eentje waarbij de baas er baat bij heeft om de vakkenvullers zo min mogelijk te betalen omdat die een kostenpost zijn. Hoe meer zij verdienen hoe lager de winst.
Bij bijvoorbeeld FM heeft de gene juist de tegengestelde doelstelling omdat een percentage van jouw verdiensten onderdeel van zijn/haar inkomen is. Hoe meer jij verdient hoe meer hij/zij verdient.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Bij bijvoorbeeld FM heeft de gene juist de tegengestelde doelstelling omdat een percentage van jouw verdiensten onderdeel van zijn/haar inkomen is.
Nummer 1 topper bij FM : Starterspakket. ( 90% marge voor de firma)

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb je ook een linkje? Kan namelijk helemaal niets vinden over de 80 Euro pakket.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door kuklos »

antileugens schreef:Albert Heijn, da's pas een verderfelijke piramide. Eentje waarbij de baas er baat bij heeft om de vakkenvullers zo min mogelijk te betalen omdat die een kostenpost zijn. Hoe meer zij verdienen hoe lager de winst.
Alles in een bedrijf is een kostenpost. Behalve de omzet. Doch, nog steeds rammelt de theorie die antileugens hier aanhaalt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Zal wel lang wachten worden op dat linkje.

En uiteraard doet Kuklos weer een duit in het zakje maar ontbreekt de onderbouwing. Voor de zoveelste keer.

Ik stop er maar weer mee. Diegenen die nadenken hebben voldoende info en de Kuklosjes van deze wereld zijn zo geïndoctrineerd dat het niet uitmaakt hoeveel bewijzen je aandraagt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

http://www.fmperfume.com/fmfragrance/pr ... onery.html

Hier zie je de drie mogelijke starterkits staan.
Als je de meest uitgebreide kit koopt (GBP 54,99 + GBP 13,99 = GBP 68,98 = 79 Euro). Je kan natuurlijk ook een goedkopere set met 100 samples kopen , of het draagbare etui weglaten.

Beetje afhankelijk van je keuze ben je dus tussen de 50 en 80 euro kwijt voor een starterset.

Ik zit niet zo lang op dit forum , maar zie wel dat alle antwoorden van Anti-leugens in principe hetzelfde zijn (seen 1 you have seen them all).

Er is ergens een debat over en Anti-leugens poneert een stelling zonder veel onderbouwing. Vevolgens beperken zijn bijdragen tot het uitsltuiend vragen naar bewijzen aan anderen. Wat er ook wordt gezegd de bewijzen zijn nooit overtuigend genoeg.

Uiteindelijk stopt Anti-leugens dan discussie met een opmerking in de trand van: Zie je wel dat ik gelijk heb... jullie onderbouwen nooit iets.... Ik ben nu weg.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: verdienmeer.info

Ongelezen bericht door antileugens »

Ach, kijk nu, hij moet internationaal gaan om die duurdere kits te vinden (in Nederland is het gewoon €51 zoals je via de link die ik gaf kunt zien) en nog steeds kom je niet op de €80 die hij beweert dat het kost uit. Want de duurste optie die er beschikbaar is kost 54,99 pond wat nog steeds €63 is (http://www.omrekenen-valuta.nl/). Grappig dat hij zelfs in een omrekening van valuta bewust rekenfouten moet maken om zijn bewering in wanhoop nog te kunnen onderbouwen. Je kunt zelfs al voor slechts €16 starten.

Weer een leugen doorgeprikt. Ondertussen blijft de onderbouwing dat het oplichting is volledig achterwegen, evenals de onderbouwing dat de meeste distributeurs hun enige klant zijn (wat te stom voor woorden is want dan kun je GRATIS een klantnummer nemen om de korting te krijgen) net als de onderbouwing dat je behoorlijk wat kosten MOET maken.

Wie is er nu met oplichting bezig?!
Maar goed, er klopt wel iets in zijn laatste post: Al mijn post zijn in principe hetzelfde; ik bewijs dat de beweringen van een heel aantal posters klinklare leugens zijn. En ook dat ik een discussie stop op de manier dat hij beweert omdat het nu eenmaal weinig zinvol is door te ouwehoeren tegen iemand die ondanks alle bewijzen die tegen zijn leugens worden aangedragen gewoon de volgende leugen plaatst. Zoals bijvoorbeeld dat ik stellingen plaats die ik niet onderbouw terwijl ik dat wel doe en het hier juist gaat over de stelling van een ander die nog steeds niet onderbouwd is en waarna nog meer stellingen zijn geplaatst zijn die ook niet werden onderbouwd (of met leugens die inmiddels ontkracht zijn).

Gesloten