LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Gebruiker_99
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 okt 2013 12:25
Locatie: Amersfoort

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door Gebruiker_99 »

Dat marketing sprookjes bedrog zijn weten we onlangs allemaal. Als het nu om energiemarketingbedrijven gaat of om mooi gepolijste marketing verhaaltjes op een veelbelovende commerciële website, het beëindigd meestal altijd op een manier: het tegenover gestelde van je beloofd bent!

femalenrone
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2013 11:50

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door femalenrone »

door puma73 » 28 okt 2013 18:27
Laat me raden, distributeur
Ja klopt maar opvallend dat je alleen daar op in gaat. Je moet toegeven dat ik gelijk heb. Je kunt toch gewoon wat vriendelijker tegen elkaar doen zonder je duidelijkheid te verliezen? Misschien ben jij wel gek op Opel en ik op Volvo. Moet je dan meteen aartsvijand nr 1 worden? Als jij voor Ajax bent en ik voor Feyenoord (ik hou helemaal niet van voetbal trouwens) moet je dan onaardig doen om duidelijkheid te scheppen?
Mijn opmerking was van menselijke aard en niet als distributeur. Ik begrijp en respecteer dat niet iedereen dit vak ambieert en dat is toch prima?

Probeer het gewoon eens voor de grap. Je standpunt verdedigen zonder onaardig te worden. Wedden dat je dat haast niet lukt? We zijn allemaal zo onhebbelijk geworden en t zou zo fijn zijn als dat nou eens ophield.

Mefra
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2014 12:15

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door Mefra »

Herbalife wordt aan de tand gevoeld nu nog Forever Living :wink:

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door newmikey »

femalenrone schreef:Mijn opmerking was van menselijke aard en niet als distributeur.
Hmmm. dat geeft te denken...dus een distributeur is niet menselijk, verbaast on niets.

De vergelijkingen met automerken en voetbalclubs is natuurlijk lachwekkend - géén van de concurrerende automerken is er per definitie op uit om de consument op te lichten. Géén van de voetbalclubs bedient zich van twijfelachtige praktijken om de bal in het doel te krijgen. Een "level playing field" noemen ze dat.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door Guardian72 »

newmikey schreef:Géén van de voetbalclubs bedient zich van twijfelachtige praktijken om de bal in het doel te krijgen. Een "level playing field" noemen ze dat.
(off topic - maar bij voetbal is wel sprake van matchfixing.. althans, volgens sommigen bij het OM)

Horselover
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2014 23:43

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door Horselover »

Ik ben via iemand in contact gekomen met de producten van FLP.
Ik heb heel erg last gehad van een spastische darm en ben zelfs ervoor bij de dokter geweest.
Al mijn voedingsstoffen gingen verloren en tevens ook mijn energie.
Een jaar lang heb ik mij rot en ongelukkig gevoeld.
Toen ik iemand tegen kwam die met flp werkt en mij de aloe vera drinkgel aanraadde.
Ik ben dit toen gaan drinken en echt binnen een week had ik nog nauwelijks last van mijn darmen. nu 3 maanden verder ben ik helemaal klachtvrij. ik ben echt onwijs blij dat ik dit product ben gaan gebruiken en er erg enthousiast over en ik zal ook iedereen die darmklachten heeft dit adviseren. flp werkt het beste via mond tot mond reclame en alleen zo zul je succesvol worden denk ik, dus het hangt gewoon af van je netwerk. de persoon die dit is gaan doen doet het voor een hobby om echt mens en dier te helpen en omdat het een extra inkomst heeft. verder is zij gewoon aan het werk en ik hoor van haar dat het gewoon onwijs leuk is om erbij te doen en omdat je echt merkt dat door gebruik ervan de producten ook echt werken.
Verder heb ik een paard en die schuurt in de zomer zijn hele staart kaal. Alles al geprobeerd om erop te smeren alle Itch free cremes van de boerenbond zelfs bij de veearts geweest voor een zalfje niets hielp en de staart bleef maar kaal. Ik heb haar toen gevraagd of ze misschien ook iets hiervoor had en dat was er. Na twee keer smeren schuurde mijn paard niet meer met zijn staart en nu groeien zelfs de haren weer terug, ik ben hier onwijs blij mee omdat het natuurlijk niet echt een gezicht was.
Mijn mening is dat zij echt heel goed advies geeft en de producten die zij adviseerd bij bepaalde problemen echt werken. Verder zit er op de producten 30 dagen garantie dus waarom niet proberen? ik ben iig vaste klant geworden en ze doet het gewoon hobby matig naast haar gewone baan. Ik wilde dus ook even zeggen dat je inderdaad niet moet dromen maar gewoon moet doen en denk ik gewoon starten als hobby omdat je het leuk vind om mensen en dieren te helpen en niet om ernstig rijk te worden, maar gewoon als leuke bijverdienste zien :)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door newmikey »

Horselover schreef:... maar gewoon als leuke bijverdienste zien :)
GTF

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Horselover schreef:Ik ben via iemand in contact gekomen met de producten van FLP.
Ik heb heel erg last gehad van een spastische darm en ben zelfs ervoor bij de dokter geweest.
Al mijn voedingsstoffen gingen verloren en tevens ook mijn energie.
Een jaar lang heb ik mij rot en ongelukkig gevoeld.
Toen ik iemand tegen kwam die met flp werkt en mij de aloe vera drinkgel aanraadde.
Ik ben dit toen gaan drinken en echt binnen een week had ik nog nauwelijks last van mijn darmen. nu 3 maanden verder ben ik helemaal klachtvrij. ik ben echt onwijs blij dat ik dit product ben gaan gebruiken en er erg enthousiast over en ik zal ook iedereen die darmklachten heeft dit adviseren. flp werkt het beste via mond tot mond reclame en alleen zo zul je succesvol worden denk ik, dus het hangt gewoon af van je netwerk. de persoon die dit is gaan doen doet het voor een hobby om echt mens en dier te helpen en omdat het een extra inkomst heeft. verder is zij gewoon aan het werk en ik hoor van haar dat het gewoon onwijs leuk is om erbij te doen en omdat je echt merkt dat door gebruik ervan de producten ook echt werken.
Verder heb ik een paard en die schuurt in de zomer zijn hele staart kaal. Alles al geprobeerd om erop te smeren alle Itch free cremes van de boerenbond zelfs bij de veearts geweest voor een zalfje niets hielp en de staart bleef maar kaal. Ik heb haar toen gevraagd of ze misschien ook iets hiervoor had en dat was er. Na twee keer smeren schuurde mijn paard niet meer met zijn staart en nu groeien zelfs de haren weer terug, ik ben hier onwijs blij mee omdat het natuurlijk niet echt een gezicht was.
Mijn mening is dat zij echt heel goed advies geeft en de producten die zij adviseerd bij bepaalde problemen echt werken. Verder zit er op de producten 30 dagen garantie dus waarom niet proberen? ik ben iig vaste klant geworden en ze doet het gewoon hobby matig naast haar gewone baan. Ik wilde dus ook even zeggen dat je inderdaad niet moet dromen maar gewoon moet doen en denk ik gewoon starten als hobby omdat je het leuk vind om mensen en dieren te helpen en niet om ernstig rijk te worden, maar gewoon als leuke bijverdienste zien :)
Leuk dat je zomaar even langs kwam...

burgie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2015 12:53

Re: Word Forever distributeur en verlies vriend en waardigheid

Ongelezen bericht door burgie »

Is er nou iemand die gewoon kan zeggen zonder hypocriet te doen maar ook weer niet zonder het product tegen alle wil en dank koste wat kost te verdedigen (waar radar voor staat, onafhankelijk de waarheid tonen) concrete ervaringen heeft/weet of het verstandig is voor iemand met bijvoorbeeld een minimum om er aan te beginnen bij Forever Living, om een target van rond de 1500 a 2000 euro max. te willen verdienen zonder dat de kans aannemelijk is dat je door allerlei valkuilen ondanks je reeele motivatie daar spijt van krijgt? Ik twijfel zelf....

Gesloten