Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Op dit forum komen regelmatig berichten over Oscar Helm en S&H Uitgevers en zijn afvalproducten, waaronder happyhealty.nl (kvk 65955676). Hij (en zijn bedrijf) verkopen hier producten tegen de prijs van €19,97. Vandaag werd er weer een klacht over deze guru geplaatst. Hij presenteert als een keurig persoon terwijl hij volgens mij rotzooi verkoopt. Ik heb even een zoektocht gedaan op Google en ik kwam hier dubieuze zaken tegen. Google KVK 65955676 (S&H Uitgeverij B.V.) en de navolgende handelsnamen.

S&H Uitgeverij B.V. | J&O Dating- en Relatiehulp | Edwin Edinga Relatieadvies | HappyHealthy | Sharketing | Chris Coster Advies | Boris Bergman Advies | S&H Digitale Hulpmiddelen | Uitgeverij HappyHealthy | HealthyHappy | Sagesse Santé | Marc Blanc Conseils relationnel

Een van de bedrijven van S&H Uitgeverij B.V is Geld Gorilla Geheim (kvk 65955676) hier probeert een pseudoniem van Oscar rotzooi te verkopen.

Dit pseudoniem verkoopt een methode waarmee je minimaal €2950 kan verdienen. En wel voor de prijs van €47,- met en zonder bonus. De genoemde personen bestaan Alex Hartman is een pseudoniem van Oscar Helm. (https://geldgorilla.nl/programma/) of op youtube (https://www.youtube.com/watch?v=AGVRy8TrDLE) met de stem van Oscar Helm

Advertentie tekst:

Ontdek De Methode Waarmee Je Vanuit Huis Minimaal €2950 Per Maand Gaat Verdienen, Zonder Technische Kennis"

Dit allemaal te mooi om waar te zijn, maar als je snel rijk wilt zijn dan moet je dit product uitproberen, dan ben je binnen "no time" multimiljonair........ Maar als je wilt afvallen of andere problemen hebt en snel je geld wilt kwijt raken, kun je ook bij deze Oscar terecht.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus Oscar is veelzijdig. Lijkt me overigens logisch dat een uitgeverij geld wil verdienen. Dat willen zoveel bedrijven en mensen.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Lady1234 schreef:
26 jun 2021 16:27
Dus Oscar is veelzijdig. Lijkt me overigens logisch dat een uitgeverij geld wil verdienen. Dat willen zoveel bedrijven en mensen.
Idd, een uitgeverij moet geld verdienen, maar met producten die waarde toevoegen en dit doen de producten niet van dit bedrijf :D

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door jonis »

Petra1987 schreef:
26 jun 2021 16:46

Idd, een uitgeverij moet geld verdienen, maar met producten die waarde toevoegen en dit doen de producten niet van dit bedrijf :D
Wat verwacht je anders dan van een afvalprodukt?
Als het klinkt als troep zal het ook wel troep zijn toch?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Petra1987 schreef:
26 jun 2021 16:46
Lady1234 schreef:
26 jun 2021 16:27
Dus Oscar is veelzijdig. Lijkt me overigens logisch dat een uitgeverij geld wil verdienen. Dat willen zoveel bedrijven en mensen.
Idd, een uitgeverij moet geld verdienen, maar met producten die waarde toevoegen en dit doen de producten niet van dit bedrijf :D
Dat gaat voor een heleboel producten op. Gaat u de bedrijven die die produceren hier ook allemaal vermelden?

Ze voegen in ieder geval waarde toe aan die uitgeverij.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is ook niet gauw goed. Iemand die bij een boevenclub koopt is een onnozelaar die beter moet uitkijken. Iemand die wijst op een, zo te lezen, kwestieus bedrijf moet zich niet druk maken.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door Petra1987 »

breien schreef:
26 jun 2021 20:28
Wie bepaalt of een product waarde toevoegt?
In marketing termen wordt de prijs (lees waarde) bepaald door vraag en aanbod. In het geval van Oscar, wordt gebakken lucht verkocht. Als ik het zou door verkopen, dan is 90% van de verkoop voor mij. Maar de vervolg verkopen zijn voor Oscar. De vervolg verkopen zijn de abonnementen die je erbij afsluit, als je een vinkje verkeerd zet. Dit vinkje is voor ingevuld.........
Erthanax schreef:
26 jun 2021 19:47
Het is ook niet gauw goed. Iemand die bij een boevenclub koopt is een onnozelaar die beter moet uitkijken. Iemand die wijst op een, zo te lezen, kwestieus bedrijf moet zich niet druk maken.


Klopt, er zijn genoeg mensen die erin trappen en het is aan ons om het te benoemen als dit tegenkomt.
Lady1234 schreef:
26 jun 2021 19:24
Dat gaat voor een heleboel producten op. Gaat u de bedrijven die die produceren hier ook allemaal vermelden?

Ze voegen in ieder geval waarde toe aan die uitgeverij.
Lady1234, dit zijn er teveel om op te noemen. Maar als je zwanger wilt worden, dan kan je een product van Oscar afnemen, kosten 47,- Alle prijzen eindigen trouwens op 7. Luckynummer blijkbaar.

En dit allemaal zonder enige kennis.....

En ja het voegt waarde toe aan het bedrijf, ook al vind ik het oplichting en een afval product. :D

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Geld Gorilla Geheim van Oscar Helm en S&H Uitgevers

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nou, dan neemt u toch de proef op de som en plaatst een bestelling bij deze Goeroe. Hij zal zeker en vast ook wel superbreiwol hebben.

Gesloten