LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enqueteplanet

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Dingena72
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:28

enqueteplanet

Ongelezen bericht door Dingena72 »

Op facebook komt iedere keer een advertentie van enqueteplanet.nl voorbij. Geld verdienen met het invullen van enquetes. Het lijkt mij te mooi om waar te zijn.
Ik ging op zoek naar keurmerken en vond onderaan de pagina 2 kleine logo's. Een oud, niet meer gebruikt logo van webshop keurmerk en een logo wat ik niet thuis kan brengen.
Heeft iemand ervaring met enqueteplanet?
Laatst gewijzigd door Radar op 18 sep 2013 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd door de Moderator

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb de site punt voor punt nagelezen. Wil je tot dat bedrag komen moet je bijna de hele dag achter je p.c., laptop of wat dan ook zitten. Op zich, als je die tijd hebt lijkt het me dat er niets mis mee is. Er word in ieder geval geen geld gevraagd, zoals de meeste "thuiswerkaanbieders" doen. Ik zelf doe ook mee aan enquêtes, van o.a. GfK, kijkersonderzoek, en veelal tussendoor enquêtes waar je wat extra's voor krijgt, maar dit zet geen zoden aan de dijk. Dus wat ze schrijven lijkt niet te mooi om waar te zijn want als ze stellen dat je hooguit €1.400,-- per jaar kan innen ben je behoorlijk aan het rikketikken en....het gaat je snel de keel uithangen, plus je profiel, als je er voor hen niet in past bij een bepaald onderwerp, verdien je natuurlijk niets. Maar je kan beginnen en stoppen als het je niets lijkt.

MetallicatTim
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 mei 2013 16:12

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door MetallicatTim »

Ik zag hem ook zojuist voorbij komen en was toch wel nieuwsgierig geraakt. Vooral omdat je maar 120 euro p/m kunt verdienen, dit klinkt beter als dat ze je gouden bergen beloven ;)

Maar ik lees in hun FAQ ook dit:
Is een beloning van 120 euro per maand gegarandeerd?
Het aantal enquêtes dat u per panel ontvangt en de beloning die aan elke enquête is verbonden variëren. Er is dus geen garantie van 120 euro per maand. Het bedrag dat u uiteindelijk verdient is afhankelijk van het aantal enquêtes dat u ontvangt, invult en de beloning die u per enquête krijgt. 120 euro per maand is een gemiddelde waarbij uw uiteindelijke beloning er zowel boven als onder kan eindigen. Bovendien bestaat de 120 euro per maand zowel uit geld als waardebonnen. Hoe u 120 euro kunt verdienen en uw voordeel kunt verhogen
Dus die 120 is echt niet alleen maar geld en ze zeggen niet hoeveel van die 120 euro geld is en hoeveel bonnen ( waar je wellicht 0,0 aan hebt ).

Niemand ervaring met deze site?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door witte angora »

MetallicatTim schreef:
Niemand ervaring met deze site?
Niet met deze. Wel met andere. Maar dat wil je toch niet horen, anders had je wel voldoende gehad aan de reactie van Tenormin.

Debrah
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2014 13:56

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door Debrah »

Hallo,

Ik heb wel ervaring met enqueteplanet. En ik zeg, niet aan beginnen!
Na veel recensies te hebben gelezen werd ik steeds enthousiaster en heb ik me aangemeld bij enqueteplanet. Vanaf die dag word ik helemaal suf gebeld door reclamebureau's (6x per dag). Ook kost het erg veel tijd en om op de €120 te komen moet je de hele dag enquetes invullen. 9 van de 10 keer ben je ook niet degene die ze zoeken voor een bepaalde enquete dus word je eraf gegooid.
Ik heb mijn 06 nummer nu aangemeld bij het bel me niet register en ik hoop dat ik nu niet meer gebeld wordt!

Ik hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen.
Groetjes Debrah

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door tenormin »

Debrah schreef:Hallo,

Ik heb wel ervaring met enqueteplanet. En ik zeg, niet aan beginnen!
Na veel recensies te hebben gelezen werd ik steeds enthousiaster en heb ik me aangemeld bij enqueteplanet. Vanaf die dag word ik helemaal suf gebeld door reclamebureau's (6x per dag). Ook kost het erg veel tijd en om op de €120 te komen moet je de hele dag enquetes invullen. 9 van de 10 keer ben je ook niet degene die ze zoeken voor een bepaalde enquete dus word je eraf gegooid.
Ik heb mijn 06 nummer nu aangemeld bij het bel me niet register en ik hoop dat ik nu niet meer gebeld wordt!

Ik hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen.
Groetjes Debrah
Ja, dat had ik 18 september j.l. al geschreven. Maar wil je gewoon een "grijpstuiver" verdienen en dat kost 2 minuten, meld je dan eens aan bij GfK. Die keren geen geld uit maar je kan sparen voor punten (te vertalen in bonnen voor b.v. Wehkamp, Bol.com, Goede doelen als je die kiest. Dat gaat dus verrekte langzaam. Soms krijg je extra vragen die ook extra punten, lees geld, opleveren (alweer, mits je tot de doelgroep behoort) maar dit alles kost werkelijk zeer weinig tijd. Mijn 'beloning' per jaar bestaat uit niet meer dan een trui en/of broek, maar dat alles kost totaal geen moeite. Is geen commerciële site, hoop ook dat de Moderator dat herkent: https://panel.gfkintomart.nl/welcome.html Daar kun je je aanmelden en kost je uiteraard niets. Voor wie er zin in heeft.

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Als je geld wilt verdienen met enquêtes, dan kan je dat beter combineren met ptc sites. Daar kan je op diverse manieren wat verdienen. (geen gouden bergen, maar een leuk zakcentje)
Als iemand geïnteresseerd is kan die me via pm bereiken, want ik weet niet of ik die links hier mag plaatsen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door dhc »

Nee dat mag je niet....

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door ruud_a »

als die enquetes uitsluitend ingevuld worden door mensen die waarschijnlijk hard om geld verlegen zitten, vraag ik mij af, hoe zinnig de uitkomsten van die enquetes zullen zijn.
ze zullen in ieder geval niet representatief zijn voor de nederlandse bevolking.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: enqueteplanet

Ongelezen bericht door tenormin »

ruud_a schreef:als die enquêtes uitsluitend ingevuld worden door mensen die waarschijnlijk hard om geld verlegen zitten, vraag ik mij af, hoe zinnig de uitkomsten van die enquêtes zullen zijn.
ze zullen in ieder geval niet representatief zijn voor de Nederlandse bevolking.
Nou ruud_a, waar ik voor "werk" :lol: , GfK, dat is wel representatief hoor. En van verdiensten kan je nauwelijks spreken toch, een truitje van zo'n €50,00 per jaar? Ik doe ook mee aan Max enquêtes, no money, Diabetes Fonds, geen penny en vragen over artsen en aanverwante artikelen. Ook geen cent. 't Is gewoon aardig om van een en ander op de hoogte te blijven. Voor geld moet je gewoon in de echte maatschappij meewerken en die tijd is voorbij.

Gesloten