LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
yvetjuh95
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 13:37

www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door yvetjuh95 »

Hoi,
Heeft er iemand ervaring met direct-thuiswerk?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door puma73 »

Wat moet je betalen als inschrijfgeld??

yvetjuh95
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 13:37

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door yvetjuh95 »

Je hebt een pakket van 9,95 of van 15,95.
Ik wil heel graag weten of het betrouwbaar is. Ik weet dat er een nieuwe directeur is. Dat heb ik op een site gevonden van het keurmerk. Ook staat er dat de site nu wel betrouwbaar zal zijn. Iemand ervaring ?

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door stfwlk »

Dat keurmerk is alvast niks waard.
Keurmerkthuiswerk.nl raadt aan ... thuiswerk.nl. Beide domeinen zijn door dezelfde persoon geregistreerd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door puma73 »

Als je moet betalen om thuiswerk te mogen doen, NIET AAN BEGINNEN. Je betaald toch ook niet om naar de supermarkt te mogen gaan?

Al dit soort websites zijn nep, Je wordt gewoon genept en mag iedere keer weer betalen en de uitkomst geen thuiswerk en centjes kwijt.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yvetjuh95 schreef:Je hebt een pakket van 9,95 of van 15,95. Ik wil heel graag weten of het betrouwbaar is.
.................
Ook staat er dat de site nu wel betrouwbaar zal zijn.
Ik zeg doen. Onmiddelijk doen. Anno 2014 nog vragen of betalen voor thuiswerk betrouwbaar is geeft aan dat je of onder een steen geleefd hebt of echt overal intrapt. Doen dus.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jul 2014 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door tenormin »

yvetjuh95 schreef:Hoi,
Heeft er iemand ervaring met direct-thuiswerk?
Zodra er geld voor "thuiswerk" gevraagd word bij je zelf de geldverstrekker. Nooit aan beginnen. Net zoals sites die beloven dat je fotomodel kan worden. Kost ook bakken geld, ook malafide. Je hebt nu voldoende (negatieve) antwoorden dus je weet wat je (niet) te doen staat. Succes met het echt vinden van thuiswerk.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door dhc »

http://www.thuiswerkvacatures.nl/ervari ... thuiswerk/

Lees dit, meteen doen! Je wordt gegarandeerd miljonair.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

paar linkjes: http://www.meldpuntthuiswerk.nl/www.dir ... hting.html

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55237

http://www.thuiswerkvacatures.nl/ervari ... thuiswerk/

En zoals al vele vele malen is gemeld - als je moet betalen om werk te krijgen, is het oplichting.
Hooguit dat men na succesvolle bemiddeling van de OPDRACHTGEVER een bedrag krijgen - maar jij, als werkzoekende zou NOOIT mogen betalen.

Maar ik val in herhaling geloof ik (zie boven)

hanim
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2014 23:57

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door hanim »

ik zag op internet dat je geld kon verdienen met emails verwerken en verzenden ik kwam op website email-werk.nl het zag er betrouwbaar uit en ik betaalde 25 euro.daarna kreeg ik startespakket die ik moest dounloaden heb ik dus gedaan en snel genoeg kwam ik erachter [Ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator] trap er niet in ik baal als een stekker dat ik dit gedaan hebt ik zou het nooit meer doen.
maar kunnen deze [Ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator] aan mijn rekening komen?
ik doe in iedere geval aangifte bij de politie want dit moet stoppen.

groet hanim
Laatst gewijzigd door Radar op 15 sep 2014 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door tenormin »

hanim schreef:ik zag op internet dat je geld kon verdienen met emails verwerken en verzenden ik kwam op website http://www.email-werk.nl het zag er betrouwbaar uit en ik betaalde 25 euro.daarna kreeg ik startespakket die ik moest dounloaden heb ik dus gedaan en snel genoeg kwam ik erachter dat ik opgelicht bent dus trap er niet in ik baal als een stekker dat ik dit gedaan hebt ik zou het nooit meer doen.
maar kunnen deze oplichters aan mijn rekening komen?
ik doe in iedere geval aangifte bij de politie want dit moet stoppen.

groet hanim
Ja, je hebt ze toch op de een of anderen manier €25,00 betaald. Dus goed je afrekeningen bekijken en direct storneren als ze weer afschrijven. Zou zelfs de eerste afschrijving terugboeken, laat ze maar tonen dat ze je niet voor het lapje hebben gehouden. Ook bij bank vragen dat nummer te blokkeren.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Hanim,

laat ook even weten bij Mollie dat ze meewerken aan oplichting.
Wie weet kunnen ze een aantal betalingen nog blokkeren.

Edit - even de WHOIS opgezocht:
omeinnaam email-werk.nl
Status actief
Houder h liefhebber
Administratieve contactpersoon [email protected]
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns3.firstfind.nl
ns4.firstfind.nl
ns5.firstfind.net
Datum registratie 2010-08-16
Datum laatste wijziging 2014-02-21
De naam zal wel nep zijn - maar starthosting.nl en firstfind.nl zou je ook kunnen mailen dat ze oplichters een plek geven. (link naar dit artikel en naar de site)
Niet geschoten is zowiezo mis.

Wel vreemd is dat deze domeinnaam al 4 jaar bestaat... :?: :?: :?:

duiker76
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2008 09:39

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door duiker76 »

Goedendag,

Iemand anders had mij opgegeven bij direct thuiswerk.nl Ik heb met mijn domme kop op de vestigingsmail geklikt (ja dom ik weet het).

Ik heb geen overige gegevens opgegeven zoals adres en banknummer. (deze hebben ze dus niet). Ik wil mij graag afmelden/opzeggen, maar dan moet ik eerst wel alle gegevens invullen dit ga ik uiteraard niet doen. Via hun contactformulier/e-mailadres heb ik onderstaand bericht gestuurd.

Mijn vraag is dit voldoende om van deze registratie af te zijn?

Zie hieronder wat ik heb gestuurd naar Direct-thuiswerk.nl

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag heeft iemand anders mij gratis geregistreerd bij uw organisatie. Ik heb per abuis op de bevestingmail geklikt, maar wens helemaal geen gebruik te maken van direct thuiswerk.

Ik verzoek u hierbij per direct mijn aanmelding ongedaan te maken. En eventueel alle andere gegevens die hiermee samenhangen.

Tevens vraag ik hierbij mij een bevestiging te sturen van de afmelding. (Binnen 1 werkdag)

Mvg

D

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.direct-thuiswerk.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

duiker76 schreef: Ik heb geen overige gegevens opgegeven zoals adres en banknummer. (deze hebben ze dus niet). Ik wil mij graag afmelden/opzeggen, maar dan moet ik eerst wel alle gegevens invullen dit ga ik uiteraard niet doen. Via hun contactformulier/e-mailadres heb ik onderstaand bericht gestuurd.
Watte? Om je af te kunnen melden willen ze je bankrekeningnummer?
Red Flag! Red Alert! .. dat is toch direct een signaal dat het niet goed is met een bedrijf.

Hoe moeilijk is het om [email protected] uit je bestand te halen?

Gesloten